Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeetje, bedankt allemaal voor jullie reacties! Dat zijn er veel zeg, had ik niet verwacht en het is echt wel een steun voor me. Want ondanks mijn liefdesverdriet heb ik er gewoon nog een probleem bij. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil doen. Zijn moeder zegt dat hij niet wel en anderen die het als laatste spraken zeggen van wel. Ik heb het idee dat ze toch liever hem mee hebben want hij heeft nu eenmaal meer geld en ik niet en dan kunnen ze niet alles doen wat ze willen, wat een onzin maar ja, zeiden ze zo niet hoor maar kwam er wel op neer. Eigenlijk wil ik al helemaal niet meer gaan en nu wil hij mij het geld teruggeven. Eigenlijk wil ik dat niet maar iedereen zegt dat ik het aan moet nemen omdat hij het veel te laat gezegd heeft, hij wist het schijnbaar al langer.
Ik kan inderdaad wel annuleren alleen omdat het op korte termijn vertrek is lopen de kosten gewoon heel hoog op. Mijn vrienden willen ook perse een extra jongen mee als ik mee ga omdat het anders voor de jongen van het andere stelletje niet leuk is. De zin in de vakantie is er iig al ver vanaf. Mijn ouders hebben aangeboden om met hen mee te gaan. Waarheen weten we nog niet, maar misschien doe ik dat wel. Als ik mijn geld terugkrijg van mijn ex (wat klinkt dat kut) dan hou ik zo'n 750 euro over, da's natuurlijk wel lekker alleen kan ik dan maar 8 dagen gaan, ipv 15, kan ik niet stappen enzo... Op zich maakt me dat niet uit, het gaat me om de rust die ik hard nodig heb na een jaar zonder vakantie, maar aan de andere kant ben ik heel bang dat ik vanalles ga missen in kreta. Ik wou de eerste keer vliegen met HEM meemaken en met niemand anders, dat kan ik nu wel vergeten. Maar aan de andere kant ben ik ook pissen, voel me best genaaid, hij wist het immers al eerder maar was niet vent genoeg het eerder te zeggen. Ik weet dus nog niet wat ik doe... Reacties zijn altijd nog welkom, doet me goed....dank jullie zeer |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2) Ze waren duidelijk niet smoor op elkaar. Hooguit één van beide partijen was smoor. 3) Er bestaan relaties waarbinnen de partners elkaar niet echt mogen, en die toch jarenlang blijven voortduren. |
![]() |
||
Citaat:
2) Waarom, het kan toch zeker zijn dat ze allebei van elkaar hielden? 3) Tja, Lindatje kan het zelf het beste zeggen, of iig zíj van hem heeft gehouden.
|
Denk voor je iets zegt eens zelf wat je zou doen in die situatie. Tuurlijk baal ik er verschrikkelijk van en vind ik dat geld niet belangrijk maar ik hoef hier niet zielig te gaan doen over mijn verdriet, daar heb ik jullie hulp niet voor nodig, ik vraag advies betreffende mijn vakantie. Sorry dat ik het zo zeg maar ik voel met een beetje op mijn hart getrapt omdat je gewoon niet weet hoe onze relatie was.
Tuurlijk is dit het eerste waar je aan denkt op zo'n korte termijn, mijn liefdesverdriet komt later wel. Ik ben er kapot van maar ik besef het nu nog niet. En vergeet niet dat 2 andere mensen er de dupe van zijn en dat ik voor hen ook het beste wil. Geld heeft er dus niks mee te maken, ik geef het alleen aan om te laten zien dat het niet niks is. Mijn liefde zat diep en voor hem was dat ook zo alleen het is gewoon over Trouwens: mijn keuze is al gemaakt. Ik ga niet naar kreta, hoe het gaat met het geld zie ik wel, dat maakt me niet uit en ik ga nog een week met paps en mams weg. Jammer maar het kan niet anders... Thanx voor de reacties en deze mag wat mij betreft dicht... dank jullie allemaal! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat lijkt me ontzettend lullig. Nog los van het feit dat je verdriet hebt om het feit dat het uit is, zie je ook nog een leuke tijd door je neus geboord. Da's niet leuk natuurlijk. Reden te meer om iig een goede annuleringsverzekering af te sluiten (hoewel ik niet weet of die ook liebesschmerz dekt)
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Liefde & Relatie |
heftig gesprek in relatie..hoe nu verder? Straciatella* | 25 | 16-04-2008 02:52 | |
Liefde & Relatie |
Waar moet ik beginnen? Soezen | 9 | 29-06-2004 11:29 | |
De Kantine |
Wat zouden jullie doen..? cin-D | 46 | 27-06-2003 10:31 |