|
|
Bekijk resultaten poll: Heb jij een lichamelijke/sociaal-psychologische handicap? | |||
Ja, een lichamelijke handicap, namelijk.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 17.82% |
Ja, een sociaal/psychologische handicap, namelijk.. |
29 | 28.71% |
Nee, ik heb geen handicap. |
61 | 60.40% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb eczeem! Maar gelukkig al minder dan eerst, dus ooit gaat het gewoon weg. Oh en qua lichamelijke klachten ben ik ook nog astmatisch en hypermobiel.. maar ik heb daar niet zoveel last van.
En verder heb ik een eetstoornis en het voelt heel raar om dat hier zo te typen zonder het aan de andere kant weer te ontkennen en kan ik nogal depressief zijn.. of het ook echt een depressie ís, dat weet ik niet. Ik ga voor nu maar even vanuit van niet. In de ochtend kan ik altijd prima functioneren ![]()
Laatst gewijzigd op 16-06-2008 om 07:11. Reden: wat lichamelijke klachten vergeten :P |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat klinkt dat overigens wel weer heel erg.. correct ![]() ![]() (he wat kan je lekker zeiken over niets he ![]()
|
^Haha, idd...
Ik heb -12 dus zal best een handicap zijn.. maar met mijn bril op heb ik hier totaal geen hinder van dus ook ik zie het niet als een handicap... Ook staan al mijn gewrichten (alleen in mn armen niet) scheef, waardoor ik vaak kleine pijntjes heb, maar ook dit zie ik niet als een handicap... Wel heb ik nu een tijdelijke handicap: ben aan mijn knie geopereerd waardoor ik nog niet alles kan/mag
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ter info: Er zijn verschillende modellen voor het bepalen van een visuele beperking. Maar om het even welk model je gebruikt, het cijfer dat wordt gegeven is altijd met het beste hulpmiddel. Bv. De Wereldgezondheidsorganisatie kijkt naar de gezichtsscherpte. Wanneer je minder dan 8/10 ziet is je zicht vrijwel normaal. En heb je dus geen visuele beperking. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand is verstandelijk beperkt = aangeven dat iemand beperkingen heeft in z'n verstandelijke vermogens. Iemand is verstandelijk gehandicapt = DSM-IV classificatie ![]() Maar inderdaad, die term verandert echt zooo vaak. Idioot, imbeciel, achterlijk, geestelijk gehandicapt, verstandelijk beperkt, mensen met mogelijkheden, etc. Ik heb er ooit een tentamenvraag over gehad en ik had hem fout ![]()
|
Ik heb geen echt handicap, aangezien ik nog helemaal normaal kan functioneren, maar ik heb wel verschillende problemen...scoliose (gelukkig maar 20%), hallux valgus (bollen op mijn voeten waardoor ze scheef aan het groeien zijn), (beetje) hypochondrisch, en soms asociaal, maar dat komt omdat ik introvert ben, maar dat is geen 'handicap', maar gewoon een persoonlijkheidstrek...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO Bestuurskunde bij Saxion. Verwijderd | 6 | 15-11-2006 07:54 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27 Nijn* | 491 | 10-05-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |