Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 15:41
???
??? is offline
haihai iedereen
ik zit met een probleem , mijn (nu ex) vriend moest voor 5 maanden op stage in het buitenland en na twee maand heeft hij het uitgemaakt, het zat eraan te komen. Maar zijn broer vond mij al een tijdje leuk, ik had niet zo'n interesse maar heb hem de laatste twee maand beter leren kennen en het is sinds woensdag wat geworden maar zijn zusje is heel boos nu op mij , en zijn ouders niet echt die hadden liever gehad dat we hadden gewacht totdat mijn ex-vriend terug was van stage. Ik ben echt gek op zijn broer en we hebben het heel leuk samen sinds woensdag maar ik durf het niet tegen mijn ouders enzo te vertellen omdat ik bang ben voor hun reactie wat moet ik doen??? Kan iemand me helpen? En ben bang voor de reactie van mijn exvriend als hij terugkomt maar ja dat nou persee die leuke jongen zijn broer moet zijn, daar kan ik toch niks aan doen?! Hellup me please ik weet het niet meer.
xxxjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2002, 15:43
miro
miro is offline
Tis niet erg slim, maar ja als je verliefd bent. Wat je kunt doen? Iedereen komt er toch wel achter, het enige wat je kunt doen is het zelf vertellen. Hoe lastig dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 16:13
M@rco
M@rco is offline
't Is mss wel lullig voor je ex (komt 'ie terug, heeft z'n exvriendin iets met z'n broer.. ) maar volgens mij is het nu net zo lullig voor hem dan als je gewacht had tot 'ie terug was. En trouwens, waarom zou je wachten... dat verandert toch niks aan de situatie.

Ik zou het maar gewoon vertellen ja...
Oud 27-07-2002, 16:33
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Tis lullig voor je ex maar ja hij heeft het uitgemaakt en dus kreeg zijn broer de kans. En jullie zijn elkaar beter leren kennen als het gewoon een vriend van hem was had het waarschijnlijk minder uitgemaakt maar ja kan gebeuren he liefde maakt blind
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 16:35
Angeles
Angeles is offline
Hij heeft het toch zelf met je uitgemaakt? Dan kan hij moeilijk verwachten dat jij op hem gaat zitten wachten, hij had kunnen weten dat je verliefd zou worden op een ander. Dat dat nou toevallig zijn broer is... ja, het komt misschien een beetje onhandig uit, maar ja... In dit geval vind ik het wel acceptabel eerlijk gezegd.

En zijn zusje heeft er op zich helemaal niks mee te maken, het is iets tussen je nieuwe vriend en jou en eventueel tussen je ex en jou (hoe je er mee omgaat), zij hoeft zich daar natuurlijk niet mee te bemoeien. Het is even een rare situatie, maar het is nou eenmaal zo gelopen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 17:27
Verwijderd
Ik ben het eens met bovenstaande meningen..

Maar ik zou als jouw ex wel boos zijn op mn broer.. die heeft een groter probleem denk ik.. Maar verder ja.. ik zou het niet kunnen eigenlijk, zou me een te moeilijke situatie lijken, kans dat je tussen hen in komt te staan, je loopt je ex voortdurend tegen het lijf etc...

Maar als jij hier gelukkig mee bent, sja.. het zij zo toch?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, je ex zal vast en zeker wel teleurgesteld zijn, je ouders zullen vast een beetje verrast reageren...

dit zal in het begin niet zo leuk zijn, maar k denk dat iedereen er na een tijdje wel aan went. dan weten ze niet beter en hebben ze er minder moeite mee.

je kan het dus beter gewoon zeggen, dan zal de reactie in het begin wat rottig zijn, maar het zal (hoop ik voor je) niet aanhouden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:38
girl18
girl18 is offline
je ex heeft het zelf uitgemaakt en hij kan niet verwachten dat je dan nog op wacht als die terug is.. en als hij het wel verwacht dan is hij ook fout bezig want je kan altijd voor een ander iets voelen en dat nou ze broer is maak niks uit het was uit tussen jullie en je mag gaan en staan waar je wil en met wie je wil
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:43
Verwijderd
jah nou kijk, het is lullig voor je ex, maar ja jij moet ook verder met je leven en je kan niet eeuwig op hem wachten he. maar heeft jou nieuwe vriend... dan geen last van dat je het met zijn broer hebt gehad... want dat zou ik dan weer minder vinden.. maar doe gewoon wat je gevoel je zegt en dan komt het wel goed... tegen verliefdheid kun je niets doen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 16:39
snoopy
snoopy is offline
zoals zijn ouders al zeiden, hadden jullie beter even kunnen wachten, tot hij terug was. Maar ja, ik weet zelf ook wel, dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is... En het is nu al gebeurd. Iedereen zal er vroeg of laat wel aan wennen, als je het maar wel eerlijk vertelt. Niet stiekem gaan doen, ofzow.
Oud 29-07-2002, 19:38
???
??? is offline
hey luitjes bedankt allemaal.
Ik heb mijn ouders verteld dat het uit is en ze vroegen of ik wat met W. (die broer) neem en ik zei dat dat nog niet in de planning lag ik heb gezegt dat we heel goed met elkaar op kunnen schieten en hun hebben ook wel door dat het wat gaat worden!!! Mijn ex weet het nu ook (van zijn ouders denk ik) en vond het niet zo leuk. Maar het blijkt dus dat hij voor hij wegging op stage al wist dat als ie terugkwam dat het dan uit zou zijn, lekker he?! Hij had het toen gewoon uitmoeten maken. Iedereen vind het ook laf dat ie dat via de mail deed. En ik heb mijn vriend gevraagd of hij het erg vond dat ik met zijn broertje had gehad maar daar had hij geen problemen mee hoor!!! Hey luitjes heel erg bedankt allemaal!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten