![]() |
|
Als je daarop klikt (zie de balk bovenin) krijg je dit scherm.
Het probleem is alleen dat daar grotendeels topics van het 'onzin'-forum bijstaan en die mijd ik liever als de pest! Op een ander forum waar ik zit is er een optie dat je zelf kunt selecteren uit welke subforums de posts bij nieuwe berichten verschijnen. Misschien voor hier ook een idee? Grootste deel van de bezoekers hier forumt maar in een paar subforums dus is het grootste deel van de posts overbodig ![]()
Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 19:30. Reden: typo |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Op dat andere forum zie je bij opties dan een venster net als hier als je op het zoekscherm zit (dat vakje rechtsonderin waar je fora kunt selecteren).
Daarboven een vakje waar je kunt aanvinken: 'Bij nieuwe posts alleen berichten uit de geselecteerde (sub)forums weergeven'. Is dat hier ook mogelijk?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik steun dit initiatief nog steeds, Jon hoe zit dat...
|
Nee inderdaad... Ik kan me voorstellen dat als je een slechte sociale situatie hebt je nog wel plezier kunt hebben aan een uurtje 'onzinnen', maar het is niet zo dat als je de topics niet leest dat je dan wat 'gemist' zou hebben.
|
Dat kan, zij het door handmatig de URL aan te passen:
http://forum.scholieren.com/search.p...new&exclude=49
|
Je kunt ook i.p.v. 'exclude', 'include' gebruiken en zo alleen de subfora nemen waarvan je nieuwe posts wil zien. Dus stel, je wil alleen de nieuwe posts op L&G, Psychologie en Seksualiteit zien, dan doe je:
http://forum.scholieren.com/search.p...clude=11,28,51 Maak er een bookmark van en klaar ben je.
||
Citaat:
Serieus, is het niet makkelijker er gewoon een klik & go knopje van te maken in plaats van dergelijke advies etc. te geven? Beetje omstreden imho. ![]()
|
Het is al in de templates aangepast zodat de link bij 'Nieuwe berichten' standaard Onzin eruit laat.
![]()
Laatst gewijzigd op 03-06-2008 om 21:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Nieuwe Berichten zonder onzin weetweinig | 11 | 16-05-2008 13:24 | |
Software & Hardware |
2 nieuwe berichten remy476 | 7 | 07-02-2008 22:16 |