Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 13:10
Big Boi
Big Boi is offline
Hij kom dan vandaag eindelijk uit! Het laatste deel in de MGS reeks waar Hideo Kojima aan zal meewerken, word een spannende afsluiting van de MGS reeks.

Wie heeft 'm besteld en eventueel al gespeeld? Eerste ervaringen posten, please! Als je informatie over het verhaal van deeltje vier gaat posten doe dat dan ff tussen de [spoiler ] tags.

Ik heb 'm vandaag ontvangen en heb pas morgenavond genoeg tijd om 'm te spelen. Dan komt er natuurlijk nog een uitgebreid verslagje.

Je kan ook je PSN ID naam posten die ik in deze startpost zet voor een potje s.com MGS Online.

PSN ID's:

Big Boi - Blaime
Bhudda - X3nTium

Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 15:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2008, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm vandaag ontvangen en heb pas morgenavond genoeg tijd om 'm te spelen. Dan komt er natuurlijk nog een uitgebreid verslagje.

PSN ID's:

Big Boi - Blaime
Bhudda - X3nTium
Heb hem ast goed is ook binnen. Maar ben pas laat thuis vanaaf. en ehm naja denk pas int weekend tijd ;x of eigenlijk ook niet, aangezien ik dan moet leren en zondag vaderdag 0,0
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 15:27
Big Boi
Big Boi is offline
Goed man.. alleen zou ik vaderdag een perfecte gamedag vinden tenzij je zelf koters hebt. Maar die kans lijkt me zeer klein.
Oud 12-06-2008, 16:33
Verwijderd
Nee dat is true, maar heb wel een vader
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:41
Verwijderd
bastards....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:47
Verwijderd
wat een spel.. echt <3 een van de weinige spellen waar ik intens van kan genieten ;o
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 22:57
Verwijderd
Verdomd weinig posts hier, had ik niet verwacht
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk omdat ze te druk bezig zijn met spelen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:34
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Komt denk ik omdat er niet veel PS3 bezitters onder het s.com volk zit. Ik heb 'm uitgespeeld en vind het zo ontzettend moddervet dat ik er stil van werd bij het einde. Kreeg potverdikkie een brok in m'n keel bij de laatste scène's.

Er zijn natuurlijk wel wat minpuntjes maar wat een meeslepend spel. Ik vond het verhaal en het overzicht van alle (hoofdrol)spelers een stuk beter te volgen dan bijvoorbeeld GTA 4 waarbij ik nu écht niet meer weet voor wie ik nou opdrachten doe en wat voor invloed die gastjes hebben op het grote verhaal.

In MGS 4 is alles.. maar dan ook echt álles.. elk onderdeel met zoveel aandacht en finesse gemaakt, simpelweg ongelovelijk. Als GTA 4 van de vele gamesbladen een 10 krijgt dan zouden ze een nieuw cijfer moeten uitvinden om deze klassegame mee te beoordelen.
Oud 23-06-2008, 18:10
Verwijderd
Word big boi
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:23
Verwijderd
Ik heb de game net uitgespeeld, ik heb eigenlijk zin om em nog een keer te spelen, maar ben ook wel benieuwd naar de multiplayer .
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 08:06
Praganonut
Praganonut is offline
Ik ben net begonnen ermee. Moet zeggen dat het verdomd lang duurt totdat het spel eindelijk begint.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:36
Big Boi
Big Boi is offline
Als je MGS games gaat spelen puur voor de gameplay kan je inderdaad teleurgesteld raken. Dan is deze soort games misschien niet aan jou besteed.
Oud 25-06-2008, 16:39
Verwijderd
Wanneer gaan we online doen dan Big Boi en cyntex?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 21:06
Big Boi
Big Boi is offline
Ik kan morgenavond.
Oud 27-06-2008, 09:46
Verwijderd
hoeveel uur hebben jullie er ongeveer over gedaan en hebben jullie gerusht/gechillt?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:12
Big Boi
Big Boi is offline
22,5 uur in totaal zonder een enkel filmpje geskipped te hebben. Ik was nogal traag met de controls onder de knie krijgen en heb ook de hele Briefing door zitten lezen.. dus gechilld.
Oud 28-06-2008, 13:27
Verwijderd
wat een spel joh.. damn.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 14:08
Verwijderd
Het lijkt me echt een gaaf spel, jammer dat ik geen ps3 heb. Misschien zo m'n ps1 maar weer eens voor de dag halen met Metal Gear Solid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten