Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2008, 18:22
Balance
Balance is offline
Yeah het begint weer, vanaf vanavond een nieuw seizoen Het Blok.

Citaat:
Alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.

Woensdag: 20.30 uur. Met vanavond (27/8) een dubbele aflevering.

Wie gaat er nog meer kijken?
Oud 28-08-2008, 11:44
Lilything
Lilything is offline
Ik heb 'in her shoes' gekeken, maar ben wel van plan het te gaan volgen, maar ik wist niet dat het kwam en toen had ik die film al gevolgd
Oud 28-08-2008, 15:51
Balance
Balance is offline
Ik vind dat studentenstelletje wel heel studentikoos. En dat meisje met dat ongeluk vind ik nu al een beetje vervelend. Van die ouders vind ik het vooral zielig voor die kinderen. En dat gele stel is wel leuk.
Oud 29-08-2008, 08:09
Verwijderd
wordt het nog herhaald?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 08:29
Calyx
Calyx is offline
http://www.net5.nl/web/show/id=195252/langid=43

Uitzendinggemist net 5 !

Edit: ik zag op tvgids.nl dat zondag om 13:00-14:00 de herhaling is.

Laatst gewijzigd op 29-08-2008 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 10:26
Rachel
Rachel is offline
Ik volg het wederom! Ben erg benieuwd, vooral nu naar verdieping vier
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
http://www.net5.nl/web/show/id=195252/langid=43

Uitzendinggemist net 5 !

Edit: ik zag op tvgids.nl dat zondag om 13:00-14:00 de herhaling is.
ah, das mooi
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 16:02
Verwijderd
Ik vraag me af of er nog veel mensen zijn die erop zitten te wachten. Al dat gedoe en gezeik weten we nu toch wel na een paar series lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of er nog veel mensen zijn die erop zitten te wachten. Al dat gedoe en gezeik weten we nu toch wel na een paar series lijkt me.
Ik vind 't leuk

Dat studentenstel is wel vreselijk zeg En van de rest weet ik nog niet goed wat ik van ze vind. Ik vind Roek wel leuk, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind 't leuk

Dat studentenstel is wel vreselijk zeg
Ik vind het ook leuk

Maar inderdaad, die studenten... Die jongen (Jeroen?) had het over het wel kunnen missen van zijn vriendjes. Dat is echt nóg erger dan als een meisje het over haar vriendinnetjes heeft. *gruwel*
Oud 31-08-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook leuk

Maar inderdaad, die studenten... Die jongen (Jeroen?) had het over het wel kunnen missen van zijn vriendjes. Dat is echt nóg erger dan als een meisje het over haar vriendinnetjes heeft. *gruwel*

Ik vind 't ook wel heel leuk dat zo'n stel er in zit, dat hoort er gewoon bij
Floortje zei ook iets als 'wij hebben de hele wereld al gezien', toen zat ik ook te proesten Ja joh, jaar in China en Dubai wonen en je hebt de hele wereld gezien
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 14:52
Balance
Balance is offline
Ja en daardoor hadden ze heel wat levenservaring
Oud 07-09-2008, 14:17
Balance
Balance is offline
Die Eleonore (ofzo) die deed toch mee aan Het Blok vanwege d'r schulden? Ik snap nu wel hoe ze daar aan komt..
En die boeren bevestigen wel even de vooroordelen.
Oud 07-09-2008, 22:05
cenerentola
cenerentola is offline
na de eerste twee seizoenen wist ik het wel, beetje uitgekauwd programma dus
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 20:19
Verwijderd
Ik wil alleen even zeggen dat ik Floortje, maar eigenlijk vooral Jeroen, ontzettend walgelijke, kwallerige, vervelende, verschrikkelijke, hypocriete, kinderachtige mensen vind. Gadverdamme zeg

Ik hoop dat Frits en Petra winnen, want ze hebben een mooie inrichting, zijn aardig en eerlijk, en ook gewoon leuke mensen

Kristel en Yarno vind ik ook wel leuk, alleen vind ik hun inrichting echt niet mooi. Maar ik vind het zo leuk dat ze echt zo boers en een beetje ouderwets zijn, met hun eten elke dag en wat ze koken en inrichting enzo. Het heeft wel iets schattigs ofzo. En ze spelen heel eerlijk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 20:43
Balance
Balance is offline
Ik vind Floor en Jeroen juist geniaal. Zij zijn veel eerlijker naar zichzelf toe; je komt daar toch om te winnen? Dan ga je toch niet je grootste concurrent 500 euro geven? Wat een domme actie van Kristel en Yarno!

Kristel vind ik sowieso een verschrikkelijk figuur. Wat een vreselijke zeikdoos.
En Petra is ook een zeur. Ja tuurlijk ga je een goed voetje halen bij Yarno als hij geld mag uitdelen. Je bent juist dom als je het niet doet.
Oud 15-10-2008, 20:51
Verwijderd
En dat vind ik juist heel hypocriet. Je kan toch ook winnen door het spel eerlijk te spelen?

Vorige keren bijvoorbeeld met dat stilleggen. Natuurlijk kiezen ze dan voor Jeroen en Floortje, want dat zijn de concurrenten. Maar ze krijgen die kaarten nu eenmaal, dus dan gebruiken ze ze ook. Dat Floortje en Jeroen dan opzettelijk lage punten gaan geven vind ik gewoon erg kinderachtig.
En dan met die 250 en 500 euro, vind ik het erg sociaal en eerlijk van Yarno en Kristel dat ze dat dus aan die nieuwe en aan Jeroen en Floortje geven, zelfs nadat die opzettelijk zulke lage punten hebben gegeven. En ze nemen dan niet eens de moeite om even dankje wel te zeggen.

En daarna gaan slijmen bij iemand die je eigenlijk niet aardig vindt omdat er iets te halen valt, vind ik ook verschrikkelijk gedrag. Blijf toch gewoon jezelf... Ik snap Yarno's uiteindelijke verdeling van het geld wel, dat uiteindelijk iedereen evenveel heeft gekregen, maar hij had ook wel meer naar inzet mogen kijken. Maar ja, mensen zeiken altijd wel. Dat Jeroen daarna zo gaat schelden vind ik ook triest.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 21:41
Balance
Balance is offline
Wat is eerlijk een spel spelen? Dat is spelen volgens de regels.
En de regels staan toe dat je knoeit met cijfers en dat je het je concurrent lastig maakt.
Floor en Jeroen hebben die regels juist perfect door, eigenlijk als enige. Je komt er niet op een potje sociaal te zijn.

Dat gescheld van Jeroen hoeft van mij ook niet zo inderdaad. En net zo min hoeft Kristel niet als een gek te zitten zeiken en schreeuwen tegen d'r eigen vent. Vorige week was dat helemaal erg. Maar goed, ik vind haar sowieso een bazige muts.
Oud 15-10-2008, 21:48
Verwijderd
Ja, ik geloof ook wel dat knoeien met cijfers mag volgens de regels, maar dan vind ik het nog leuker als mensen gewoon eerlijk zouden cijfers geven en op die manier het koppel wint dat het gewoon écht het beste gedaan heeft. Het heeft te maken met hoe ik het spel zelf zou spelen denk ik

En Kristel kan inderdaad wel zeiken op Yarno.

Hoe belangrijk zijn die punten van nu eigenlijk? Want ik heb het blok nog nooit eerder gevold, en ik weet wel dat er op het eind iets is met een veiling, maar niet hoe dat precies gaat en of dingen van nu er ook invloed op hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 22:04
Balance
Balance is offline
Nee, wat nu gebeurd heeft daar geen invloed op, maar heeft enkel invloed op hun huidige klusbudget, waarmee ze het appartement natuurlijk mooier kunnen maken.

Ze bepalen de beginwaarde van het appartement, dus toen het nog een rotzooi was. Stel, die is 120.000,-

Als een appartement dan 180.000,- opbrengt, dan trekken ze daar eerst de beginwaarde vanaf.
Ook trekken ze het gebruikte klusbudget er vanaf. En wat dan over blijft is wat ze winnen, de meerwaarde.

Degene met de hoogste meerwaarde krijgt daar nog een extra bedrag bovenop (geloof 50.000,-)

Zo ongeveer.
Oud 16-10-2008, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatverdamme wat zijn die Floor en Jeroen ontzettend minne mensen Ze zijn echt zó vreselijk hypocriet! Ze vinden het nit vreemd als zijn zelf 'het spel spelen', maar zodra één van de andere koppels dat doet breekt de hel los. Bah.

Maar het levert natuurlijk wel mooie tv op

Het appartement van Kristel en Yarno vind ik echt vreselijk, en ik kan me goed voorstellen dat het als 'onverkoopbaar' wordt omschreven (hoewel dat misschien een beetje sterk is uitgedrukt). Het is gewoon veel te ouderwets ingericht.

Het appartement van Floor en Jeroen vind ik wel erg mooi. Vooral dat bamboebehand en die mooie kamerhoge houten deuren

Het appartement van die nieuwe mensen (dingetje en dingetje?) weet ik nog niet echt. Het zag er op zich wel mooi uit, maar heb er nog niet zo'n goed beeld van.

Het appartement van Petra en Frits: moooi! Ik denk dat zij of Floor en Jeroen winnen. Ik denk wel dat de verdieping van Petra en Frits echt kleiner is dan de andere verdiepingen (nou ja, in oppervlakte natuurlijk niet, maar wel in bruikbare ruimte).
Oud 16-10-2008, 09:30
Balance
Balance is offline
De keuken van Petra en Frits vind ik ook mooi, maar die andere ruimtes zijn toch wel waardeloos.

Een bed waarbij je je hoofd stoot als je er uit stapt.
En een bank in de woonkamer die niet verplaatsbaar is, geen leuning heeft en waarbij je met je hoofd tegen een schuin dak aan zit. Echt zo onhandig als wat.
Oud 16-10-2008, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ze wel het meeste eruit hebben gehaald wat erin zit. Maar of je nou zit te wachten op zo'n indeling...
Oud 16-10-2008, 18:14
Rachel
Rachel is offline
Ik vind dat Kristel en Yarno compleet, maar dan ook écht compleet de plank mis hebben geslagen met de indeling van het appartement

Petra en Frits; Wel leuk
Floortje en Jeroen; een vreselijk stel - wel recht voor de raap, dat vind ik dan weer wel oké - maar ik vind het een leuk appartement. Natuurlijk "dit trucje kennen we al", maar het moet ook wel een beetje basis blijven
Nieuwe; Even afwachten wat dat gaat worden Vind dat ze wel een hoop zeuren - soms terecht - maar ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 18:45
Balance
Balance is offline
Ik had trouwens het idee dat ze dit jaar al vóórdat de stellen de mist in gingen, zich hadden voorgenomen om één van de stellen eruit te knikkeren. Wat jullie?
Oud 16-10-2008, 19:06
Rachel
Rachel is offline
Ja, dat had ik ook.
Ach, ik vind het opzich niet verkeerd. Ze denken er steeds makkelijker over en dan mogen er wel consequenties aan hangen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 11:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja, dat had ik ook.
Ach, ik vind het opzich niet verkeerd. Ze denken er steeds makkelijker over en dan mogen er wel consequenties aan hangen
Ze krijgen ook steeds minder geld, meer boetes en lastigere omstandigheden.
Zeker die boetes; die komen uit de lucht vallen. En dan wel verbaasd zijn dat ze niet goed budgeteren.

Ik vond het veel leuker toen ze ieder nog zelf mochten kiezen welke kamer ze opleverden, toen ze nog iets meer budget kregen. Toen ze nog geen bonnen kregen voor een keuken en badkamer, maar ook dat bij het budget ingecalculeerd zat en toen ze geen gezamenlijke opdrachten als 'samen slopen' en 'samen de kelder doen' enzo kregen. En dat de verliezer geen geld hoefde weg te geven, dat je ook best aan een andere kamer mocht werken na de oplevering, etc etc.
Oud 17-10-2008, 12:33
Verwijderd
Ik vond de keuken van Petra en Frits echt wel mooi, ik zou zelf niet voor zo'n lamp/afzuigkap kiezen, maar de indeling was gewoon mooi en dat rijtje oven-koffie-magnetron vond ik ook mooi. Keuken van Floortje en Jeroen was ook mooi, maar mja, toch anders, toch minder bijzonder ofzo. Keuken van Kristen en Yarno vond ik gewoon lelijk, dat hout vind ik echt niet mooi door hun hele appartement, zonde. (Hoewel ik dat bij Floortje en Jeroen ook niet zo mooi vind; die rare nachtkastjes van sloophout, echt niet mijn smaak.)
Het appartement van Petra en Frits is wel duidelijk het meest bijzondere, goede keuze om voor de zolder te gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 11:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg wat is die Jeroen een schijnheilig mannetje zeg! *gruwel*

Maar dat levert natuurlijk wel erg vermakelijke televisie op
Oud 06-11-2008, 14:41
Rachel
Rachel is offline
Ben benieuwd naar het einde!
Wel stomme opdrachten die er tussendoor komen hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Omg wat is die Jeroen een schijnheilig mannetje zeg! *gruwel*

Maar dat levert natuurlijk wel erg vermakelijke televisie op
Haha, inderdaad, ik zit telkens met verbazing naar Jeroen te kijken (en ook naar Floortje trouwens)
Frits en Petra vind ik echt leuk overkomen, goede smaak ook. Kristel en Yarno vind ik super aardig overkomen, maar hun smaak is echt niet die van mij Maar toch vind ik Floortje dan weer heel grof wanneer ze roept dat het 'spuuglelijk' is helemaal in een deuk ligt bij 't verslag van de jury.

Heerlijk, je druk maken over wat vreemden over vreemden zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 23:15
Balance
Balance is offline
Ik vind dat die Frits en Petra en die Kristel en Jarno zichzelf nu echt te kijk hebben gezet. Wekenlang roepen dat je 'zo laag' niet gaat, en nu gewoon exact hetzelfde gaan doen Waar is je gevoel van eigenwaarde? Of kom je er nu ineens achter dat Floor en Jeroen het eigenlijk al weken slimmer spelen?
Als je echt eerlijk was had je je aan je woord gehouden, dan heb je klasse.
Of dan had je gewoon nooit geroepen dat je dat laag spel vind, dan kom je er gewoon openlijk voor uit dat je het als een spel ziet (zoals Floortje en Jeroen).
Ik vind 3 en 4 echt zulke naïeve boeren, ik kan niet tegen dat soort mensen. Open your eyes.

Verder doet de bovenverdieping alsof ze heel netjes zijn, maar ze hebben al vaak zat dingen geroepen die net zo lullig zijn (huppelkutje, etc. Dat mag dan wel? Of "Ze zijn lucht voor me. We zijn nog maar met 3 verdiepingen" Nee dat is volwassen..). En die Kristel is echt nog een klein kind met d'r gezeik op Jarno.

Eigenlijk vind ik Jarno nog de enige leuke van die andere drie stellen. Alleen zijn onderbroeken zijn dan weer jammer
Oud 07-11-2008, 10:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het van zo grote lompheid getuigen om die twee stellen telkens 'die domme boeren' te noemen. Petra en Frits wonen notabene gewoon in de stad Groningen. Fijn om te weten dat ik volgens die redenering al helemaal een boer ben. (Maar dat gescheld van Frits vond ik ook wel een beetje te ver gaan hoor!)

Ik vind wel dat die 3 stellen zich beter kunnen gaan richten op de wedstrijd en niet zoveel energie steken in Floortje en Jeroen. Maar begrijpelijk is het wel.
Oud 07-11-2008, 11:36
Balance
Balance is offline
Ik vind meer dat hun afkomst én hun hele overkomen hen boers doet lijken. Dus niet persé alleen omdat ze uit Groningen komen.

Ze ogen gewoon wereldvreemd 'gut o gut, er is iemand die dit programma als spel ziet '
Oud 07-11-2008, 12:10
Verwijderd
Oh, ik vind ze 't ook overdrijven hoor, maar ik vind Floortje en Jeroen echt allebei zooo dom overkomen, ik snap dat ze een spel spelen, maar ik heb niet helemaal het idee dat zij 't zelf wel helemaal snappen. Op sommige punten gaan ze er te ver in door, dat hoeft voor 't spel helemaal niet, en toch doen ze het. Dat je niet in dat huis zit om vrienden te maken, snap ik, je hoeft niet elkaars kont te kussen, maar je hoeft elkaar ook niet te beledigen op de persoon (en dat doet Frits ook met z'n 'huppelkutje' enzo), maar Floortje en Jeroen deden dat echt al heel snel. Dat het apartement van Kristel en Jarno niet hun smaak is, oké, maar om Kristel en Jarno dan als persoon te gaan beledigen vind ik te ver gaan. Ja kan ook gewoon zeggen dat het absoluut niet jouw smaak is, punt. Dan beledig je niemand.

En ik vind Petra en Frits echt hele normale mensen, helemaal niet boers. Kristel en Jarno zijn wel echt van die 'Nederlanders' (beter kan ik het niet verwoorden ) met hun 'hollandse pot' enzo. Maar naieve boeren vind ik geen van hen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 12:13
Rachel
Rachel is offline
Ik vond het trouwens wel grappig om te zien dat Kristel en Yarno minder (400€ dacht ik) over hadden en Floor en Jeroen hadden €800
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het trouwens wel grappig om te zien dat Kristel en Yarno minder (400€ dacht ik) over hadden en Floor en Jeroen hadden €800
Ja, dat vond ik ook grappig
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Natuurlijk speel je het spel. Maar dat kan echt op verschillende manieren, zonder elkaar te gaan beledigen. Bovendien is Jeroen enorm hypocriet. Hij begon al redelijk snel in het spel strategisch te stemmen, en toen hij het terug kreeg werd hij ontzettend boos. Het spreekwoord is niet voor niets 'wie kaatst kan de bal verwachten'. Hij lijkt me niet zo naief dat hij dat concept niet begrijpt.
Oud 07-11-2008, 23:04
Signy
Signy is offline
jeroen is echt zo arrogant en die floor ook.
hoop dat ze in die finale op hun bek gaan.

ik vind diegene van de zolder het leukste denk ik.
wel zwaar hoor, dat blok, ik zou er echt niet aan moeten denken.
Oud 08-11-2008, 23:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Natuurlijk speel je het spel. Maar dat kan echt op verschillende manieren, zonder elkaar te gaan beledigen. Bovendien is Jeroen enorm hypocriet. Hij begon al redelijk snel in het spel strategisch te stemmen, en toen hij het terug kreeg werd hij ontzettend boos. Het spreekwoord is niet voor niets 'wie kaatst kan de bal verwachten'. Hij lijkt me niet zo naief dat hij dat concept niet begrijpt.
Ja dat was grappig ja, vooral toen met dat geld verdelen van Jarno
Dat was juist weer ontzettend naief van die Jeroen en toen liet hij zich flink kennen. Hij had zijn kin recht moeten houden en doen alsof het hem niks uitmaakte. Nu gunde hij Jarno de lol van z'n keuze.

Volgens mij was het Petra toen trouwens niet alleen om het 'eerlijke spel' van Jarno te doen, toen ze voor hem koos. Volgens mij had ze heel goed door dat hij hen meer zou geven. En ik vind het zo sneu voor de kinderen van Petra en Frits.
Oud 12-11-2008, 21:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Heerlijk, je druk maken over wat vreemden over vreemden zeggen
Dit heb ik nu ook zeg. Jeetje, ik kan die Petra en vooral Frits haast wel slaan

- Frits hoopt dat de relatie van een gelukkig stel uit gaat. Hoe laag ben je dan?
- Petra zeurt dat Jeroen na het verliezen van die geldprijs gelijk weer aan het werk gaat. Ehh dat lijkt me het meest logisch, de moed herpakken.
- Petra en Frits hebben Kristel en Jarno echt totaal onder de duim. Hoe dom zijn die twee dat je je familie bij de concurrent laat werken. Wat nou als je daardoor 50.000 euro mis loopt?
- Petra zeurt dat Jeroen niet kan incasseren. Ja dat is waar, maar ze zouden zelf in zo'n geval net zo goed balen. Sterker nog, Frits begon met zo'n ding te smijten, dat is toch zieliger?

Echt, ik erger me kapot. Ik vond het wel leuk voor Linda en Alex trouwens, die verdienen dat wel eens . En Kristels ouders schreven op beide kaarten hetzelfde
Oud 12-11-2008, 21:27
Verwijderd
Ik vind Jeroen en Floortje nog steeds walgelijk, maar Frits vond ik deze aflevering ook wel een beetje stom. Maar volgens mij zei hij niet dat hij hoopte dat ze uit elkaar gingen, maar dat hij dacht dat het niet heel lang zou duren.

En ik denk dat Kristel en Jarno gewoon een beetje naief of goedgelovig zijn. Of dat ze wel doorhebben dat ze toch niet winnen (volgens mij zei Kristel dat zelf vorige week) en dan maar hopen dat de winst naar Petra en Frits gaat. Maar ik denk niet dat ze 'gebruikt' worden, want 3 en 4 hebben al vanaf het begin een heel goede en vriendelijke onderlinge band, al lang voordat bekend was dat Kristel en Jarno het eigenlijk heel slecht doen. En toen kwamen Petra en Frits net zo goed bij Kristel en Jarno helpen, en mochten zij ook dingen van de bovenburen lenen.

Jeroen zei vorige week zo heel stoer: ja, denk maar niet dat ik die ramen ga doen voor Gilbert, en dan nog wat meer en erger dan dat. Hij moest maar op zijn vinger gaan zitten, en hij zou er echt niet aan beginnen en en en.. en nu staat ie toch maar braaf op de steiger te schuren. Hij praat altijd zo heel ruig en stoer en meent zich heel wat, maar eigenlijk durft ie gewoon helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 21:34
Balance
Balance is offline
Haha ja grappig is dat laatste. Dat viel me ook op. En nu weer roepen dat ie het niet af maakt, maar hij maakt het heus wel af. Uiteindelijk durft hij niet te kijken wat er gebeurt als hij het niet af heeft.
Hij was wel de enige die z'n mond opende bij Gilbert, dat vond ik wel weer oke.

En ik dacht dat Frits helemaal aan het begin ook zei dat hij hoopte dat het uit ging. Maar ook als hij het niet letterlijk zei, dan was wel duidelijk dat hij dat eigenlijk gewoon hoopt. Daar moet je toch wel boven staan als volwassen man.
Oud 12-11-2008, 22:41
Signy
Signy is offline
Citaat:
jeroen is echt zo arrogant en die floor ook.
hoop dat ze in die finale op hun bek gaan.

ik vind diegene van de zolder het leukste denk ik.
wel zwaar hoor, dat blok, ik zou er echt niet aan moeten denken.
herstel: die zolder mensen niet meer zo leuk, vooral die man hoe heet ie ... frits! wat een rare met zijn "konijnen zijn voor meisjes van 5"

hij verlaagt zich naar het nivo van floortje en jeroen.

Citaat:
Ik vond het wel leuk voor Linda en Alex trouwens, die verdienen dat wel eens .
precies!
Oud 24-11-2008, 18:44
Rachel
Rachel is offline
De veiling was vandaag.
Eén of andere lullo had het op een forum gezet zónder spoiler-tag, dus ik weet nu de bedragen waar voor ze verkocht zijn :/ De winnaar is nog niet, voor mij, duidelijk (al heb ik een vermoeden)...

Spoiler

Edit door Balance: ik heb even een extra zinnetje naar je spoiler verplaatst

Laatst gewijzigd op 25-11-2008 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 11:41
Balance
Balance is offline
Spoiler
Oud 25-11-2008, 16:53
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Spoiler
In spoier één antwoord op je vraag en in spoiler twee de verkoopbedragen

Spoiler