Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik dit gesprek moet geloven valt het aanbod best tegen. Ik kan het me ook best indenken, want HBO opleidingen zijn doorgaans veel breder dan één specifiek onderwerp, zoals visagie. Niet dat dat een simpel onderwerp is hoor, absoluut niet...
Wat in dat andere gesprek wordt geopperd is dat er wel HBO opleidingen zijn in de richting "fashion & design". De meeste vakopleiding voor visagist e.d. schijnen dan weer MBO te zijn. Wat je zou kunnen doen is beginnen met de opleiding die is gericht op de styling die jij wilt doen. Daarna kan je jezelf OF verbreden binnen het vakgebied door ook andere stylingzaken te leren, OF jezelf verbreden buiten het vakgebied door bijv. een HBO opleiding voor management te doen. Zo kan je OF doorgroeien tot über-stylist, OF tot eigenaar van je eigen zaak. Ofzo ![]() Vraag je decaan op school eens om raad. Misschien dat die iets weet. En vraag eens na bij die MBO opleidingen of zij iets weten van HBO opleidingen. Hun leerlingen moeten immers ook -ergens- naar toe doorstromen ![]() |
![]() |
|
Zo ik heb even zitten zoeken.
Het enige wat ik met huid gevonden heb is huidtherapie.. maar dit is niet de uiterlijke verzoriging die je geloof ik aangeeft. http://studiekeuze.schoolweb.nl/Stud...=Huidtherapie_ Hier staat er wel wat info over deze opleiding. Maar ik kom ook alleen maar op MBO's uit. succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |