Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 10:08
Ikkie1234
Ikkie1234 is offline
Ik heb twee broertjes. Een van 14 en een van 15. We gaan met ons gezin niet op vakantie, maar willen wel een dagje wat ondernemen. Hebben jullie misschien ideeën? Iets wat voor iedereen leuk is. Volwassen en kind, jongens en meisjes. (Zelf ben ik 18)

We willen deze week of over twee weken iets doen. Dus van 14 tot 19 juli en 28 juli tot 3 augustus. In Nederland, eventueel Duitsland of Belgiè. Als er bij jullie in de buurt iets leuks te doen is hoor ik het ook graag! Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Advertentie
Oud 14-07-2008, 14:09
brands
brands is offline
Ik weet niet of het bij jullie in de buurt ligt, en of jullie er makkelijk kunnen komen. Maar hier een aantal ideën.
- Een dierentuin (Emmen of Artis of iets dergelijks)
- Madurodam

Gr.Brands
Oud 14-07-2008, 15:58
Nyawa
Een dagje strand misschien, als het mooi weer is? Een dagje skieën of snowboarden op een indoor baan en dan eventueel lesnemen? Musea, winkelen in een vreemde stad, wellicht is er ergens een (gratis) muziek- of cultuurfestival? Je zou op L&R kunnen kijken bij het topic voor wat samen te doen; misschien een beetje vreemd, maar er staan ook heel veel tips in die je ook als familie en niet alleen als stel kunt doen.

Zoek je echt tips voor een dag of mag het bijvoorbeeld ook een weekendje ergens heen zijn? Met een overnachting in bijv. een hostel als Stayokay hoeft dat helemaal niet zoveel te kosten. En hebben jullie nog bepaalde hobby's? Misschien kunnen we dan wat gerichtere tips geven .
Oud 15-07-2008, 10:40
Ikkie1234
Ikkie1234 is offline
We zijn vorig jaar naar een dierentuin geweest, maar misschien leuk om nog eens te doen ja. Madurodam is ook een goed idee!

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje raar om met je gezin naar het strand te gaan, zeker gezien onze leeftijden. Dat vind ik meer iets om met vriendinnen te doen

Ik heb nog even gekeken op het topic in L&R. Daar zag ik ook Amsterdam Dungeon staan. Nou lijkt me dat een beetje eng, maar zo'n dingen lijken me wel heel erg leuk. (Had nog nooit van de Dungeon gehoord). Misschien kennen jullie nog meer van dit soort dingen die niet zo algemeen bekend zijn (of is de Dungeon dat wel)?

Ik vind het leuk om te winkelen en hou van theater en cultuur. Mijn broertjes houden van videogames en mijn moeder is creatief. Mijn vader houdt van zonnebaden... Allemaal erg verschillend dus en daarom zo lastig
Advertentie

Regels voor berichten