Toen ik voor het eerst met m'n vriend naar bed ging, was ik nogal onzeker, over m'n lijf, over wat ik wel en niet goed deed etcetera. Daarom durfde ik niet goed initiatief te nemen. Ik heb m'n vriend wel afgetrokken uit mezelf, maar pijpen durfde ik gewoon niet. Dat was vanwege de onzekerheid, en ook omdat ik nog nooit eerder een jongen gepijpt had. Toen hij me een paar dagen later (nachten

... de derde geloof ik) erom vroeg, durfde ik het wel. Dus, mijn advies is, vraag het haar gewoon, op een lieve manier. Mijn (Franstalige) vriend zei: "Nora, please be honest, tell me if you don't want to, but would you please lick me? Don't feel forced, and if you want, we can use a condom... Please?" (en de blik in z'n ogen deed 't 'm natuurlijk...)
Ik wilde hem al wel eerder pijpen, eigenlijk de eerste nacht al, maar ik was gewoon een beetje een mietje.
Dus, vraag het gewoon, op een lieve en subtiele manier, en zorg ervoor dat je de vraag zó stelt, dat ze ook nee kan zeggen zodat ze zich niet gedwongen voelt. Het idee van AtHell (je broek naar beneden trekken en d'r vragend aankijken) lijkt me niet zo geweldig, want als een jongen dat bij mij zou doen, en ik zou hem niet willen pijpen, zou het erg moeilijk zijn om op een subtiele manier 'nee' te zeggen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en laat ons weten hoe het verder gaat!!