Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 10:59
mark1974
mark1974 is offline
Toen ik laatst op biertijd keek zag ik een foto's van modelen met wel hele grote schaamlippen Andie en Monika met prachtig rood haargeloof ik
ik merkte dat ik erg opgewonden werd van vooral die enorme schaamlippen en ik heb gelijk de volgende dag aan mijn maatjes gevraagd wat zij vonden van grote schaamlippen de verhalen van exen met grote lippen kwamen los en ze waren het eenduidig met mij eens, grote schaamlippen zijn mooie schaamlippen daar kun je iniedergeval nog wat mee bijvoorbeeld heerlijke orale sex.

Jammer dus dat er veel dames zijn die overwegen ze af te laten knippen door een of andere dik verdiendende plastisch chirurg
een fout beeld wat de vrouw wordt gevormt dit komt natuurlijk ook door photo shoppen en van allerlei reclame waarin veel te perfecte vrouwen worden weergegeven met behulp van allerlei digitale technieken word je als kijker genept en zo verdienden de grote cosmetica producenten weer lekker hun geld
waar blijfen die authentieke mensen die zich zelf gewoon accepteren alto's noem je die geloof ik of is dat ook generaliseren? sorry dan

ook ben ik even op internet gaan kijken voor meer materiaal t.a.v dit onderwerp en vond ik een goede sites gelukkig niet allemaal nep vrouwen gevonden
als je denkt dat je grote schaamlippen hebt dan kijk maar eens op deze pagina's

Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 11:05.
Oud 04-06-2008, 11:05
I C U
I C U is offline

Die sites zijn niet de bedoeling, verder redelijk nutteloos.

Regels voor berichten