Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 18:30
dzn
dzn is offline
Nou heb ik xtc (orange tulpe) gekocht en op sommige zitte kleine rode stippeltjes... Weinig maar toch enkele...

Nou heb ik ergens geleze dat mcPP een brandend gevoel geeft...Ik heb geproeft en het brande een beetje...

Maar een vriend van me heeft ze getest, ze ware met een stuk of 5 man en ze hadde elk wat gestoken...1 gast is moete gaan zitte omdat hij de rush niet aankon, maar voor de rest heeft niemand gekots of is er niemand gecrasht..

Ik vroeg aan men vriend da ze in de buurt kwame van die we met nieuwjaar hadden ( 120 mg blauwe dolfijntjes getest) en hij zeker even goed.

Nou de vraag aan jullie , wat moet ik doen met deze? ik heb op pillreports gezocht en een paar goede commentare gevonden...

Ik woon namelijk en België en heb geen mogelijk om ze te testen! drigend hulp nodig.

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2008, 18:49
Ellesdee
Ellesdee is offline
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=15100

Zelf pillen testen

In smartshops en via het internet zijn zelftesten (bijvoorbeeld EZ Test en DopeTest) te koop. Bij deze testen gaat het om een kleurtest, gebaseerd op de Marquis-test. Het is niet mogelijk om op basis van alleen deze test een betrouwbare uitspraak te doen over de inhoud van een pil. De kleurreactie is niet meer dan een indicatie voor de inhoud en geeft geen enkele informatie over de hoeveelheid van een stof.

Het grote gevaar van een zelftest is dat de test een valse schijn van zekerheid kan geven. Pillen waarin meer stoffen voorkomen, geven met een zelftest vaak verwarrende of misleidende uitkomsten. Dit gevaar bestaat vooral bij pillen welke naast een XTC-achtige (MDMA, MDEA, MDA) een andere ongewenste stof bevatten. Voorbeelden van dergelijke stoffen uit het verleden zijn: strychnine (rattengif) en PMA.

De enige manier om de daadwerkelijke inhoud van een pil te kunnen achterhalen is deze te laten testen bij een van de officiële testservices op deze site. Deze testservices gebruiken ook de Marquis-test, echter alleen als indicatie. Bij een testservice kun je een volledige uitslag krijgen over de inhoud van een pil (of andere drugs), zowel kwalitatief als kwantitatief.
Oud 12-06-2008, 20:22
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Aan mij geven. Nee, als de rest er geen last van heeft gehad zou ik ze gewoon opeten, maar ik zeg niet dat jij dat moet doen
Oud 13-06-2008, 00:53
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Wat is nu psies de link met de rode stipjes? Overdatum dingen?
Oud 13-06-2008, 13:15
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Hij refereert waarschijnlijk aan "Confetti/Regenboog" tabletjes.
Hier al eerder lokaal besproken.

Hiervoor werd plusminus twee jaar geleden een waarschuwing door de monitor- en hulpinstanties afgegeven vanwege het feit dat ze hoewel verkocht als xtc, mcpp bevatten.
Bij hogere doseringen (bijvoorbeeld na bijpakken 'omdattnietwerkt') kan dit al bij drie pillen leiden tot onwel worden en coma's.

Mcpp is een afbraakproduct van antidepressiva en kan indien bewust gebruikt als effect hebben dat je er een lichte vaagheid en desoriëntatie door beleeft en er 's ochtends uitgerust en zonder kater van wakker wordt.
Reageren

Regels voor berichten