![]() |
|
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe pc, een Acer Aspire M1100 en ik wou graag het beelscherm van mijn oude pc hierbij op aansluiten. Ik heb nu een Acer x223w 22" wide screen als standaard scherm en het scherm van mijn oude is gewoon zo'n groot 19" CRT-scherm. En ik weet niet hoe ik die op mijn pc aan moet sluiten en of het uberhaupt wel kan. http://img178.imageshack.us/img178/5...007396bro7.jpg Zo zit ongeveer de achterkant van mijn pc eruit, behalve naast dat witte ingangetje met die groene cirkel eromheen zit nog een ingang, daar zit de VGA-kabel van mijn beelschem in. En die witte ingang is bezet door de DVI-kabel. Dus waar de rode cirkel omheen zit, die ingang is vrij. Ik heb geprobeerd om daar mijn CRT-scherm op aan te sluiten, de kabel past er wel in, maar ik krijg geen beeld. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn CRT-scherm wel op deze computer kan aansluiten? Alvast bedankt, Manon |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo heb jij 1 scherm 2x aangesloten op 1 videokaart? Dat is totaal niet nodig.
Als jij je 22" op de witte aansluit en de 19" op de blauwe dan zou dat gewoon moeten werken. Instellingen kun je maken door op je bureaublad te klikken met je rechtermuisknop. * Kies dan eigenschappen * Klik op het tabblad instellingen. Daar zouden 2 monitoren moeten staan. Daar kun je opklikken en daar onder kun je aangeven wat de 1e of de 2e is en wat ze beide moeten doen. Hopelijk heb je er iets aan. Gr. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien dat ik het verkeerd lees hoor maar stel de vraag toch even.
Is dat plaatje exact jouw achterkant van de PC? (jouw link in de eerste post) Zo ja, dan kun je geen gebruik maken van 2 monitoren. Gewoon weg omdat je niet de videokaart van het moederbord en externe videokaart tegelijkertijd kunt gebruiken. Zoals rens... ook al aangaf. Gr. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Problemen met beeldscherm b00mbap | 1 | 29-05-2010 12:04 | |
Software & Hardware |
2e beeldscherm aansluiten op laptop Gilbert | 7 | 19-06-2008 08:55 | |
Software & Hardware |
[Monitor[ 2e beeldscherm heeft geen kleuren Wammus | 2 | 13-11-2005 12:08 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Advies over prijs 2e hands Laptop? Verwijderd | 7 | 26-08-2004 01:35 | |
Software & Hardware |
[Notebook] TV-Out doet niet. KrizzZzZZzzjE :P | 8 | 04-07-2003 01:41 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] 2e beeldscherm Knarf | 25 | 25-06-2003 22:20 |