Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vraag sluit hier min of meer bij aan (als in: het gaat ook om goudvissen en hun behuizing en het is een te kleine vraag om een eigen topic te openen), maar waarvan zijn vissenkommen gewoonlijk gemaakt? Ik bedoel eigenlijk niet zo'n ronde kom, maar meer zo'n rechthoekige bak. Glas of plastic?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Volgens mij moeten goudvissen ook in hele grote aquariums gehouden worden, dan zouden ze wel 15 jaar kunnen worden. Het schijnt allemaal in ieder geval nog niet zo simpel te zijn als mensen denken (kom, water, vis erbij en elke dag wat voer erbij pleuren).
Ik heb trouwens ook gelezen (en zelf ondervonden) dat het erg territoriale dieren zijn en je er sowieso geen nieuwe bij moet zetten als er eentje doodgaat, omdat die dan net zolang opgejaagd wordt tot het overlijdt. Dat is dus met het botsen en achterna jagen. Ik heb vroeger een paar keer 3 goudvissen tegelijkertijd gehad, maar er werd er altijd 1 opgejaagd die dan uiteindelijk doodging. Ook daarna weer een nieuwe vis erbij zitten was geen succes, dan gingen die andere 2 hem achterna zitten wat ertoe leidde dat hij uit zijn aquarium sprong ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Flora & Fauna |
vissen die dood gaan Verwijderd | 4 | 05-04-2007 10:52 | |