Advertentie | |
|
![]() |
|
http://cati.tns-nipo.com/
en het betaalt nog netjes ook ![]() Geen idee of het echt wat is want ik heb het zelf nog nooit gedaan (kan niet als je isdn hebt), maar volgens mij zitten er hier op het forum wel wat mensen die er ervaring mee hebben.
|
Heb ik gedaan. Het betaalt inderdaad goed, maar ik vond het werk niet leuk. Mensen denken over het algemeen dat je wat wil verkopen en gingen heel vervelend doen, 2 of 3 uur achter elkaar bellen vond ik best lang en daarbij vond ik het helemaal niet prettig om thuis te werken. Je bent dan in een sfeer waarbij je je thuis voelt en dus helemaal niet in een werk sfeer.
Misschien dat het voor een ander wel werkt hoor. En over het algemeen verdienen overige vormen van thuiswerk (productie) juist helemaal niet zo best. Mijn moeder doet productiewerk en bij dat bedrijf zijn ook thuiswerkers. Die krijgen haast de helft van wat m'n moeder verdient, voor precies hetzelfde werk. Maar misschien dat er bij thuiswerk niet gekeken wordt naar leeftijd en dat het voor de TS nog wel loont.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het is ook niet te zien als een bijbaantje. Het is gewoon meewerken met onderzoeken van de tns-nipo, die je op je computer invult. (Dit moet je niet verwarren met een bijbaantje bij cati-tns-nipo, waarbij je thuis mensen opbelt om zo enquetes in te vullen). Voor een online-klik-programma verdient het nog best goed, dat probeerde ik te zeggen. Met euroclix doe ik er meer dan een jaar over om €10 bij elkaar te sparen ![]()
|
![]() |
Als het zou kunnen zou ik best extra wat thuis willen doen alleen helaas ben ik nog nooit iets betrouwbaars tegen gekomen. In geen enkele advertentie staat een uitleg van wat je nou gaat doen, je krijgt alleen 0900 e.d nummers en mag geld betalen om uberhaupt op websites terecht te kunnen.
Geen succes dus. |
![]() |
|
![]() |
Heb zelf een tijd thuiswerk gedaan, maar dit was via 't bedrijf van mijn vader, dus je moet maar net het geluk hebben dat die iets kan regelen. Het beurde wel goed, ik kreeg zo'n 12,50 /uur. Probleem was alleen dat er maar weinig aantallen nodig waren voor de contacten die ik maakte, dus de 12,50/uur haalde ik slechts een enkele keer.
|
![]() |
|
![]() |
Neem eens een kijkje op deze site: http://geldverdienenonline.jouwpagina.nl/
Hier staan allerlei verschillende manieren om online geld te verdienen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk, brieven vouwen, inpakken e.d. iemand ervaring? punk mae | 10 | 01-03-2006 09:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Dionysos | 4 | 17-12-2005 16:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 8 | 09-02-2005 13:09 | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk sebastiaan1987 | 33 | 12-01-2005 18:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 18 | 23-08-2004 19:25 |