Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij zoekt toch contact met mensen met ervaring met de nieuwjaarsduik? Wat ie verder met die mensen doet is niet zo van belang. En verder blijkt wel dat er hier op dk geen mensen zitten die hem verder kunnen helpen.
ot: Kun je niet googlen naar de nieuwjaarsduik? Is er geen algemene website met tips ofzoiets?
|
@ Topdrop.
Dit onderwerp is nergens degelijk te plaatsen, behalve op DK. En serieus, ik vind het een beetje achterlijk te denken dat ik geen google kan gebruiken om hierover informatie te vinden. Ik ben op zoek naar persoonlijke ervaringen als in: mensen die dit gedaan hebben, of mensen kennen die dit gedaan hebben. Edit: als dit dus niet het geval is, post dan aub niet. B.v.d.
||
Citaat:
De nieuwjaarsduik is vast ook nog nooit eerder besproken op fora ofzo. Als je googlet zou je dat zo kunnen vinden. Daarbij probeer ik ook alleen maar te helpen. Je zoekt contact, dus het leek me een logisch topic voor cg, en ik leg uit waarom ik dat logisch vind.
|
Algoed.
Het is oktober. Maar ik loop me niet druk te maken. Het punt waar ik faal, is de ochtend waarop het gehouden wordt. Ik lig dan net in me bed i.v.m. oudjaarsavond en kan me er niet overheen zetten de zee in de duiken, laat staan met de tram naar scheveningen te gaan. Het hele idee hieraan mee te doen heeft toch wel iets, het is een traditie en in mijn ogen is er niets beters om het nieuwe jaar in te luiden. (stoppen met roken is al gelukt) Edit: en door vooronderzoek weet ik dat veel mensen gebruik maken van bijvoorbeeld tijgerbalsem of andere methodes. Ik wil het natuurlijk wel langer dan een paar seconde uit kunnen houden
Laatst gewijzigd op 27-10-2008 om 11:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
nieuwjaarsduik... dragonrider | 47 | 23-01-2005 13:19 | |
Lifestyle |