Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2008, 00:09
No Soup For You
No Soup For You is offline
wat voor middeltjes heb je hiertegen die niet op doktersrecept verkrijgbaar zijn?

ik woon namelijk in de vs, en mijn verzekering dekt de dokter alleen bij ernstige gevallen, en dat is dit niet. heb je ook middeltjes die je gewoon bij de apotheek kan halen?
Oud 13-08-2008, 00:13
Vinniebar
Vinniebar is offline
Voorbeelden hiervan bij een internetapotheek
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 08:55
Pluis
Pluis is offline
Hier in nederland is het meest gangbare middel tegen voetschimmel (zwemmerseczeem is namelijk een schimmel) canesten, en dat is gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Ik zou gewoon een apotheek/drogisterij binnenlopen en vragen of ze iets hebben tegen voetschimmel. (amerika heeft namelijk geheel andere middelen in gebruik dan nederland)
Oud 13-08-2008, 12:52
Verwijderd
Daar kun je gewoon voor naar de drogist hoor, ook in de VS. (Of kom anders de grens over naar Canada want hier is het wel allemaal gratis )

Gewoon ff bij een cvs oid naar binnen lopen en bij de pharmacy vragen, kun je wss wel gewoon wat voor over the counter krijgen.

Oh en canesten hebben ze aan deze kant van de plas wel, maarik heb het alleen gezien in de tablet-vorm voor vaginale schimmel infecties.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 19:07
arPos
arPos is offline
er zijn enorm veel middeltjes tegen schimmel te krijgen, de meeste onderdrukken het, waardoor je er later weer last van kan krijgen, weinig zijn er echt goed, en als je er 1 vind die voor altijd werkt moet je me waarschuwen.

weet niet precies wat ze daar verkopen maar ze moeten zeker e.e.a. hebben.
Oud 15-08-2008, 12:07
Volk
Volk is offline
Toen ik er last van had heeft mijn moeder er echinaforce op gedruppeld. Het brandde effe als een gek maar ik was er zo vanaf en heb het niet meer terug gekregen.
Weet niet of dat ook in de VS te krijgen is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 16:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Miconalzolnitraatcreme werkt daartegen wel en is de stofnaam dus waarschijnlijk daar ook wel verkrijgbaar. Hier in Nederland kan je dat zonder recept krijgen.
Oud 15-02-2012, 15:22
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
heb wel een paar oplossingen! (:
- zeep vermijden (of gebruik ph neutrale zeep om je voeten te wassen)
- voeten twee maal per dag (of tussen de tenen, hangt er vanaf waar je het hebt) twee maal per dag insmeren met een anti schimmel crème , DAKTARIN (werkt heel goed )
- poeder in de schoenen strooien (haal je gewoon bij de drogist, of in je supermarkt)
- raadplegen van een dermatoloog (alleen als je niet weet waar je het opgelopen hebt, zo kan hij/zij misschien een aangepaste crème voorschrijven , maar dat is dan natuurlijk op doktersrecept en dat wil je niet)

hoe heb je het gekregen? zwembad/sportzaal, zweetvoeten, misschien is je PH van je huid aangetast waardoor het geen bacterien kan weren, misschien gebruik je te agressieve zeep, of je hebt gewoon een infectie van de huid opgelopen door een virus..

ik hoop dat ik je wat geholpen heb! (:
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 21:33
Verwijderd
Vier jaar later deze tips geven helpt waarschijnlijk niet heel veel...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 16:15
Pluis
Pluis is offline
hier kon greenscarfed niks aan doen, voor haar was een spammer die het topic geüpt had.
Oud 16-02-2012, 18:03
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ah oei! nooit op de datum gelet!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 16:20
Verwijderd
Mijn excuses . De post van de spammert was alweer verwijderd denk ik dan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten