Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2008, 09:46
lso
lso is offline
Ik ga deze middag naar een schoonheidscentrum bij mij in de buurt voor een airbrush tanning. Ik heb al tal van fora gelezen waarin anderen hun ervaringen vertelden. De ene goed, de andere iets minder. Hoewel ik ontzettend nerveus ben, blijf ik ervan overtuigd dat het professioneel zal gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat iemand reserveert om twee dagen later te trouwen en dat het niet geslaagd is?

Zijn er onder jullie die dat wel eens gedaan hebben en die nog tips hebben vooraf of achteraf? (Kledij - Zalfjes - ...)

Bedankt

x
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 10:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom ga je het laten doen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 10:17
lso
lso is offline
Ik moet binnen enkele dagen naar de trouw van mijn beste vriendin. Ik heb me daarvoor een vrij duur kleedje gekocht en mijn benen zijn nog spierwit. Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest en wilde dat ook niet riskeren...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 19:02
Verwijderd
en, mooi resultaat? ik heb het ook ooit overwogen, maar nooit gedaan. heb een paar keer bruin zonder zon gesmeerd, maar ondertussen weet ik gewoon dat ik beter niks koop waarvoor ik eigenlijk bruinere benen zou moeten hebben. als ik er niet mee sta als ik het koop, koop ik het niet, ook al zou ik er wel mee staan als ik wat meer kleur had.
verder weinig nuttige post van mij, I know

veel plezier op het trouwfeest!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 21:58
lso
lso is offline
Ik heb het donderdag laten doen. Na enkele minuutjes inwerken mocht ik naar huis MAAR het was op dat moment aan het stortregenen. Het leek mij verstandig om een paraplu te gebruiken op weg naar de auto maar zelf de druppels die bij het sluiten van mijn paraplu op mijn huid belanden hebben sporen gelaten. Ze tekenden de volgende ochtend allemaal witte vlekken af op mijn bruine armen, verschrikkelijk!

Met tranen in de ogen en een grote ongerustheid ben ik dan teruggegaan en ze hebben alles gelukkig kunnen herdoen. De vlekjes zijn langzaamaan weggetrokken en tegen zaterdag had ik wel een mooi kleurtje. Ik ben er nu heel tevreden over want de kleur is niet oranje of heel erg donkerbruin maar een zomers bruin kleurtje (alsof ik op reis ben geweest). Zowel mijn kleed als juwelen kwamen veel beter uit. Ik zal het niet direct opnieuw doen want het was voor mij maar eenmalig maar als er nog eens huwelijk aankomt en ik zit met hetzelfde problemen dan overweeg ik het wel weer...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 01:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
en, mooi resultaat? ik heb het ook ooit overwogen, maar nooit gedaan. heb een paar keer bruin zonder zon gesmeerd, maar ondertussen weet ik gewoon dat ik beter niks koop waarvoor ik eigenlijk bruinere benen zou moeten hebben. als ik er niet mee sta als ik het koop, koop ik het niet, ook al zou ik er wel mee staan als ik wat meer kleur had.
verder weinig nuttige post van mij, I know

veel plezier op het trouwfeest!
ABN?
Oud 14-07-2008, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ABN?
wat?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 15:18
Metal
Metal is offline
Algemeen
Beschaafd
Nederlands

?
Oud 14-07-2008, 15:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik neem aan dat zij Vlaams is?
Edit: Oh je had het niet over TS..

Ja die zin is een beetje krom idd..
Oud 14-07-2008, 17:06
Verwijderd
helemaal niks mis met die zin.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 17:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
ABN?
Offtopic: ABN is vervangen door de term Standaard Nederlands.
Oud 19-07-2008, 06:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
helemaal niks mis met die zin.
Ja, en Hitler was een vreedzaam man die de kracht van het optimisme probeerde te propageren door rijdend op een eenwieler konijntjes los te laten uit zijn roze never ending amount of fluffy-bunnies backpack.

Zelfs na 20 keer lezen snap ik nog niet wat je nou probeert te zeggen, sorry.
Oud 19-07-2008, 06:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
Offtopic: ABN is vervangen door de term Standaard Nederlands.
Dank u.
Oud 20-07-2008, 10:04
blablatje
blablatje is offline
'Ik sta er mee' is heel normaal Vlaams voor 'het staat mij goed', maar ik kan me voorstellen dat als je de uitdrukking niet kent, je de zin niet begrijpt.

Mooi dat ze het meteen corrigeerden, Iso.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 11:05
Lyne
Lyne is offline
Ze probeert te zeggen dat ze geen kleren koopt die wel leuk staan als ze zelf wat bruiner zou zijn, alleen maar kleren die haar al goed staan als ze ze koopt.

Maar blijft het lang zitten trouwens?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
'Ik sta er mee' is heel normaal Vlaams voor 'het staat mij goed', maar ik kan me voorstellen dat als je de uitdrukking niet kent, je de zin niet begrijpt.
dat verklaart.
er is echt niks mis met mijn taalgebruik, maar als Nederlanders de (blijkbaar Vlaamse) uitdrukking "ergens mee staan" niet kennen, dan is het inderdaad niet vreemd dat je me niet begrijpt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten