![]() |
|
Laat ik dan de eerste zijn om hier iets over te schrijven. Er is al eens iemand eerder hier geweest die het spel heeft genoemd zo ver ik heb kunnen vinden, maar een heel topic voor dit spel was er nog niet.
Ik volg al een tijdje de voortgang van dit spel en nu die in de winkel ligt heb ik besloten om WoW voorlopig aan de kant te zetten en dit spel eens te proberen. Het is een MMORPG met daarbij wat klassieke elementen zoals het rondlopen met je avatar en andere spelers ontmoeten maar met een nieuwe feature namelijk oorlog voeren met schepen. Het spel speelt zich af in 1720 in het caribische gebied en heeft heel lang in de beta fase gezeten om zo uiteindelijk een gebalanceerd spel neer te zetten. Wat ik van de website heb opgemaakt is dat ze erg goed luisteren naar de spelers en aardig wat content in het spel hebben gemaakt. Officiele website: http://www.burningsea.com/page/home ![]() ![]() ![]() Het spel is besteld en onderweg, meer volgt wanneer ik het gespeeld heb ![]() En nog een leuke teaser: http://www.burningsea.com/downloads/..._teaser640.wmv |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik heb een Beta-Key voor Pirates of The Burning Sea, al vrij lang geleden gewonnen. Toen tijdje veel gespeeld In het begin was het erg leuk om te spellen wel vrij onduidelijk, het spel heeft een hele eigen economie en markt etc. Maar het was me nog te onduidelijk en buggy( Jaja Beta test ![]() |
![]() |
|
De officiele release is niet veel beter hoor. Ik vind het spel erg onduidelijk en begrijp nog steeds niet hoe de economie in elkaar zit. Het spel voelt kaal en kil aan, het is saai en de zwaardgevechten zijn oersimpel. Auto aim staat aan en je kan ook je knoppen op repeat zetten, dus ik heb 1 knop op repeat en verder loop ik een beetje naar de vijand toe om vervolgens op de CALL knop te blijven klikken voor de zekerheid. Sja. Er zijn ook best weinig spelers en ze hebben Nederland er niet in zitten
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 01:34 | |
Games |