Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar om nou op 16-jarige leeftijd met broques door het dagelijks leven te gaan vind ik iets té. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De meest feestelijke aanblik met deze warme dagen:
Bootschoenen met van die halve (dames)sokjes erin, opgerolde lichtblauwe of gele broek erboven en een lichtblauw/roze/geel polo'tje erboven. Kraag omhoog, houten kralenkettinkje om de hals, zo'n modieus plukjeskapsel... De beschaving schrijdt voort ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik heb van die lage sokken, donkerblauw van kleur, en speciaal bedoelt voor bootschoenen, ze komen net tot over de tenen tot de hak en zijn echt zo laag uitgesneden dat je er niets van ziet, toch voorkom je dat je hele voeten kapot gaan. Functioneel en discreet. prima wat mij betreft.. En ik weet dat er aan van die hielsokken een image kleeft, maar ik kijk meer naar functionaliteit in dit geval.
||
Citaat:
En met blote voeten staat het even wat minder knullig dan met sokken, ja iid het gaat ook om het aanzien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej maaruh ik heb gewoon altijd sokken aan of ik moet gewoon op blote voeten lopen... maar ik kan me ook nie voorstellen dat mensen dat zonder sokken aandoen, doet toch super pijn na een tijdje.... ![]()
|
ik vind blote voeten in schoenen nooit fijn, echt nooit bij geen een schoen, dus bij bootschoenen vind ik dat vast ook niet? maar gelukkig heb k daar geen problemen mee want mij zul je nooit op die schoenen zien lopen
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dus zeur niet eikel alleen ik houd niet van al dat KAK gedoe zijn gwn kut kleren en de mensen denken ook dat ze alles zijn Hallo ik ben biertjehakken ga aan de kant want ik ben de tandarts ik heb meer recht als jou
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit toch ook niet die zwarte met metaal beslagen en met zolen van 10 cm schoenen af te zeiken (lekker krom nederlands, wist even geen betere beschrijving te geven ![]()
||
Citaat:
gwn Slippers met heet weer of Sportschoenen van puma of nike ..
||
![]() |
Citaat:
De synthetische stof van sportschoenen schuurt meer en stinkt ook erger.. Bovendien vind ik blote voeten in bootschoenen prima staan. tip: Ik draag katoenen zooltjes in mijn bootschoenen, dit loopt lekkerder en ze zijn wasbaar dus het is ook xtra fris. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nadat ik mn bootschoenen (Timberland & Ellesse) had ingelopen, geen last van open hielen gehad. Gewoon inlopen met sokken, daarna blote voeten geen probleem. Het loopt heerlijk! |
![]() |
|
heheh jah koel om te zien
![]() ![]()
|
Blote voeten in bootschoentjes, volgens mij gaat dat vreselijk schuren. Ik vind zelf blote voeten in schoenen sowieso al niks. Ik heb het vroeger wel eens met blote voeten in schoenen gelopen, maar dan zaten aan de eind van de avond m'n voeten onder de blaren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
Korte broeken rodina | 54 | 11-03-2003 16:32 | |
Lifestyle |
Mensen doe sokken aan! RuffThugg | 55 | 29-10-2002 10:30 | |
Lifestyle |
Je ouders Esmée | 45 | 17-10-2002 22:53 | |
Lifestyle |
Drie-kwarts Broeken Gentle | 49 | 08-06-2002 10:08 | |
Lifestyle |
Wat draagt Hij/Zij vandaag maar | 151 | 17-04-2002 14:06 |