Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 21:06
Skapie
Skapie is offline
Hey, ik heb dus net GTA 3 gekocht, alleen hij wilt het wel doen, maar het beeld is erg schokkerig. Ik weet niet precies waar het aan ligt, ik heb op het hoesje gekeken en mijn pc voldoet precies aan de aanbevolen systeemeisen. Maar het is gewoon heel erg kut om het spel te spelen als het beeld zo schokkerig is. En met schokkerig bedoel ik dus dat de beelden niet vloeiend in elkaar overlopen, maar je een frame ziet, dan het beeld voor een halve sec stil staat zeg maar, je dan weer een frame ziet etc.

Heeft iemand hiervoor een oplossing??

Btw. ik heb alleen een kale windows 98 op de pc, samen met de grafische kaart geinstalleerd en het geluid. Ik heb verder een pentium 3, 700 mhz, 128 mb ram werkgeheugen en een geforce 2 mmx 200 met 32 mb.
Oud 27-07-2002, 21:27
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik denk dat je systeem te (slecht) er voor is misschien zijn de systeemeisen wel net genoeg maar het beste is om juist hoger te hebben wil het spel beter functioneren.

Diamond...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:30
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
GTA3 is nogal zuigend geprogrammeerd. Maar je kan (en zou moeten) proberen om de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden, wat veel kan schelen.
Oud 27-07-2002, 21:49
Verwijderd
Zet resolutie lager, zet view distance lager...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:49
NightmareZ
NightmareZ is offline
Probeer de frame limiter eens aan te zetten.
of Zet bij de video opties de trails uit
Lees ook deze site eens:

http://www.hatarskolan.nu/action/
Ati-gebruikers:
http://www.omegacorner.com/ati.htm
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 01:41
3D-Geo
3D-Geo is offline
Ik kan niet loaden (een file openen).

Ik heb heel soms schrokkige beelden. Maar in ieder geval zal ik de revolutie op 800X600 doen en geen widescreen.
Oud 28-07-2002, 09:32
Skapie
Skapie is offline
De mijne staat op 640x400 ofzo? dat kan ik niet eens veranderen.

Is het goed als frame sync aanstaat ofniet?

En ik ga nu ff de nieuwste drivers downloaden van mn grafische kaart. Alvast bedankt voor de hulp

(btw, Max Payne wou ie ook nooit echt mooi vloeiend doen, wat soms erg irritant is wat bijv. schieten betreft, maar met gta3 is het nog erger, maar ik verwachtte dat deze wel goed zou lopen, omdat ik em legaal heb (daar zit met mijn pc soms heel wat verschil tussen).

Maar ok, als de beelden schokkerig blijven maakt het niet zo ongelovelijk veel uit, want in september krijg ik toch een nieuwe pc
Oud 28-07-2002, 10:58
verbal-violence
verbal-violence is offline
Damn wees blij dat het nog draait , je systeem trekt het gewoon niet meer. Upgraden zou ik zeggen
Oud 28-07-2002, 12:18
Skapie
Skapie is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Damn wees blij dat het nog draait , je systeem trekt het gewoon niet meer. Upgraden zou ik zeggen
lees laatste 2 zinnetjes van mn vorige post

Mja, hij werkt dus nu nogsteeds niet goed, het ligt denk ik wel aan mn grafische kaart, maarja...
Oud 29-07-2002, 20:54
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
3D-Geo schreef:
Ik kan niet loaden (een file openen).

Ik heb heel soms schrokkige beelden. Maar in ieder geval zal ik de revolutie op 800X600 doen en geen widescreen.
je hebt em illegaal !!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:10
verbal-violence
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef:

je hebt em illegaal !!!!!!!!!
Nou nou , alsof jij hem wel legaal hebt. Er is een Fixed EXE voor je probleem , die zul je toch wel moeten zoeken benk bang
Oud 30-07-2002, 12:05
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Nou nou , alsof jij hem wel legaal hebt. Er is een Fixed EXE voor je probleem , die zul je toch wel moeten zoeken benk bang
mja.. die staat wel op *kuch*Kazaa*Kuch*
Oud 30-07-2002, 12:24
verbal-violence
Citaat:
WelcomeHome schreef:

mja.. die staat wel op *kuch*Kazaa*Kuch*
Kazaa is voor trieste kindjes beter nog alle P2P Apps zijn voor kindjes
Oud 30-07-2002, 13:10
Verwijderd
Ik kreeg met een GF3 problemen met Trails aan: het beeld verliep met ong. 3 frame/s...Lag aan de optie, want na het uitschakelen ervan verliep het normaal soepel. volgens mij had ik trouwens framerate limiter off en frame sync ook off.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten