Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2008, 15:41
Ma haan
Hallo allemaal,

Voor mijn mondeling Nederlands heb ik Ingmar Heytze gelezen. Ik had afgesproken 3 gedichten te bespreken, maar daarvan ben ik er 2 kwijt. Na lang speuren op Google heb ik de hoop opgegeven en heb ik besloten hier aan te kloppen.

Het betreft hier de volgende gedichten uit de dichtbundel "Elders in de Wereld": 'Ober' en een kort gedicht waarvan ik de titel ben vergeten, het gaat over iemand die aanklopt en vraagt wat het ergste is wat je ooit is overkomen, waarop je antwoordt: "Ik denk dat ik dat ben"

Ik hoop dat jullie me z.s.m. kunnen helpen, want ik heb komende dinsdag al mijn mondeling. Als iemand ze hier kan posten, zal ik met alle plezier eens helpen met Engels, Nederlands, Duits, Latijn, Frans of een ander alfa-vak .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2008, 09:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is zaterdag, dus hop naar de boekhandel jij! Of naar de bieb, ergens zullen ze die bundel vast wel hebben
Oud 04-10-2008, 13:32
Ma Haan
Ik heb hem al, toch bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten