Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is steeds aan te raden om de nieuwste SP geïnstalleerd te hebben, omdat daar veiligheidsupdates inzitten en soms wat nieuwe features. Welke exact kan je terugvinden bij MS: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
Als je het systeem heel veel gebruikt en verbinding maakt met internet zou ik het zeker installeren. Als je die computer maar om de paar weken eens aanzet (bv. op een zolderkamer zonder internet, ...) en die weinig risico loopt op problemen, dan is het niet zo nodig (maar blijft het wel aan te raden). Ik heb zelf ook nog een installatie van SP2 draaien, dat is een installatie die ik enkel opstart in hoogste nood zodat ik het de moeite niet waard vind om die te updaten, en ik weet dat het risico dat die installatie loopt heel erg beperkt is omdat ik er maar een beperkt aantal sites mee open. Je moet natuurlijk voor jezelf afwegen of SP3 het voor jou waard is; in de meeste gevallen zou ik zeggen van wel.
|
Ik raad je nog aan om naar de verschillende reviews van mensen die deze pack geinstalleerd hebben.
Meeste mensen zeggen hier: werking is snel, maar verschillende programma's werken niet goed meer.
|
Je kan hem in ieder geval krijgen via http://windowsupdate.microsoft.com/ maar of hij automatisch bij de updates ook geïnstalleerd wordt, dat weet ik niet. Ik vermoed dat het even duurt voordat hij automatisch installeert om systeembeheerders de tijd te geven alles te testen; maar hij is al uit van mei, dus volgens mij zou hij wel via automatic updates moeten komen. En volgens dit artikel, klopt mijn voorgevoel.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ServicePack is gewoon een pakket va alle updates van SP2 totaan SP3 in 1 groot pakket. Bij windows is het altijd aan te raden om updates en servicepacks te installeren. Het geeft ook weleens problemen met bepaalde applicaties maar daarvoor komen veelal ook patches uit maar dat hoeft niet perse van Micrsoft te zijn. Het ligt ook aan het bedrijf achter die applicatie, zij moeten eigenlijk hun software daarvoor updaten maar dat doen zij niet altijd. Gewoon downloaden en installeren. Bevalt het je niet kun je altijd er nog voor kiezen om hem te deinstalleren.
@ M@rco: WPA2 zit er al sinds SP2 in. MS Info Link. Beetje onderbouwing: Hoe had KPN anders hun experiabox kunnen uitleveren met WPA2-PSK ? Als dat pas sinds SP3 is (volgens jou). Toegevoegd: Stand Alone installatie van XP SP3. Vergeet niet de taal aan te passen naar de taal van jouw Windows. Laatst gewijzigd op 18-08-2008 om 17:42. Reden: SP3 toegevoegd |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn eerste link (download SP3) geeft trouwens meer informatie, daar onderaan kan je een kort overzicht van de features downloaden in docx, pdf of xps. In het kort: MMC 3.0, MSXML6, MSI 3.1.2, BITS 2.5, IpSec update, DIMS, PNRP 2.1, RDP 6.1, WPA2 als features die ook los verkrijgbaar waren al. Als helemaal nieuw (of verbeterd): Black Hole Router Detection, NAP, CredSSP.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Foutmelding enb auto reboot windows MissCzechMeOut | 3 | 08-10-2008 16:52 | |
Software & Hardware |
MSN Inlogprobleem TopDrop | 9 | 04-08-2008 07:54 | |
Software & Hardware |
Service Pack 3 voor Windows XP? Batave | 7 | 11-07-2008 19:51 | |
Software & Hardware |
[Windows 2000] Service Packs forum.scholieren.com | 11 | 15-11-2002 11:51 |