Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2008, 16:47
Verwijderd
Als je uitlogt, terwijl je hem normaal op de gele layout hebt staan, krijg je automatisch de vieze witpaarse layout, terwijl die erg lelijk is en mijn ogen doet branden. Is het niet mogelijk om er voor te zorgen dat na het uitloggen de layout gewoon behouden blijft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2008, 18:27
Nona
Nona is offline
Je bedoelt dat je uitlogt maar je cookies wel actief blijven...?
Oud 14-09-2008, 19:08
M@rco
M@rco is offline
Nee, dat kan niet. Zodra je uitlogt weet het forum niet welke layout je wil zien, en laat hij dus de standaardlayout zien.
Oud 14-09-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt dat je uitlogt maar je cookies wel actief blijven...?
Nou niet per se, de gele layout kan natuurlijk ook standaard ingesteld worden.

Overigens is het zo dat als ik gewoon wacht tot ik automatisch word uitgelogd, hij wel op geel blijft staan.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 21:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou niet per se, de gele layout kan natuurlijk ook standaard ingesteld worden.

Overigens is het zo dat als ik gewoon wacht tot ik automatisch word uitgelogd, hij wel op geel blijft staan.
Komt omdat als je uitlogt je cookies verwijderd worden, terwijl als je uitgelogd wordt wegens inactiviteit deze gewoon blijven bestaan.
Oud 15-09-2008, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Komt omdat als je uitlogt je cookies verwijderd worden, terwijl als je uitgelogd wordt wegens inactiviteit deze gewoon blijven bestaan.
Dat snap ik, maar blijkbaar is het dus technisch wel mogelijk mijn netvlies te sparen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Als je uitlogt, terwijl je hem normaal op de gele layout hebt staan, krijg je automatisch de vieze witpaarse layout, terwijl die erg lelijk is en mijn ogen doet branden. Is het niet mogelijk om er voor te zorgen dat na het uitloggen de layout gewoon behouden blijft?
Ja, want het geel is zo lekker rustgevend!

_not_
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 14:09
Tink*
Tink* is offline
Boehoe.
Oud 15-09-2008, 21:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat snap ik, maar blijkbaar is het dus technisch wel mogelijk mijn netvlies te sparen.
Nee, dat is het technisch niet. Aangezien uitloggen automatisch alle cookies verwijdert (wat wenselijk is voor als je 'automatisch inloggen' hebt aangevinkt) en de lay out gekozen wordt aan de hand van je cookies, is dit dus niet mogelijk.

Een goed alternatief is natuurlijk om gewoon niét uit te loggen, maar in plaats daarvan het scherm te sluiten met het mooie rode kruisje. Dan heb je deze problemen niet.
Oud 15-09-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is het technisch niet. Aangezien uitloggen automatisch alle cookies verwijdert (wat wenselijk is voor als je 'automatisch inloggen' hebt aangevinkt) en de lay out gekozen wordt aan de hand van je cookies, is dit dus niet mogelijk.
Je kan de layoutkeuze toch opslaan in een apart cookie. De vraag is enkel of dat wenselijk is
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Je kan de layoutkeuze toch opslaan in een apart cookie. De vraag is enkel of dat wenselijk is
Precies.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 14:34
T_ID
T_ID is offline
Hmm, had niet iemand m.b.v de firefox extensie Stylish een gele reskin gemaakt die Firefox over de standaard layout heen kan forceren? Met de komst van de klassiek-instelling was die overbodig, maar het lijkt me dat je via die weg zelfs na uitloggen de zaak geel kan verven.

Het geheel was via de zoekfunctie terug te vinden denk ik.

Op die manier kan je het als het je écht dwars zit, verhelpen.
Oud 16-09-2008, 16:09
Verwijderd
Andere mensen moeten het werk natuurlijk wel doen!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 15:53
Verwijderd
http://userstyles.org/styles/3219
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten