Ik heb het inmiddels voor elkaar dat hij iig geen updates meer wil gaan installeren, ik weet alleen niet of dit goed is
Heb gisteravond nog even op de microsoft hulp en ondersteuning site zitten kijken en daar raadden ze aan om, wanneer het handmatig installeren van updates niet lukte, het volgende te doen:
Start-> Uitvoeren-> services.msc. Dan op Automatische updates klikken en 'service stoppen' doen. Dan in de map WINDOWS de map 'SoftwareDistribution' zoeken en de naam hiervan veranderen in 'SoftwareDistributionold'. Vervolgens in dat scherm van 'Services' weer op Automatische updates klikken en op 'service starten'.
Dit heb ik dus gedaan, en ik zie dat Winows zelf weer een nieuwe map SoftwareDistribution heeft aangemaakt, hierin kan ik alleen niets ontdekken wat erop wijst dat hij die 16 updates geinstalleerd heeft. Wel is het nu dus zo dat ik weer gewoon op de rode knop 'Uitschakelen' kan klikken bij het afsluiten, eerst moest ik op zo'n witte tekst klikken ('klik hier om de computer af te sluiten zonder de updates te installeren' of iets dergelijks).
Zou dit dan de oplossing zijn geweest?
edit: die ene update waarvan ik de code hierboven gezet had, die ik handmatig wilde installeren doet het nog steeds niet, zelfde foutmelding.