Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent, misschien is een 21+ test (C.D.) nog een optie als dat niet te lang wachten is? Dan zou je naar een gewone universiteit kunnen. |
![]() |
|
![]() |
voor elke vorm van inschrijving aan een universiteit geldt (voor zover ik weet) dat je moet voldoen aan tenminste één van deze voorwaarden:
vwo-diploma hbo-p 21+ toelatingsexamen van de universiteit (een buitenlands equivalent van bovenstaande) hoe oud ben je idd? een normale voltijd-inschrijving bij een universiteit lijkt me voor iedereen de meeste wenselijke optie (tenzij je bijvoorbeeld een fulltime baan hebt...) voor het toelatingsexamen hoef je overigens niet bang te zijn; ze testen daar alleen je niveau in Nederlands, Engels en evt. Wiskunde (normaal gesproken); en dit niveau zul je bij de OU net zo hard nodig hebben. (en, wederom afhankelijk van oa je leeftijd: als voltijd student heb je misschien nog recht op n beurs of zo?)
||
Citaat:
![]()
|
Bedankt voor al jullie info, ik heb het me wat makkelijker gemaakt door de plannen te wijzigen naar conservatorium omdat ik me daar ook makkelijker voor kan motiveren en dan ga ik daarna psychologie doen, gewoon op een normale universiteit
![]()
|
![]() |
|
|