Advertentie | |
|
![]() |
|
Laatst kwam ik deze discussie tegen over Family Guy.
http://answers.yahoo.com/question/in...1095828AAIT283 ![]()
|
Oh, dat filmpje heb ik geloof ik weleens gezien. Toen vond ik het ook al gaaf, maar ik heb het toch niet onthouden.
Ik hou vaak wel van die aanzwelnummers, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Godver, ik bedenk me net, als ik een onaangename verrassing krijg of denk aan een kutsituatie waar ik inzit of in gezeten heb, voel ik een soort misselijkheid, en vroeger kwam dat heel zelden voor, maar nu is het dagelijkse routine. Ik moet echt tot rust komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder krijg ik van Beirut altijd een zomers gevoel, en daarnaast ook melancholisch en verliefd en... nou ja, van alles tegelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gadver, dat is ook best wel bah.
of was het een lieve muis? ieieieieieieieie die spin is zo groot en nu zie ik hem niet meer en ik moet plassen, maar ik durf niet van de bank af op mijn blote voeten en ik durf ook mijn schoenen niet aan te trekken, want die staan bijna onder de spinnenbank. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |