Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo dames,
Graag wil ik even jullie aandacht. Momenteel volg ik een HBO opleiding tot verpleegkundige. Hiervoor moet ik binnenkort een presentatie geven over eetstoornissen. Nu is mijn vraag of ik bij iemand misschien via de mail een intervieuw af mag nemen door enkele vragen te beantwoorden. Ik kan natuurlijk intervieuws op internet vinden over deze eetstoornissen, maar het lijkt mij leuker om met iemand in persoonlijk kontakt te komen. Hiermee kan ik mijn klasgenoten en de rest van mijn school een beter beeld geven over eetstoornissen. Het maakt niet uit wat voor eetstoornis het is, alles is welkom en ik sta overal voor open. Ik veroordeel niemand, ik ben juist benieuwd naar jullie manier van leven, waar jullie prioriteiten liggen en waarom sommige mensen hieronder 'lijden'. Als iemand geďnteresseert is mag diegene mij een mail sturen op onderstaand e-mail adres. Ik zou jullie medewerking ontzettend op prijs stellen. Het lijkt mij erg leuk om een gesprek aan te gaan met iemand voor mijn presentatie. Groetjes, Nikita Nikita1986@hotmail.com ps. als diegene wilt dat ik alles anoniem vertel in de klas is dat natuurlijk mogelijk, ik wil niemand zijn/haar privecy schaden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|