Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb 5 gekocht, ongeveer 2 weken gespeeld en toen niet meer aangeraakt. Opzich is het wel leuk, maar er is veel minder te doen dan bijvoorbeeld bij 3.
4 heb ik eigenlijk nooit gespeeld, maar na de teleurstelling van 5 hehe heb ik me me gewoon bij homm3 gehouden ![]()
|
Verwijderd
|
5 is een klotespel vergeleken bij 4. Laat staan bij 3 en 2.
Mijn favorieten blijven toch 4 en 2, met 3 vlak daarachter volgend. Bij 4 zijn een heleboel dingen (zoals artifacts etc) aangepast zodat ze toch interessant zijn om te gebruiken, iets wat bij deel 3 soms jammer was. Wel vond ik de artwork bij 3 leuker. Bij 2 nog net iets meer vandaar dat ik die prefereer ![]() Voor enthousiastelingen van het turnbased strategy genre kan ik trouwens ook Disciples (2) aanraden. Het is niet zo vet als Homm maar liefhebbers diggen het vast. |
![]() |
|
![]() |
Ik speel dit spel ook nog vaak joh!
Echt het beste spel ooit wat mij betreft Ik speel graag met Necropolis, Dungeon en Castle, maar soms pak ik ook gewoon een Random volk Ik heb deel 5 ook vrij veel gespeeld, en ik vind het ook een goed spel, maar die beurten van de tegenstander duren zooooooo ontzettend lang, voordat je bij week 3 bent en een redelijk leger hebt opgebouwd ben je al zeker een uur verder. Bij HOMM III is dat een kwestie van minuten. Vraagje: Met hoeveel heroes spelen jullie de beginfase het liefst?? 1 sterke, of alles een beetje verdeeld?? |
![]() |
|
Ik heb 5 ook gespeeld nu, maar vind die campaign maar zuigen. Zijn er al extensions uitgekomen? Ik wil gewoon ff map spelen zonder dat campaign gedoe maar er zijn maar 4 mappen en je kan dus niet zelf kiezen met welke castle je wilt beginnen. Dat is allemaal gelocked.
|
![]() |
Ik heb vroeger heel lang 2 gespeeld al vanaf 1997/1998, in 2000 kreeg ik III en die heb ik ook helemaal grijs gespeeld. Ik vind het leukste de Ondoden, en dat kasteel met the black dragons.
Vorige week had ik een team, dat was niet normaal, ook door diplomatie: 262 gold dragons 431 black dragons 155 rust dragoms 313 titans 213 upg. Behemonts 450 upg phoenix 562 magic elements 177 Archangels in kasteel: 150 upg hydrea 200 bone dragons maar dan is het niet leuk meer omdat je wezens die ook 1000 hebbe met een klap vermorzeld. |
![]() |
|
Ik vond het zo cool dat die mannetjes die mijnen bewaakten etc ook groeiden in populatie. Die behemonts zijn trouwens echt vet gemaakt, van die logge beren toch, van dwarf castle?
|
Verwijderd
|
Ik speelde altijd met Dungeon, Castle of Forest helden. In één level kwam ik uit bij een 'grot' met een doosje en toen ik uiteindelijk daarop landde in een gevecht belandde met 400 demons ofzo.
![]() Dat was toch wel een onaangename verassing voor mijn hero. Over een duveltje uit het doosje gesproken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886 Verwijderd | 500 | 27-02-2010 12:37 | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |
Heroes of Might and Magic III DT | 33 | 03-06-2004 17:41 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Beste strategie-game freakinaround | 52 | 16-12-2003 13:05 |