Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2008, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Heb heel veel gezien, maar zou t niet eens allemaal meer weten. Ik vond Thrice echt vreselijk! Ben vrij snel weer weg gegaan. Even bij de Ting Tings gekeken, maar dat was ook niet lang interessant.
Ben nog bij HIM geweest, ik voelde me er vrij ongemakkelijk.
Pendulum was helemaal te gek! Leuk om ze een keer met de band te zien.

Ik wilde heel graag Roisin Murphy zien, maar mijn vrienden treuzelden heel erg. Heb dus alleen de laatste paar nummers gezien.

Goed, zaterdag Volbeat. Dat was best vermakelijk, maar N.E.R.D. was daarna helemaal top. Super show!
's avonds ben ik heel even bij Underworld geweest, maar al mijn vrienden zaten bij de Gutter Twins. Vond het niet zo leuk in mn eentje dus ben ik daar maar heen gegaan.

Zondag heb ik alleen Danko Jones en MGMT gezien, en ik vond het beide niet erg boeiend. Vond Danko Jones een beetje saai.
Bij MGMT stond ik tussen allemaal walgelijke meisjes die die ene gast zo geil vonden. De show zelf was ook niet echt strak.
Dude, heb je het wel naar je zin gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2008, 17:11
botulismf
botulismf is offline
Ik wilde net zeggen!

Citaat:
Lowlands was wel ok. Wel gemerkt dat hiet niet mijn ding is. Te druk. Leuke dingen gezien, lekker gewerkt. Volgend jaar gewoon weer. En echt teveel forummers gezien.
En voor Mentu geldt dat ook, waarom ga je volgend jaar weer als je het 'wel ok' vond en het niet je ding is en te druk voor je?
Oud 20-08-2008, 18:25
Verwijderd
Ja idd, dat vraag ik me ook af. Ik ga gewoon elk jaar omdat ik het fantastisch leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 19:43
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik vond MGMT heel gaaf, wat ik niet had verwacht. Oh, is er nog iemand op zondagavond in de Lima geweest?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 20:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ah fuck, Ik heb Kees van Hondt gemist. Ik weet geneens meer waarom. Iets met tering gaarheid en vrienden die ergens anders heen gingen ofzo.
Balkan Beatz op zaterdag was wel vet. Het leek wel een oerwoud met al die struikjes!

@ Choclot: Het struuk duuk'n was weer terug dit jaar, maar dan iets lamer. Kortere aanloop, en ipv vanaf de grond werd er nu vanaf een tafel in een struuk gesprongen.
Oud 20-08-2008, 22:32
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Dude, heb je het wel naar je zin gehad?
Haha, eerlijk gezegd niet echt nee... Dt kwam eigenlijk vooral door mijn vrienden. Ze hadden constant ruzie met elkaar en daardoor kon ik ook niet echt genieten van wat ik allemaal heb gezien. De sfeer was compleet verpest.
Oud 20-08-2008, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vond MGMT heel gaaf, wat ik niet had verwacht. Oh, is er nog iemand op zondagavond in de Lima geweest?
yooo!
ik heb met de polonaise en het hossen alle hoeken van de lima gezien, nog op de picknicktafel gedanst enzo. en mensen probeerden m'n bonthoedje te pikken, en dan rende ik achter ze aan. wat een feestje!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 00:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik kan me van geen enkele avond volgens mij ook maar iets van na 12 uur herinneren behalve flarden. Damn wat ben ik iedere avond een hoop geld/drugss/spullen kwijt geraakt. Maar alsnog was het een van mijn beste edities.... geloof ik
Oud 21-08-2008, 00:24
Frank
Frank is offline
fuck man, die sven vath, modeselektor & miss kitten waren echt te vet.
Oud 21-08-2008, 01:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik wilde net zeggen!

En voor Mentu geldt dat ook, waarom ga je volgend jaar weer als je het 'wel ok' vond en het niet je ding is en te druk voor je?
Misschien wel omdat hij moest werken op lowlands?!! En volgend jaar weer. Ik zeg ook maar iets.
Oud 21-08-2008, 01:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Die gasten die die plantenbak mee wilde nemen bij dat oud hollands eetding. En die kok die erachteraan rende.
Oud 21-08-2008, 03:04
Verwijderd
Ik heb me stuk gelachen om die biologische corner die "vant land" heette. Maar niemand lachte met me mee.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 09:22
Verwijderd
MGMT = 3x niks btw, snap niet wat daar nou zo bijzonder aan is.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Misschien wel omdat hij moest werken op lowlands?!! En volgend jaar weer. Ik zeg ook maar iets.
Inderdaad, als bezoeker zou ik niet (snel) nog een keer gaan. Het werken daar is wel leuk. Volgend jaar dus gewoon opnieuw in de bacardibar. Maak je niet druk hoor het is niet alsof ik een kaartje 'bezet' hou.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 10:41
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Werken op een plek die niets voor jou is lijkt me ook niet echt de shit. En dan moet je er volgend jaar ook niet gaan werken lijkt me, dan zijn er wel betere baantjes te vinden. Maar blijkbaar zeg ik rare dingen.

