Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ga echt geen 70 euro betalen voor iets wat ik veel te graag zelf wil doen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op zich lijkt een baantje als pc-bouwert me wel gaaf. Bij Alternate eisen ze 65,- voor het bouwen van een pc en 13,50 voor het monteren van losse onderdelen. Maar hallo, even een bankje RAM erbij prikken, dat is srsly nog geen 30 seconden werk. ![]() En goed, aangezien ik de handleiding van m'n moederbord niet kan vinden om iets na te zoeken, ga ik nu deze pc uitzetten en alles eruit slopen en het in die andere kast doen enzo. IEHHH. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er liep nog een sollicitatie (vacature ging in per 1 augustus) maar dat was voor 14 uur. perfect dus als ik wel was toegelaten tot de masteropleiding, maar nu wat minder perfect. dus dat ga ik maar niet doen denk ik. Heb wel twee andere vacatures gezien die me leuk lijken dus daar ga ik op schrijven nu. wil ong. 32/36 uur werken want heb me de afgelopen jaren uit de naad gewerkt met studie/stage/bijbaan dat ik bijna geen vrije tijd heb, en wil nu voorlopig eens echt van wat vrije dagen (lees: weekend) gaan genieten ![]() opzich dus geen ramp dat ik niet ben toegelaten, maar de master leek me ontzettend interessant en het is zuur dat ik veel dingen behoorlijk op of boven niveau leek te kunnen, behalve dus statistiek...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en even werken is ook geen ramp toch> |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee, het is ook geen ramp ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() eigenlijk, om eerlijk te zijn, klinkt het best relax. als je nou gewoon nog een cursus statistiek volgt ofzo kan je straks en werken en reizen en alsnog die master doen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |