Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet precies wat je bedoelt, toen ik op vakantie was kon ik het met iedereen vinden, alles was relaxed enzo. Toen ik thuiskwam, merkte ik ineens dat ik met mijn vrienden niet meer zo goed kon vinden als eerst, gewoon omdat zij zich meer interesseren voor andere dingen dan ik. Wat je eraan kunt doen, weet ik niet. Ik zou ze niet meteen afschrijven, maar je bent jong (heel jong zelfs
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan kom je thuis, weer bij diezelfde vrienden.Zzz. Teminste zo is het bij mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Niet te snel laten vallen.
Heb zelf ook een periode gehad zoals jij het beschrijft, dat ik qua gedachtegoed niet bepaald op een zelfde lijn zat, maar uiteindelijk is dat weer rechtgetrokken en heb ik nu hele waardevolle vriendschappen met een gedeeld verleden en een heel gezellig en goed heden. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ook ik zou zeggen, laat ze niet zomaar vallen. Er kan uiteindelijk een verschrikkelijk mooie vriendschap uit komen...
|
Ik zou je vrienden niet zomaar laten vallen, aangezien die onvolwassenheid waarschijnlijk over een tijdje wel weer bijtrekt. Maar niets let je om te proberen nieuwe mensen te leren kennen, al zal daar misschien niet altijd meteen een vriendschap uit rollen. Misschien kun je mensen vinden met soortgelijke hobby's, bijvoorbeeld door op een bepaalde sport te gaan, muziekinstrument te gaan bespelen en dan in een bandje, iets cultureels, wat je ook maar leuk vindt. Er moeten toch meer niet-comazuipende veertienjarigen in je buurt te vinden zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is in die periode dat je toont wie je bent. Ik ben altijd mijzelf geweesd, en met mijzelf bedoel ik, mijzelf ![]() Dingen die ik niet graag doe doe ik niet, dingen die ik graag doe, doe ik. Boeit me niet wat anderen denken. Als je begint mee te lopen, mee doen aan de trendz etc... dan word je de pup vd maatschappij, je ziet ze genoeg ![]() Anyway, als je vrienden of hoe je ze ook noemt, domme dingen doen die je geen kloot kunnen schelen. Dump ze dan? Het is moeilijk om mensen te vinden met een goede ingesteldheid. Ik ben een topsporter, al van jongs af aan train ik op het paard /ringen (gymnastic) In de gym waren allemaal mensen met een droom en een doel. En weet je wat, dat zijn stuk voor stuk leuke mensen, mensen met een PASSIE. GA daarnaar op zoek ![]() Ps: ik bedoel niet voetbal enz... want de meesten doen dat om in beweging te zijn. Ik bedoel mensen met een doel, hoe belachelijk die ook mag zijn. Als die persoon ernaar leeft, iedere dag in en uit, zijn die toch veel interesanter dan de 14jarige experimenterende jeugd van tegenwoordig die op tv zagen hoe cool het is om dit en dat te doen en dat dan opnemen in hun leefgewoontes om Stoer te zijn. Argg kots kots xD
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat mankeert mij toch? (Vertrouwen) Duckie1 | 2 | 06-09-2012 19:01 | |
Liefde & Relatie |