En haha, ik maak me echt niet druk om het bezet houden van kaartjes, ik ga niet naar Lowlands. Sowieso maak ik me niet druk, ik vind het alleen raar.
Oud 21-08-2008, 11:33
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Die gasten die die plantenbak mee wilde nemen bij dat oud hollands eetding. En die kok die erachteraan rende.

Volgens mij hebben ze het hele festivalterrein leeggeroofd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 15:11
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
benga heeft het festival gered
Oud 22-08-2008, 09:31
idontcare
idontcare is offline
ik heb ook nog even gehost bij kees van hondt zondag, maar mn voeten deden zo zeer dat ik maar bij de tent ging hangen.
Oud 22-08-2008, 11:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maar blijkbaar zeg ik rare dingen.
Nee, je leest gewoon niet goed. Lees de post van Mentu boven je nogeens! You can do it!
Oud 22-08-2008, 11:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik kan me van geen enkele avond volgens mij ook maar iets van na 12 uur herinneren behalve flarden. Damn wat ben ik iedere avond een hoop geld/drugss/spullen kwijt geraakt. Maar alsnog was het een van mijn beste edities.... geloof ik
Zo vier je een festival
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
best wel, als iets nou niet super is om 140 euro voor te betalen en rond te hangen maar wel leuk is om te werken en er geld te verdienen, waarom zou je niet gaan?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 14:19
Until My End
Until My End is offline
Nog mensen op de foto geweest op Lowlands: http://www.jimmyalter.nl/News/4093/S..._Lowlands_2008! ?
Oud 22-08-2008, 14:50
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Nee, je leest gewoon niet goed. Lees de post van Mentu boven je nogeens! You can do it!
Citaat:
best wel, als iets nou niet super is om 140 euro voor te betalen en rond te hangen maar wel leuk is om te werken en er geld te verdienen, waarom zou je niet gaan?
Citaat:
Oud 24-08-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me stuk gelachen om die biologische corner die "vant land" heette. Maar niemand lachte met me mee.
zo he niet fucken met die andijviestamp, die was zo fucking lekker en dat struikroven was idd hilarisch...
verder heb ik gezien:
the presidents, waren erg vermakelijk, stukje hadouken maar dat vond ik tegenvallen... de wombats in t gras bekeken, vond ik wel leuk, daarna hot chip wat ik erg gaaf vond alleen beetje jammer dat ik daardoor de dropkick murphys had gemist want die wilde ik eigenlijk heel graag zien, nog een vlaag van de ting tings meegekregen maar toen moest ik bijna janken dus weer weggelopen, toen pendulum, was echt de shit, daarna nog n stukje slagmalsklubben gezien en dat was ook vet, daarna roisin murphy die ik niet echt geweldig vond maar wel vermakelijk, daarna naar bong ra gesprint maar na 1.5 uur trok ik t echt niet meer en toen naar bed want was naar de klote en enorm nuchter, zonde want promo leek me erg tof, iemand promo gezien?

zaterdag: beginnen met volbeat, 2 nr's n.e.r.d. maar dat vond ik ook te bagger voor woorden, nog wat van claw boys claw gehoord, was wel ok, nightwish was ook om te janken zo slecht dus ook maar een paar liedjes van meegekregen, breeders zelfde verhaal, toen naar le le, was grappig alleen jammer van t klootjesmongolenvolk, jezus zeg, toen wat van de sex pistols maar zie de rest van deceptiezaterdag, toen underworld die alles goed gemaakt heeft, dat was de shit, en toen naar de maan gekeken en nog even voor de 90's now gelegen maar we waren brak en hadden geen zin meer in mensen...

zondag: danko jones vanuit t gras, same old same old, stukje de saaiheid is te snijden maar ik tiefde in slaap en t was eh, saai dus waren we maar weer gegaan, en t was niet te doen met die herrie van de x-ray toen rondgeslenterd en simian mobile disco, was ook te tof, nog n beetje anti flag gehoord was ook leuk en toen in t voorste vak dringen voor de editors, waren super, toen nog even voor de india staan springen en toen de lima ingegaan met n vriend en bamboetakken
en toen was lowlands klaar en had ik een hoop shit gekocht en veel andijviestamp gegeten met vlaflip

de tyfus wat n verhaal, sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2008, 09:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
is mgmt inmiddels al zo hip/groot/vet/theshit dat je dit plaatje verdient als je het niets vind
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
is mgmt inmiddels al zo hip/groot/vet/theshit dat je dit plaatje verdient als je het niets vind
Idd Reverend, ik snap echt niet dat je gelijk zo reageert.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 11:18
Verwijderd
Nee metroidminded, het was persoonlijk bedoeld tegen Avant-garde. Dingen die ik leuk vind schildert hij per definitie af als niet bijzonder
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Nee metroidminded, het was persoonlijk bedoeld tegen Avant-garde. Dingen die ik leuk vind schildert hij per definitie af als niet bijzonder
Dude, dat je een slechte smaak hebt maakt mij niet gelijk een nonconformist. x

Grapje he. En je haat op mijn snor!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 11:26
Verwijderd
Die snorhaat was voor je eigen bestwil!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 20:48
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
De muziek die jij luistert is toch ook niet bijzonder?
Oud 25-08-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
De muziek die jij luistert is toch ook niet bijzonder?
Maar dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik snap alleen niet waarom iedereen er zo nat op gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 21:31
Frank
Frank is offline
Ach. Moe wordt je ervan ;-)

Ik vond MGMT, Ting Tings, Black Mountain, Presidents, Scientists, Pigeon Detectives, Infadels, Blood Red Shoes, British Sea Power allen zeer vermakelijk en als hoogtepunt Yeasayer, The Breeders en The Roots, wat een perfecte afsluiter was dat!

En met de elektro zat het ook goed. Digitalism, Miss Kitten, Joost van Bellen, Ellen Allien, Bart Skills was lekker met als hoogtepuntjes Crystal Castles, DIOYY en Mode Selektor.

Nadeel: een dag gaf me gemiddeld 2 uurtjes nachtrust. Toen ik thuiskwam heb ik dat ff goed ingehaald met een recordje van 16 uur slapen
Oud 26-08-2008, 09:39
DanielC
DanielC is offline
Wij vertrokken om 1 uur in de middag vanaf het mooie Middelburg. We hadden een kleine vertraging, want de vering van de auto piepte, en we waren bang dat we het niet zouden redden. Wat bagage verplaatst, en toen ging het allemaal wel. We kregen nog worstenbrood van de moeder van Ilse. De reis verliep goed. We kwamen aan, ik had All Stars, dus ik mocht doorlopen. Dit wilde ik eigenlijk liever niet, maar ik kon zo mooi een hoop bagage meenemen. Lang wachten, maar na 2,5 uur was iedereen binnen. Toen zijn we de campings gaan afstruinen, gelukkig was er nog plaats op camping 1. Snel alles opgezet, en eten maar! Daarna nog lang gefeest in die batterij. Helaas ook iets te veel van het goede, de volgende dag was ik volledig van de kaart omdat ik teveel gedronken had. Dat was ook de enige keer van het festival.

Goed.

Vrijdag. Vroeg op, lekker ontbijtje halen, en om 1 uur het festival op. We waren begonnen met The Pigeon Detectives, en daar was weinig aan. Die jongens proberen wel heel erg rock ’n roll te zijn. Een beetje te klein ook, voor de Alpha. Ilse wilde graag naar Killswitch Engage, daar had ze zelfs een bolletje bijgezet “dit moet ik zien”, ik zei “je hebt vast het verkeerde gezien, want hier vind je niets aan”, toch even kijken, en ja, het was iets anders dan ze gezien had. Gelukkig waren we toen in de buurt van de Asia waar we een heerlijk broodje hete kip in soja saus op hebben. Vervolgens naar the Presidents of the USA, daar ben ik nooit echt fan geweest ofzo. Beetje tam vond ik het, was het direct na het optreden vergeten totdat ik later op de radio hoorde “peaches for everyone”of iets in die richting. Toen gingen we richting Lima, voor Off the Record, maar dat had ik na vijf minuten gezien. Leuk dat beatboxen, voor even. Daarna Pete Philly en zijn maten, en dat was wel leuk. Daarna wilde ik graag naar Holy Fuck, maar de rest wilde naar Amy Macdonald. Dus ik ging maar mee. Amy MacDonald is wel aandoenlijk, maar haar muziek spreekt me niet bijzonder aan. Lekker om te negeren in de winkel. Maar het is natuurlijk makkelijk leuk te vinden. Daarna naar Hot Chip, daar keek ik echt naar uit, het geluid was alleen nogal kut, dus toen gingen we maar naar buiten. Ilse en Anika gingen naar the Ting Tings, Volter en ik zaten op een bankje, en toen kreeg ik het moeilijk. De vrijdagavond begon op te spelen, ik zei “Ga jij maar naar Ting Tings, ga ik mijn telefoon uit de auto halen”, een flinke wandeling dus, maar daar knapte ik wel wat van op. Daarna een appel en een vruchtensapje en ik was weer de oude. Ik kwam terug precies op tijd voor Santogold, en daar heb ik erg van genoten. Leuk ook met die achtergrondzangeressen, die er enkel voor de sier staan. Na Santogold snel door naar de Alpha, om die vervelende Anouk te zien. Maar ja, je bent niet alleen. Het bleek minder erg dan ik verwacht had. Toch vind ik haar liedjes verschrikkelijk oninteressant. Alhoewel het wel knap is hoe ze dat oergevoel in al die huisvrouwen naar boven weet te halen met een liedje als Nobody’s Wife The Flaming Lips heb ik helaas moeten missen, wat had ik die graag gezien. Na Anouk nog een stukje Junkie XL meegemaakt, buiten de tent helaas. En om 1 uur gingen we naar de sneak, daar was het echter zo ongelofelijk koud, dat we na 20 minuten vertrokken zijn om nog een biertje te doen in de tent. Ook gezellig. Toen lekker tussen de klamme lappen.

Zaterdag. Wederom vroeg op. Om 11 uur het festival op, en daar een ontbijt genomen. 1 ciabatta met roomkaas en 1 ciabatta met beenham. Toen Ane Brun, viel me ook nogal tegen, je kon haar slecht horen, en de bas stond wel erg hard. Dat hebben we toen maar vanaf buiten even aangehoord en toen zijn we doorgegaan. Even een stukje 50 jaar Nederpop, was wel leuk. Daarna door naar Yaya the Cat, wat eigenlijk helemaal niets voor mij is, maar toch wel leuk was toen we er waren. Daarna ook direct weer vergeten. Laura Marling kon ik daardoor op mijn buik schrijven. Toen een klein stukje Gem, en door naar the Opposites en de Jeugd van Tegenwoordig, was wel leuk. Toen snel naar N*E*R*D, en dat was erg cool. Ik heb zelfs gesprongen, nou dat doe ik echt nooit. Toen hadden we honger, dus schoot Peter te Bos er met Claw Boys Claw er helaas bij in. Ik had graag British Sea Power gezien, maar een van mijn favorieten Vive la Fête speelde op dat moment, daar heb ik van begin tot eind lopen dansen, zweten en genieten van het geile gekreun van Els Pynoo. Daarna even bijkomen bij the Breeders, zaten lekker buiten de tent, wat ik hoorde was niet onaardig, maar het grootste gedeelte hebben we liggen kletsen. Toen een beetje over het festival gezworven om iedereen weer tegen te komen bij the Sex Pistols. Dit was echt zo genant dat ik na vijf minuten mijn vest ben gaan halen om Underworld helemaal te zien. Daar heb ik van genoten. Het was alleen jammer dat ’s avonds mijn keel nogal verschrikkelijk zeer begon te doen, ik werd wat chagrijnig, en om 11 uur ben ik naar mijn tent gegaan. De rest kwam tegen 12en ook weer terug en toen hebben nog afgesloten met een biertje en een chipje in de tent. Toen weer lekker het mandje in.

