Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2008, 21:20
flupkeflup
flupkeflup is offline
Hallo,

Mijn Dell Inspiron is nu krap een jaar oud, wel redelijk intensief gebruikt. Sinds gisteren (toen ik een Windows Update installeerde, duurde een uur) doet hij opvallend traag. De muiscursor trilt ook steeds heel erg en de pc maakt telkens van die knorrende 'nadenkgeluidjes'.
Ik ben een absolute leek op het gebied van computers maar ik hoop dat iemand misschien een advies voor me heeft.

Alvast heel veel dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2008, 21:32
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ohja, ik vergeet er nog bij te zeggen dat ik ruim 50% vrije schijfruimte heb.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 21:54
Verwijderd
Ook deze hoort op S&M.
Geef eens wat mee info, welke versie van Windows gebruik je, wat voor Inspiron heb je, etc?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 21:57
flupkeflup
flupkeflup is offline
Sorry, zat te twijfelen, beetje dom.

Ik gebruik windows vista, het is een inspiron 1521.
Ik heb CCleaner net gedownload maar die opent niet? Als ik het programma probeer te openen krijg ik een zwart scherm.

De traagheid van de computer zit hem vooral in bijvoorbeeld scrollen, hij hapert dan heel erg.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 22:05
flupkeflup
flupkeflup is offline
Kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de update? Ik zit namelijk nu een beetje te rommelen in programma's en onderdelen en als ik iets probeer te verwijderen krijg ik eveneens een zwart scherm ipv een schermpje dat om bevestiging/doorgaan vraagt..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 22:08
Verwijderd
Wat doet ie als je Gebruikersaccountbeheer uitzet? Waarschijnljik is dat onderdeel gewoon naar z'n grootje gegaan, zo te lezen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2008, 22:42
flupkeflup
flupkeflup is offline