Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat die hond training nodig heeft, dat ten eerste. Ten tweede zou ik mijn kat helemaal binnen houden omdat boerderij katten vaak 1 bal vlooien en wormen zijn, en ik liever niet heb dat mijn kat bedekt met vlooien en al bij mij op de bank springt... no thanks.
Een hond hoort de luisteren en mag absoluut niet de baas in huis worden, als hij met zijn 1 jaar jong al niet luistert... kun je je voorstellen wat dat kan worden als dat zo door gaat? Katten doodbijten is ook niet echt normaal, mijn ouders hebben vele honden gehad en ik heb ook zelf een hond gehad en NOG NOOIT heb ik een hond een kat dusdanig hard zien bijten dat die dood ging... spelen dat wel, en de katten zijn ook meerdere malen met het haar omhoog krijsend weggerend, maar dat is spelen. Als een hond dagelijks rond die beesten is hoort hij te weten dat doodbijten NIET mag. Simpel. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat boeren beter voor hun dieren zijn dan de gemiddelde huisdierbezitter ben ik met je eens, dat is het vak nu eenmaal...niet? Maar om nu te beweren dat ik onzin spreek als ik zeg dat ik MIJN binnens-huis kat niet in de buurt wil van stal-katten, omdat die VEEL MEER in aanraking komen met muizen, ongedierte, en ja heel vaak vlooien hebben omdat ze dat in zo'n omgeving gewoon makkelijk oppakken, is gewoon... stom en ook nog onwaar. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vlooienband helpt, maar voorkomt niet, en houd meestal die dingen alleen van de kop weg. (En dat komt van de dierenarts die daar onlangs nog commentaar over had toen ik 1 van mijn ouders katten met vlooienband bij hem bracht) Ik denk dat hij daarin wel gelijk heeft. Dat wij beiden goed voor onze beestjes zorgen is wel duidelijk (aan de discussie te zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is mogelijk... Mijn hond is een voormalig jachthond uit Spanje, heeft op alles gejaagd wat maar in beweging is. Binnenshuis, buitenshuis... Iedereen heeft me voor gek verklaard dat ik er toch voor heb gekozen om een jonge kitten in huis te nemen, en ik moet ook eerlijk zeggen... Het heeft ook 3 maanden geduurd, maar tegenwoordig slapen ze samen, eten ze samen, drinken ze samen, en spelen ze zelfs samen. Het is dus wel degelijk mogelijk... En mijn hond is ECHT vals naar heel veel dieren.
|
![]() |
|
|