Zondag. Goed, zondag. Die heerlijke zondag. Eindelijk een dag waar ik me perfect voelde. Geen misselijkheid, geen schrale aars die het lopen bemoeilijkt en geen keelpijn. We begonnen met een broodje hete kip in sojasaus. Eerst We Are Scientists, hier was bijzonder weinig aan, we gingen naar de Alpha, om daar een ander dieptepunt mee te maken. Het vreselijke Plain White T’s kwam ons (vooral mij) vervelen. Wat een flauwe kutmuziek, en dan die zoete, inspiratieloze kutballads, zoiets zou ik ook nog wel kunnen verzinnen. Bah, bah, bah. Wat een irritante gasten. Daarna nog even bij de Alpha gelegen, toen ben ik samen met vriend Alexander en zijn vrouw Ellen naar Black Mountain gegaan. Daar heb ik erg van genoten. Toen wilde we naar Yeasayer, maar eigenlijk hadden w even genoeg muziek gehoord. We gingen lekker naar de concerto winkel, waar we een paar plaatjes gekocht hebben. Daarna even in dat biologische stuk gekeken, waar ze net een soort van circus show begonnen waren. Was wel even grappig. Toen weer teruggegaan naar de rest. Een halve kip gehaald en die voor MGMT opgegeten, drie kwart ervan tenminste. De rest ging naar Mik, een vriendje van het broertje van Ilse. Hij had nog honger, en ik niet. Na die kip gingen we eigenlijk direct door naar the Hyves. Op de heenweg begon het alleen nogal hard te regenen. Gelukkig zijn wij op alles voorbereid en hadden we onze poncho in de tas. Buiten de tent, in de regen konden we gelukkig nog wel genieten van het enthousiasme dat gebracht werd door the Hyves. Daarna gewoon gewacht bij de Alpha op Barman en kornuiten, dat viel een beetje tegen. Na een minuut of veertig zijn we gaan lopen naar de Grolsch, daar had ik afgesproken met mede Sigur Rós fan Alexander. We zijn lekker diep de tent binnengedrongen, en hebben daar heel erg lang genoten van de fantastische muziek. De tranen rolden over mijn wangen. En na het optreden heb ik de rest van de avond mogen stralen van geluk. Maar goed. Om half elf was Sigur Rós dus klaar. Toen nog even een lekker bakje kof met Lex gedaan, en hem uitgezwaaid. Ik ging terug naar de rest van onze club. Toen een stukje van the Roots gezien, en om 11 uur maar naar Rocking’ Out, waar ik dus dat Presidents of the USA liedje weer hoorde. Daar zijn we tot een uur of twee gebleven, toen nog even naar de X-ray, maar toen waren we toch wel erg moe, en zijn we lekker naar de tent gegaan. Waar we de rest van ons bier gedronken hebben, en we de chips ook opgegeten hebben. Toen gingen we naar onze eigen tent, en dat was even schrikken. We hadden hem niet echt goed opgezet vrijdag, en ja, jullie raden het al, hij was zeiknat van binnen. Er stond een paar centimeter water in de tent, het luchtbed was nat, mijn joggingbroek was nat en mijn slaapzak was nat. Lekker tussen de natte lappen dus.

Maandag. Ja! Naar huis. Yes! We hadden afgesproken de wekker op acht uur te zetten. Ik was alleen al om half zeven wakker, lag ik daar, in die natte tent. Dus ik maar een beetje tegen mezelf praten, vriend Volter lastigvallen, die lekker door wilde slapen. Om acht uur er dan eindelijk uit. Snel alles afbreken en inpakken en snel naar de auto. Eerst nog wat croissants halen, want eten is ook belangrijk. We waren lekker iedereen voor en konden snel van het festival af. Ook met de auto. ’s Middags waren we thuis, en ben ik lekker de douche ingestapt om vervolgens in mijn eigen bedje een schoonheidsslaapje te gaan doen.

Zo, dat was het wel. Denk ik. Hier nog 1 foto.

Links ik, rechts vriend Volter met zijn drugshoofd.
Oud 26-08-2008, 09:58
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
O ja. Wie is Ilse?
Oud 26-08-2008, 10:08
DanielC
DanielC is offline
De zus van Anika.
Oud 26-08-2008, 10:21
Verwijderd
Too long.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 12:14
funest
funest is offline
jezus gast. wat een vervelend verhaal
en the hyves? haha
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 12:22
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
jezus gast. wat een vervelend verhaal
en the hyves? haha
Tjah, als je die fout ondekt hebt dan heb je het wel gelezen. haha.
Oud 26-08-2008, 12:41
Frank
Frank is offline
Citaat:
Vervolgens naar the Presidents of the USA, daar ben ik nooit echt fan geweest ofzo. Beetje tam vond ik het, was het direct na het optreden vergeten totdat ik later op de radio hoorde “peaches for everyone”of iets in die richting.
The Presidents waren supervet, en het nummer heet gewoon Peaches, niet te verwarren met de band Peaches.
Oud 26-08-2008, 19:51
Metal
Metal is offline
Bedankt voor de opheldering, Frank.
Oud 26-08-2008, 22:25
Frank
Frank is offline
No problemo. Fijn dat je het op prijs stelt!
Oud 27-08-2008, 10:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
omfg daan :')

is las trouwens Daarna even een biologisch stuk gegeten

frank
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten