Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 21:44
Verwijderd
Iemand hier ervaringen mee? Het lijkt me relaxed om te doen, ook al is het misschien saai werk. En volgens mij betaalt het ook nog behoorlijk. Maar ik heb gehoord dat al die thuiswerkwebsites en advertenties oplichterij is, dat als je je inschrijft daarvoor je eerst een 0900 nummer moet bellen (wat dus veel geld kost) en heel lang moet wachten etc etc. en dat je uiteindelijk verder niet opschiet.

Dus ik vroeg me af of iemand een goeie betrouwbaar bedrijf kent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 21:53
Vinniebar
Vinniebar is offline
Dan is 't alsnog kansloos...

Zoek gewoon 'normaal werk'
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 22:32
Verwijderd
Het verdient beter dan het minimumloon van 3.60 (zoiets) als je 18 bent.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 08:56
Nyawa
't Is heel vaak gewoon nep inderdaad, betrouwbaar thuiswerk vinden is moeilijk. Vroeger zag ik soms op sites als Zoekbijbaan.nl wel vacatures voorbijkomen voor werk dat je of thuis of op een kantoor mocht doen; dat was dan met name werk in de ICT-sector. Een specifiek bedrijf zou ik helaas niet voor je weten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 09:56
Adore
Adore is offline
Nadeel aan thuiswerk is dat er vaak geen sprake is van een arbeidscontract. Er zijn aardig wat werkgevers voor wie het niet uitmaakt wie precies thuis het werk uitvoert. Een eis van het arbeidsrecht is dat een contract op naam van één persoon staat en dat die persoon dit werk ook alleen doet en niet vervangen kan worden door iemand anders onder hetzelfde contract.
Deze arbeidsbescherming mis je dan vaak. Maar het is maar net wat je er voor over hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 13:16
Martine1986
Martine1986 is offline
http://cati.tns-nipo.com/

en het betaalt nog netjes ook

Geen idee of het echt wat is want ik heb het zelf nog nooit gedaan (kan niet als je isdn hebt), maar volgens mij zitten er hier op het forum wel wat mensen die er ervaring mee hebben.
Oud 11-06-2008, 16:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik doe wel onderzoeken invullen via tns-nipo, daar krijg je ongeveer 1-3 euro per vragenlijst voor, afhankelijk hoe lang de vragenlijst is. Dit wordt dan uitbetaald in waardebonnen (bv. van bol.com) of airmiles
Oud 12-06-2008, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Ik doe wel onderzoeken invullen via tns-nipo, daar krijg je ongeveer 1-3 euro per vragenlijst voor, afhankelijk hoe lang de vragenlijst is. Dit wordt dan uitbetaald in waardebonnen (bv. van bol.com) of airmiles
Hoe ben je daar bij gekomen? Dat lijkt me ook wel wat! Als ik op de site kijk van tns-nipo kan ik nergens zien hoe ik me daarvoor ik kan schrijven.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 10:52
Martine1986
Martine1986 is offline
volgens mij kun je daar alleen voor aangemeld worden door iemand die al respondent is. Als je mij een pm stuurt met je naam en emailadres wil ik je wel aanmelden
Oud 21-06-2008, 10:57
Verwijderd
Als je maar niet gaat betalen voor thuiswerkwebsites, -nummers of -abonnementen.
Dit is een van de grotere scams in Nederland (en nog legaal ook).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:50
Balance
Balance is offline
Heb ik gedaan. Het betaalt inderdaad goed, maar ik vond het werk niet leuk. Mensen denken over het algemeen dat je wat wil verkopen en gingen heel vervelend doen, 2 of 3 uur achter elkaar bellen vond ik best lang en daarbij vond ik het helemaal niet prettig om thuis te werken. Je bent dan in een sfeer waarbij je je thuis voelt en dus helemaal niet in een werk sfeer.
Misschien dat het voor een ander wel werkt hoor.

En over het algemeen verdienen overige vormen van thuiswerk (productie) juist helemaal niet zo best. Mijn moeder doet productiewerk en bij dat bedrijf zijn ook thuiswerkers. Die krijgen haast de helft van wat m'n moeder verdient, voor precies hetzelfde werk. Maar misschien dat er bij thuiswerk niet gekeken wordt naar leeftijd en dat het voor de TS nog wel loont.
Oud 21-06-2008, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja ook dat doe ik, maar je krijgt zo weinig onderzoeken dat het niet echt werken en inkomen te noemen is
Oud 21-06-2008, 18:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ja ook dat doe ik, maar je krijgt zo weinig onderzoeken dat het niet echt werken en inkomen te noemen is
Ik moet wel zeggen dat het loont om mee te doen. Je verdient sneller geld met onderzoeken bij de tns-nipo, dan bijvoorbeeld via euroclix en dergelijke programma's. Ik heb nu in 4 maanden al 2x een bol.com bon van €10 gekregen
Oud 22-06-2008, 10:35
Verwijderd
In 4 maanden tijd 20 euro verdienen? Klinkt niet echt rendabel..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
In 4 maanden tijd 20 euro verdienen? Klinkt niet echt rendabel..
Dat bedoelt Balance ook
Het is ook niet te zien als een bijbaantje. Het is gewoon meewerken met onderzoeken van de tns-nipo, die je op je computer invult. (Dit moet je niet verwarren met een bijbaantje bij cati-tns-nipo, waarbij je thuis mensen opbelt om zo enquetes in te vullen).
Voor een online-klik-programma verdient het nog best goed, dat probeerde ik te zeggen. Met euroclix doe ik er meer dan een jaar over om €10 bij elkaar te sparen
Oud 23-06-2008, 13:57
Artemist
Artemist is offline
Als het zou kunnen zou ik best extra wat thuis willen doen alleen helaas ben ik nog nooit iets betrouwbaars tegen gekomen. In geen enkele advertentie staat een uitleg van wat je nou gaat doen, je krijgt alleen 0900 e.d nummers en mag geld betalen om uberhaupt op websites terecht te kunnen.
Geen succes dus.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 19:56
NickvdB
NickvdB is offline
Heb zelf een tijd thuiswerk gedaan, maar dit was via 't bedrijf van mijn vader, dus je moet maar net het geluk hebben dat die iets kan regelen. Het beurde wel goed, ik kreeg zo'n 12,50 /uur. Probleem was alleen dat er maar weinig aantallen nodig waren voor de contacten die ik maakte, dus de 12,50/uur haalde ik slechts een enkele keer.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 11:54
Michelle201
Michelle201 is offline
Neem eens een kijkje op deze site: http://geldverdienenonline.jouwpagina.nl/
Hier staan allerlei verschillende manieren om online geld te verdienen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten