Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt dus een gemeenschappelijk deel dat iedereen heeft. Een profiel en in dat profiel zitten dus ook vaste vakken. Ik denk dat het profiel ongeveer hetzelfde is als dat jullie een Wetenschappelijke richting kiezen of Latijn of Economie. Het vrije deel mag je wel zelf kiezen, maar je mag maximaal 2 vakken kiezen en minimaal 1 (tenminste bij ons op school) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bv. Mijn broers en ik hebben moderne gevolgd. (ASO), maar zij hebben uiteindelijk gekozen voor wetenschappen. En vervolgens nog eens voor wetenschappen-wiskunde ( de ene met 8u wiskunde, de andere met 6u wiskunde.) Ik heb voor economie gekozen en dan later voor economie moderne talen. Maar het is wel zo dat je in Nederland daarin wat meer vrijheid hebt. (Die indruk heb ik toch ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij het VMBO heb je ook nog verschillende niveau's en richtingen.
Niveau's (heet op het vmbo 'leerwegen'): - Theoretische leerweg - Gemengde leerweg - Kaderberoepsgerichte leerweg - Basisberoepsgerichte leerweg Richtingen: - Techniek - Zorg en welzijn - Economie - Landbouw |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studierichting? Verwijderd | 4 | 25-02-2012 09:40 | |
Studeren |
hbo psychologie Sparkles | 21 | 22-06-2007 18:12 | |
Studeren |
Studierichting met sport ZeistWest | 14 | 15-06-2006 22:15 | |
Algemene schoolzaken |
'profielen' in België Vitamintje | 7 | 14-09-2005 22:07 | |
Studeren |
hbo theologie kliwie | 2 | 21-11-2004 10:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimpartij zou het goed doen in grote steden Mujahideen | 114 | 12-09-2004 18:51 |