Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk eens in dit topic.
|
![]() |
|
Ik weet niet hoe oud je bent, maar al zou je voor 4 euro per uur een maandje fulltime kunnen werken, dan heb je al ruim 600 euro. Dat vind ik best snel. Of is er nog véél meer spoed?
Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom een minderjarige zo snel zoveel geld nodig heeft ![]()
|
Hmm, als ik een beetje mag speculeren: is dit voor je vriend die schulden heeft en in elkaar geslagen gaat worden als hij niet rap over de brug komt? Ga in dat geval niet in op wat jij zou kunnen doen als alternatief zodat hij niet meer hoeft te betalen en dump hem direct.
Dat is de klassieke werkwijze van loverboys.
|
![]() |
omg zeg.
Waarom ik als minderjarige snel geld nodig heb is omdat me vriendin in het buiteland een auto ongeluk gehad heeft en het slecht met haar gaat , daarom kan het niet echt lang wachten dat ik eerst nog paar maanden moet werken. Ik ga het er nu ook met me moeder overleggen ook al doet ze net zo moeilijk en word dat een gigantische ruzie , maar ik moet en ik wil echt gaan. |
![]() |
|
Zeg dat dan meteen. Dat scheelt een hoop ongein. De reden bepaald immers wat het beste advies is. En met de alomvattendheid van het VMBO-niveau in levenservaring vandaag de dag kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
Al helemaal omdat je jezelf prostitueren als één van de eerste opties leek te overwegen in je openingspost. Wat verwacht je dat mensen dan denken? In dit geval zijn je opties zeer beperkt. Zeg maar gerust nihil als je ouders niet zomaar stel op sprong zo'n smak geld kunnen of willen vrijmaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daar moet jij voor zorgen of wat? |
![]() |
|
![]() |
Nee ik moet niet voor der zorgen ofzo , maar het is fijn dat ze iemand om haar heen heeft die dicht bij der staat omdat ze niet zo een goede band heeft met de rest van haar familie daar.
En omdat we niet weten of het ooit nog goed komt met der vind ik het ook wel prettig om er gewoon voor haar te zijn op dit moment. Maar ik ga het morgen aan me moeder vragen en ook een beetje de situatie uitleggen omdat ze zelf denkt dat het meevalt.En kijken of ik er verder mee kom. |
![]() |
|
Als ze vervoerd kan worden zal ze binnenkort gerepatrieerd worden lijkt me. Dan kun je haar dan gewoon opzoeken. Ik denk dat niemand het met je eens zal zijn tenzij ze onvervoerbaar en terminaal is.
En hoe leuk als het ook klinkt om iemand op zo'n moment bij te staan, is dat gezien het kostenplaatje ook niet de stem van de rede?
|
![]() |
Ja maar het is dus niet de bedoeling dat ze daar blijft wonen , kijk het is een hele lastige situatie en ik heb ook geen zin om gelijk alles op internet te gooien , maar het komt er op neer dat haar haar moeder haar niet terug wilt en ze der paspoort en alles heeft afgepakt zodat ze niet terug kan komen, en ze dus tegen haar wil word vastgehouden .maar dat zijn zaken die ik met de politie en verschillende instanties op probeer te lossen.
Hoe slecht het met der gaat , ze heeft ernstig hersenletsel 1 dag in coma gelegen posttraumatische amnesia blabla dus vooral hersenletsel. En het is eigelijk gewoon wachten om te kijken wat ze ze nog gaat herinneren en of het niet blijvend is. Want ze weet nu niet eens meer hoe ze zelf heet enzo. |
![]() |
||
Citaat:
Überhaupt is het een goed idee als je de betreffende ambassade waarschuwt, aangezien ze allerlei soorten bijstand kunnen verlenen aan Nederlanders in het buitenland. Als jij de situatie uitlegt, met name dat ze wellicht niet voor haar eigen officiële zaken kan zorgen en haar papieren haar zijn afgenomen, dan zullen ze zeker in actie komen.
|
Verwijderd
|
hoe oud is dat kind? als ik dat mag vragen.
Als het echt buiten, buitenland is..ligt er echt aan waar je nu zit, betreft wachttijd om naar nederland te gaan. meestal als ze verhuizen van buitenland naar ziekenhuis in nederland , zal ze in quarantaine worden gesteld, wegens mrsa beleid enzo. Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 22:30. |
![]() |
|
Denk eens reëel aan wat jij voor het meisje kan doen.. Niet zo veel vrees ik.
Ze ligt in het ziekenhuis en heeft geheugenverlies, waarbij ze niet eens meer weet wie zij is. Ze zal jou dus waarschijnlijk ook niet herkennen. Dat is niet alleen pijnlijk, dat maakt ook nog dat jij daar niet zo veel voor haar kan betekenen. Daar komt bij dat haar familie geen schattige schoonfamilie is en je misschien dus niet eens bij haar in de buurt kan zijn, omdat je niet toegelaten wordt. Ook zul je onderdak moeten regelen als je niet bij de familie terecht kan en moet je daar ook voor jezelf zorgen, zoals eten kopen etc. Ik denk dat je al met al veel problemen op de hals haalt die het alleen waard zouden zijn als je ook echt nog wat voor haar kon betekenen, maar dat kan helaas niet. Ik zou zeggen, ga toch die maand werken. Misschien is over een maand de situatie anders. Misschien ook niet en dan kun je er alsnog heen. Dan is ze wellicht uit het ziekenhuis ontslagen en heeft ze je zorg veel harder nodig dan nu.
||
![]() |
Ik heb hier ook over nagedacht en je hebt ook helemaal gelijk.
(Ze is trouwens al uit het ziekenhuis) Maar ik weet nu ook niet zo goed wat ik wil. Aan de ene kant wil ik haar gewoon zien , en mischien foto's meenemen etc dat ze die kan bekijken. Maar aan de andere kant weet ik dat het erg pijnelijk gaat worden omdat ze me voor een vreemde aanziet terwijl we zoveel meegemaakt hebben , en dat is gewoon hard. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja ze kan zelf niet op haar eigen msn maar ik heb wel foto's gestuurd via msn naar een meisje die daar heel vaak komt , die zou ze vandaag of morgen laten zien.
Ik probeer haar elke dag te bellen en dan vertel ik dingen , maar die is ze de volgende dag wel weer vergeten. Ik maak me zo een zorgen dat ze nooit meer iets gaat herinneren en gewoon der eigen weer wordt. Dat het emotioneler voor mij is dat is wel zeker , ik heb haar echt lang niet meer gezien maar we hadden zoveel plannen en zoveel leuke gesprekken en wat we zouden doen als we elkaar weer zouden zien etc. En nu ja weet ze dat natuurlijk niet meer , en het is zo pijnelijk dat ik me eigen weer moet voorstellen aan iemand die ik al 3 jaar ken , en waarmee ik zoveel dingen heb meegemaakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|