Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2008, 10:24
Miss Und@ztood
Miss Und@ztood is offline
Hey ik heb een vraagje voor de Belgen hier. (Want ik weet niet of het systeem in NL hetzelfde is als dat van België)
Ik zit nu in de richting verzorging. Ik dacht dat ik het echt zag zitten enzo maar nu ik het volg steekt het me erg tegen! Ik denk dat mensen echt te jong zo'n belangrijke keuze moeten maken voor later... Nu besef ik dat verzorging niets voor mij is...
Het enige probleem is dat mijn ouders niet willen dat ik verander van richting! Ik had maar beter moeten nadenken voor ik hieraan begon zeggen ze dan...
En ik heb later geen zin om tegen mijn zin te gaan werken. Dus nu is mijn vraag: Kan je als je afgestudeerd bent nog een studie volgen voor verkoop? Geen avondschool hé, gewoon school zoals nu.
Ik wil dit héél graag weten, alvast bedankt!

En dan nog hopen dat ik niet verplicht moet gaan werken na school van mijn ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2008, 22:59
vosje16
vosje16 is offline
In welk jaar zit je? Je kan na je middelbaar in ieder geval niet herbeginnen met een andere richting in het middelbaar denk ik. Wel zou je misschien kunnen proberen om een richting als marketing (of iets anders met verkoop) op een hogeschool te doen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:23
Nienna*
Nienna* is offline
En hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:31
Miss Und@ztood
Miss Und@ztood is offline
Citaat:
In welk jaar zit je? Je kan na je middelbaar in ieder geval niet herbeginnen met een andere richting in het middelbaar denk ik. Wel zou je misschien kunnen proberen om een richting als marketing (of iets anders met verkoop) op een hogeschool te doen?
Dit jaar zestien en nu zit ik in het derde. (Normaal gezien in het vierde maar ik heb eens blijven zitten). ^^
Maar je kan dus voor marketing ofzo voortstuderen na het 7de bso? (Een 7de bso is gelijk aan een diploma van tso bij ons. Als je geen 7de doet maar enkel tot het zesde jaar studeerd heb je een diploma van bso maar daarmee kan je niet voortstuderen dacht ik...)
Ja zolang het maar geen avondschool is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten