Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: hoe onthaar je jezelf
scheermes 25 73.53%
epilady 5 14.71%
harsen 2 5.88%
sundepil 1 2.94%
anders 1 2.94%
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2008, 21:48
jaop
jaop is offline
Hoi allemaal, ik ben benieuwd wat de meest voorkomende ontharings methode is.
Ik ben helemaal weg van de sundepil . Ik heb deze op de huishoudbeurs gekocht in amsterdam.
harsen vind ik te pijnlijk, scheren vind ik niet fijn.

hoe onthaart de vrouw zich ????

Laatst gewijzigd op 30-05-2008 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:49
Vinniebar
Vinniebar is offline
huishoudbeurs

HahAHHAahHAhhHAhHAhhHAhhaHAHHAhha ;DD;:;D;D:;DD

trouwens:
onthaart
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:53
jaop
jaop is offline
thx
Oud 30-05-2008, 08:30
Miracle
Miracle is offline
Wtf is dat voor raar product. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, dus het zal wel niet kloppen.
Oud 30-05-2008, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Wtf is dat voor raar product. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, dus het zal wel niet kloppen.
Het is een soort van heel fijn schuurpapier, en het bestaat al jaren. Het werkt op zich wel, maar de haren komen net zo snel terug als bij scheren en het duurt veel langer, dus
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 10:41
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Het is een soort van heel fijn schuurpapier, en het bestaat al jaren. Het werkt op zich wel, maar de haren komen net zo snel terug als bij scheren en het duurt veel langer, dus
Verneuk je je hele huid niet dan? Ik heb al lelijke benen door een droge/geirriteerde huid, dus ik denk dat 't voor mij geen goed idee is.
Oud 30-05-2008, 10:52
Verwijderd
Het is tien jaar geleden dat ik ze gebruikt heb, dus ik weet het niet echt meer ;x maar je moet een tijdje op dezelfde plek blijven schuren, dus dat irriteert je huid wel een beetje waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 15:12
Bloem
Bloem is offline
Zeg, zou je nou eens willen stoppen met het maken van sluikreclame voor allerlei websites?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 08:13
Verwijderd
Lolwtffff, schuurpapier voor je benen. Je kan ze ook onder een tram leggen, heb je ook geen gedoe meer met ontharen

Citaat:
sundepil depilating pads are adapted for hair removal from male and female bodies, but not from head or male beards. sundepil depilating pads are not recommended for people suffering with dermatological conditions, open wounds or diabetes. In case of uncertainty, ask your doctor or the pharmacist.
En je mag die shit niet als je diabetes hebt, ik vind het maar dubieus. Injecteert het stiekem kilo's suiker in je bloed? EH.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 16:32
Smoozy
Smoozy is offline
Citaat:
En je mag die shit niet als je diabetes hebt, ik vind het maar dubieus. Injecteert het stiekem kilo's suiker in je bloed? EH.
Meeste mensen met diabetes hebben een erg dunne huid, en dat "schuurpapier" zou dan teveel schade aan kunnen richten.

OT: Scheermes, sporadisch ontharingscreme.
Oud 01-06-2008, 00:19
Verwijderd
Het doet denken aan schuurpapier maar het breekt de haartjes af door ze omhoog te masseren ofzoiets blabla. Heb je tegenwoordig ook al de goedkopere versies van. Maar het komt idd even snel terug en is best veel werk. Het voordeel is wel dat het lekker glad aanvoelt want je scrubt ook meteen. Dat met die droge huid is dus misschien wel juist goed om eens te scrubben, niet?

Nja conclusie: teveel gedoe.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 11:05
marrel
marrel is offline
Waarom kan ik geen meerdere opties gebruiken, ik scheer in de winter meestal met een mesje en in de zomer epileer ik meestal.
Oud 02-06-2008, 08:25
llell
llell is offline
oh bah wat een telsell-product

Ik hanteer een combinatie van scheren en epileren.

afgelopen zondag heb ik voor het eerst body sugaring laten doen. Dat duurde me allemaal veel te lang, en volgens mij heeft het hetzelfde effect als harsen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten