Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 20:46
patman1980
patman1980 is offline
Citaat:
Fight of Ages
Algemene Informatie:
Genre: Online Webbased RPG

Ontwikkelaar: DeWitDesign.nl

Verhaal:
Er zijn 200 jaar verstreken sinds "The Fight of Ages" begon. Sindsdien is alles vernietigd, en een eindeloze vlakte van zand is het enige dat over is gebleven. In verschillende gebieden zijn sommige beschavingen opnieuw neergestreken om een nieuw leven te tarten. Op zoek naar datgene wat ze tijden de "Fight of Ages" verloren zijn. Vele goederen, wapens, bescherming en andere bruikbare objecten om zichzelf te beschermen tegen de opkomende rebellen die de slag overleefd hebben en tegen diegenen die nog steeds aan het vechten zijn voor het behoud van de goederen.

Previews / Reviews: Deze game is in het engels om een groter publiek te benaderen, is een aantal maanden geleden begonnen maar er zijn nog maar enkele spelers (grotendeels van nederlandse afkomst). De gameplay is geniaal en vrijwel foutloos, en heeft eigenlijk alles wat je van een rpg verwacht magische items zoals wapens/armour etc, ook zijn er set items (waarmee je als je er meer dan 1 van hebt een extra bonus verkrijgt, per stuk wat je meer erbij krijgt) maar ook unique items die heel erg moeilijk te vinden zijn maar zeker een vreugde dansje waard mocht je ze vinden. Deze game heeft ook een guild systeem erin zitten waarmee je tegen andere guild kan vechten, en uiteraard kan je ook anderen vermoorden mochten ze van het andere ras zijn(zijn 2 rassen human en dark-elfs).

Officiele website: Fight of Ages

Links naar Guides:Help functie
het is geen game waar een installatie is vereist, maar zeker een verslavende game voor echte rpg liefhebbers (aangezien we gok ik allemaal toch wachten op warhammer )

Mvg
Patman1980
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2008, 20:50
Verwijderd
neh
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 20:56
T_ID
T_ID is offline
Wat een onzin. 200 jaar verstreken sinds het begon? Zo lang bestaan computers nog niet eens!
Oud 04-09-2008, 22:17
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik vind het een ontiegelijk saai spel.
Oud 05-09-2008, 08:34
Rob
Rob is offline
Wow. Dat klinkt precies als zo'n beetje elke andere MMORPG die al uit is. Wat moet deze zo anders en geweldig maken, dan?

Daarnaast geloof ik niet dat iets dat zo slecht geschreven is een officiële review is.
Oud 12-09-2008, 14:06
Verwijderd
Argh, open voor de grap die website eens en schrik je de pleuris dankzij dat kutgeluid
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
De gameplay is geniaal en vrijwel foutloos
BRON?!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 16:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'vrijwel foutloos' - Het is sowieso al lame dat wie dan ook een spel aanprijst met 'bijna foutloos', als ik een spel koop verwacht ik dat er geen enkele fout meer inzit, ook al verwacht ik wat dat betreft vaak teveel geloof ik.

Los daarvan zijn MMORPGS meestal niet mijn ding, en de zoveelste van hetzelfde al helemaal niet.
Oud 13-09-2008, 17:36
T_ID
T_ID is offline
Oh, nu snap ik hem pas. 'fight of ages' slaat op de lag.
Reageren

Regels voor berichten