Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2008, 22:45
Meadow
Meadow is offline
Ik wil ONTZETTEND graag een keer begeleid een sapkuur gaan doen. Nu schijnt het dat dat kan in speciale detox centra, maar ik kan met google alleen plekken vinden op allerlei warme exotische locaties en eilanden. Dat zie ik niet zitten qua prijs en warmte (ik ben geen hitte mens, zeker niet als ik niet eet), weet iemand misschien een goed en betaalbaar adres in Nederland?
Oud 27-09-2008, 09:05
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ik wil ONTZETTEND graag een keer begeleid een sapkuur gaan doen. Nu schijnt het dat dat kan in speciale detox centra, maar ik kan met google alleen plekken vinden op allerlei warme exotische locaties en eilanden. Dat zie ik niet zitten qua prijs en warmte (ik ben geen hitte mens, zeker niet als ik niet eet), weet iemand misschien een goed en betaalbaar adres in Nederland?
Ik snap dat een exotische lokatie duurder is, maar als je weinig/niet eet is het juist fijn als het lekker warm is!! Dan heb je sowieso veel minder energie nodig namelijk.

Ik zou als ik jou was toch goed googlen, maar duur blijft het altijd. Waarom zou je het niet zelf doen?

http://www.puurenkuur.nl/
http://www.slimstop.nl/
Oud 27-09-2008, 09:23
Meadow
Meadow is offline
Haha, I tried, maar dank je wel. Ik vond ze niet, jij wel. "Lekker warm" betekend voor mij dat ik gek word van de hitte. Ik voel me extreem onprettig in klimaten waar het warmer is dan zo'n 22/23 graden. Dan zweet ik me de hele dag de kleren van het lijf, krijg een bonzend hoofd etc etc. Ik ben gewoon niet echt warmtetolerant, in ieder geval niet voor een tijd langer dan zo'n 20 minuten .
Oud 27-09-2008, 10:37
Miracle
Miracle is offline
Misschien heb je wat aan synoniemen:
- sapvastenkuur
- ontslakken
- ontgiften
- detox
(- klysma)
Oud 28-09-2008, 07:34
Verwijderd
Dit soort dingen zijn trouwens wel eens in het nieuws geweest: