Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Naja, vergeten... uit mijn hoofd gezet. Daarom snap ik het ook niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dromen in het algemeen: Ik denk niet dat alle dromen een betekenis hebben, maar - zo schijnt, toch? - het is natuurlijk een reflectie van wat er in je onderbewustzijn afspeeld. Niet ALLE dromen hebben een betekenis, maar ik denk dat sommige wel degelijk een boodschap hebben. Ik heb hier zelf namelijk een ervaring mee gehad, maar daarvan wil ik nog niks op dit forum zetten. (tja, helaas...).
JOU droom: Het valt me erg op dat je (naast het feit dat je die droom nu zo vaak achter elkaar hebt gehad..) heel veel details nog weet. Je weet bijvoorbeeld wat er op het bordje staat, op die briefjes, en welke nummers er worden gezongen... Ik zou nooit zoveel kunnen onthouden, dus dat vind ik wel frappant. Verder heb ik er ook niet zo veel verstand van, maar jou beschrijving geeft me wel het idee, dat er iets in zit...
|
![]() |
Misschien:
Misschien heeft jouw ex je heel hard te pakken gekregen, en heb je het idee wat je nog een appeltje te schillen hebt met haar. Of je hebt een schuld conflict met je zelf over hoe je je vriendin hebt behandelt. ![]() Onder bewust heb je misschien het gevoel dat je ouders je in de steek laten, dat je allemaal nieuwe, enge dingen ontmoet. (dit omdat je in een vreemde omgeving zit die toch je thuis is, en dat je ouders weg zijn). Ok - hoe kan ik dit zeggen? 1: je vriendinnen lopen als een rode raad door je droom, en daar mee door je onder bewuste 2: een hoop fantasie. Mensen moeten dit niet zien alsof ik er veel van af weet of doe als of ik dat weet. Ik geloof in iedergeval dat dromen een weerspiegeling zijn van je onderbewuste, en dat de onderwerpen van jouw droom zich heftig in jouw onderbewuste geklemt zitten. Wie heeft er nou 2 weken lang de zelfde droom? Als ik je droom dan een beetje lees, kom ik op ongeveer bovenstaande conclussies... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik 'nog een appeltje te schillen heb' met mijn ex, we zijn op een voor mijn gevoel goede manier uit elkaar gegaan, zijn ook nog steeds vrienden... Dus dat is het niet. En ik heb die droom niet 2 weken, maar inmiddels een maand en 2 weken... Sinds begin juni ![]() Ik weet niet hoe het komt dat ik me de droom zo goed herinner. Ik herinner het me NU ook niet precies, maar ik heb altijd een stuk papier naast mijn bed liggen (ik schrijf weleens zelf muziek, en als ik dan een idee voor een tekst ofzo krijg kan ik het gelijk opschrijven), en nu had ik gelijk nadat ik wakker was geworden dit opgeschreven. |
![]() |
|
![]() |
Je droomt normaal gezien elke nacht eenmaal, soms heb je meerdere dromen per nacht. Dat hangt ervan af. Maar je herinnert je niet alle dromen.
Misschien herinner je je alleen de dromen die een belangrijke betekenis hebben, maar die je zelf niet weet ??? En soms heb ik wel een nachtmerrie over iets waar ik mee in mijn gedachten zat, in mijn onderbewustzijn. Als die droom dan ook eens uitkomt, tja... Soms kan je sommige dromen manipuleren, heb ik ondervonden. Als je voor je in slaap valt aan iets denkt, fantaseert, ... dan kan je daar ook over dromen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|