Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2008, 20:25
Verwijderd
Zijn er mensen die het kijken hier?

Ik geef niet zoveel om al het gezwets tussendoor, maar het echte dansen vind ik zooooo gaaf. Zo dansen is echt een van de dingen die ik graag heel goed zou willen kunnen.

Wie zijn jullie favo dansers? En favo koppel misschien?

Ik vind Eline en Annemiek erg goed (nou ja, niet dat ik er veel verstand van heb hoor), en van de jongens Timor en Giannini. En Annemiek en Timor vind ik een geweldig koppel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2008, 20:26
Verwijderd
Eindelijk een topic

Ik vind het echt geweldig! Inderdaad, dat gezwets is minder, maar dat dansen is echt gaaf
Eline vind ik irritant, al vanaf de eerste auditie. Annemiek vind ik heel gaaf, en Timor ook. Oh, en die ene jongen, hoe heet ie ook alweer.. Bas, of Bart of zoiets? Die vind ik ook leuk

Geweldig programma!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 20:40
Verwijderd
Bram, dat was het Geen Bas of Bart.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 20:42
Verwijderd
Haha, ik was steeds maar aan het wachten tot hier een topic kwam, maar het begon me te lang te duren
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 20:48
Verwijderd
Ja ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 21:42
Verwijderd
Ik had echt verwacht dat Ceraldo en Giotta eruit zouden gaan vanavond. Sowieso dat ze in de dance for your life moesten

En dat van Annemiek en Timor zag ik wel aankomen, want ik kon me niet voorstellen dat allebei die koppels niet door zouden gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 00:38
Verwijderd
Ik wachtte eerst ook op een topic.

Favo mannen:
1. Ivan
2. Giannini
3. Timor

Favo vrouwen:
1. Die rooie, Annemiek?
2. Die Julia Sty/iles look-a-like
3. Die krullendame

Het dansen is echt zo gaaf. Vooral de hiphopdansen en de moderne dansen!

edit: Annemiek, Anne-May en Sigourney dus.

Bram vind ik stom!

Laatst gewijzigd op 31-10-2008 om 00:43.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 09:01
Verwijderd
Ik vind het opvallend hoe anders mannen reageren als ze er uit moeten dan vrouwen. Nou ja, er zijn er pas 2 geweest, maar ik zag wel overeenkomst: de mannen worden heel nors en kortaf en kijken chagrijnig en willen alleen maar meteen weg, en de meisjes lachen nog een beetje en kijken nog vriendelijk en hebben nog wat te zeggen in de camera
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 11:37
Verwijderd
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 15:39
Verwijderd
Mooi, Eline er uit. Wel heel raar dat Giotta en Ceraldo niet in de dance for your life zaten, Dan was het er ook echt niet mee eens

Waar is trouwens dat vierde jurylid gebleven?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 16:43
Verwijderd
Ben ik trouwens de enige die EliZe zo irritant vind? Dat 'nu mag je ontspannen', aargh!

Oh, en ik vind het licht en camerawerk ook lang niet altijd even goed. Bij de groepschoreografie was helemaal niemand te herkennen, en het overzicht van de dans was helemaal weg.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 16:56
Verwijderd
Ja, dat licht is echt verschrikkelijk. En het camarawerk is ook niet zo best.

Elize is niet echt heel goed in het presenteren, haar intonatie klopt niet als ze de autocue leest en het klinkt allemaal niet spontaan en ze overdrijft hier en daar, maar veel beter dan bijvoorbeeld een Yfke Sturm.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 19:41
Verwijderd
Ja oké, maar erger dan Yfke Sturm kan natuurlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 15:04
ane88
ane88 is offline
van jongens - ceraldo

van meisjes - eline / Annemiek ( nu annemiek)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 16:30
Verwijderd
Hoop dat Ceraldo eruit gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 16:41
PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Ivan
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 16:57
Verwijderd
Ik kan het niet zien vanavond. Maar misschien ben ik wel op tijd thuis voor de Dance for your life en de uitslag.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 18:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Waar is trouwens dat vierde jurylid gebleven?
Ja, precies, die hiphopper. Ik zag hem vorige week meerdere keren in beeld in het publiek! (Naast iemand die de choreografie van bepaalde dansers had verzonnen). Wel raar dat hij niet in de jury zit en dat er verder ook geen uitleg bij is gegeven.

Verder vind ik de liveshows niet zo heel boeiend. Ik vond de audities echt veeel gaver.
Ook zonde dat de beste dansers er nog uitgestemd kunnen worden, omdat het publiek de beslissende stem heeft
Oud 06-11-2008, 18:50
Verwijderd
Op zich wel prima dat de jury in ieder geval nog enige invloed heeft, en dat het niet op de Idolsmanier gaat.

Ik dacht ook al dat ik die hiphopper vorige week in het publiek zag! Echt raar, leg het dan even uit ofzo...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 20:16
Verwijderd
Wat is die Elize een enorme domme tut, dat ze telkens weer gaat vragen of er "meer" is tussen de danskoppels dan het zijn van danspartners. Kom op, hoe onprofessioneel?? Dat is sowieso al een enorm irritant vooroordeel, en vind dat het echt not done is dat als presentatrice telkens te laten blijken.

Verder vind ik het een mega-irritant programma, maar heb ik genoeg met dans om het toch te kijken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 20:43
Verwijderd
Ja, ik kijk het ook alleen maar voor de dans.

Bram en Julia zullen wel goed zijn geweest, maar ik kon het amper zien door die felle lamp in de camera. Hadden meer mensen dit probleem?
Anouschka en Uri waren echt heel mooi net, echt super. En die hiphop lyrical vond ik ook echt heel mooi.

Giotta en Ceraldo moeten nu toch echt in de dance for your life hoor...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 20:49
Verwijderd
Ja, heel irritant het licht. Sowieso zijn de cameramensen/regisseur niet zo heel ervaren in het filmen van dans denk ik :/ Het komt zo vaak niet goed uit, echt zonde.

Inderdaad Giotta en Ceraldo. Je hoeft het niet perfect te doen, maar tenminste met energie.. en dit zag er echt al heel gauw uit alsof ze te moe waren om nog alles te geven. Not done.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 21:02
Verwijderd
Ja absoluut, alles net te traag, werd gewoon alleen al van het kijken moe.

Annemieke en Timur vond ik wat minder vanavond. Anouschka/Uri en Marielle/Boris waren in mijn ogen echt het beste.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 21:03
Verwijderd
Eens!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 21:09
Verwijderd
Fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2008, 22:48
Noddy
Noddy is offline
Ik kijk het niet meer zo graag. Audities en zo waren erg leuk, kon je het dansen goed zien. Maar nu, die lui kunnen echt niet filmen. En staat die camera eindelijk stil, dan zijn er wel een miljoen flitslampen waardoor je het nog niet goed ziet. Echt zonde, want ze dansen wel goed, alleen het komt niet goed uit.

Ik he trouwens geen favorieten, ken ook geen namen. Vind Dan Karaty wel een leuke vent!
Oud 07-11-2008, 07:47
ane88
ane88 is offline
nu heb ik ook geen zin meer om te kijken nu ceraldo eruit is vet jammer
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 08:19
Verwijderd
Ik vond Ceraldo's reactie echt niet leuk Hij zei het nog net niet, maar eigenlijk vond ie dat het Giotta's schuld was dat hij er uit moest. Dat vind ik niet terecht. Ook al heb je een zwakkere partner, dan kun je zelf nog wel goed dansen...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 09:21
Verwijderd
Ja, want er is niet voor niks de Dance for your Life. Als hij zelf echt een van de beste dansers was geweest, hadden ze van die andere jongens er wel uit gegooid. En Dan had vorige aflevering al gezegd dat hij Ceraldo en Giotta beide bij de zwakste dansers vond horen.
Maar de jongens reageren elke keer een beetje raar en zwak als ze er uit moeten. Heel anders dan de meisjes.

Ik heb het niet gezien gister, maar ik vind het niet erg dat Ceraldo en Giotta er uit zijn
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 09:57
ane88
ane88 is offline
Citaat:
Ik vond Ceraldo's reactie echt niet leuk Hij zei het nog net niet, maar eigenlijk vond ie dat het Giotta's schuld was dat hij er uit moest. Dat vind ik niet terecht. Ook al heb je een zwakkere partner, dan kun je zelf nog wel goed dansen...
maar aan ene kant heeft die ook gelijk zo goed kon Giotta ook niet dansen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 10:05
Verwijderd
Jeej, Ceraldo eruit. Ik ergerde me ook aan al dat gejuich om hem.
Dat licht en camerawerk was echt slecht weer. Wat ook irritant is, is de langdradigheid van het programma. Echt alles wordt uitgemolken om de volle twee uur te halen.
Wat een troep en gebabbel zenden ze uit. Ik had me ook nog geërgerd aan die laatste aflevering vóór de liveshows die gebruikt werd om alleen maar bekend te maken wie er door waren.
Citaat:
Favo mannen:
1. Ivan
2. Giannini
3. Timor

Favo vrouwen:
1. Die rooie, Annemiek?
2. Die Julia Sty/iles look-a-like
3. Die krullendame

edit: Annemiek, Anne-May en Sigourney dus.

Bram vind ik stom!
Hier bedoelde ik dus Mariëlle ipv Sigourney.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
maar aan ene kant heeft die ook gelijk zo goed kon Giotta ook niet dansen.
Ja oké, en daarom zou het inderdaad kunnen dat ze bij de laatste koppels kwamen, maar als hij briljant was had de jury hem wel er in gehouden. Vond het echt onsportief van hem.
Terecht dat Bram en Ivan doorgingen, briljante dances for your life.

Oh, en ik denk dat Bram en Julia bij de laatste koppels zaten door het slechte licht bij hun dans. Dat moet hun wel stemmen gekost hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 14:28
Verwijderd
Ik ging even kijken op de site omdat ik benieuwd was na al die verhalen over de verlichting, maar wow, bij Julia en Bram kon je écht maar de helft zien van wat ze deden!

Oeh, en die mannen zijn wel sexy zeg! Giannini en Timor, zonder tshirt, wauw!

Wie is die Penny? Ik vind het maar een irritant mens.

Laatst gewijzigd op 07-11-2008 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 14:54
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ja, precies, die hiphopper. Ik zag hem vorige week meerdere keren in beeld in het publiek! (Naast iemand die de choreografie van bepaalde dansers had verzonnen). Wel raar dat hij niet in de jury zit en dat er verder ook geen uitleg bij is gegeven.
hij doet ook choreografie, deze week die van bram en julie
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 15:29
Verwijderd
Trouwens, die hotpants (van die jongens) ieh.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 15:35
Verwijderd
Ik denk ook dat dat de reden is dat die man niet meer in de jury zit: omdat hij nu choreografie doet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 16:28
Streetbrat
Streetbrat is offline
Ik vond 't juist jammer dat Ceraldo eruit moest, ik vond zijn dance for live wél goed en vond dat 'ie nog 'n kans moest krijgen met 'n nieuwe partner, want Giotta was inderdaad niet zo heel erg goed.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 17:22
Verwijderd
Maar als Giotta minder goed danst, dan kan hij toch nog wel goed dansen? 90% van elke dans doen ze toch onafhankelijk van elkaar (als in dat ze niet elkaar hoeven rond te zwiepen of op te tillen, dus elkaar niet aanraken), en dan kun je toch ook laten zien wat je kan?
Lijkt me eerder dat als Giotta zoveel slechter is, Ceraldo er ook zoveel beter tegen afsteekt als hij echt zo goed is.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 15:29
Verwijderd
Ceraldo was in de choreografie met Giotta afgelopen week ook steeds net te laat, en het zag er echt niet energiek uit. Dat had niks met Giotta te maken hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 15:52
Verwijderd
+ beter dan Ivan en Bram was hij gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ging even kijken op de site omdat ik benieuwd was na al die verhalen over de verlichting, maar wow, bij Julia en Bram kon je écht maar de helft zien van wat ze deden!
Ja dat viel me ook op, echt jammer.

Ik vond de dans van Giannini en Anne-May het beste van de afgelopen week. Ongelooflijk mooi.

Favo koppel: Julia & Bram.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 20:16
Verwijderd
Het is dat het dansen zo geweldig is, maar verder..

De belichting was alweer zo slecht een paar keer, reclame om het kwartier (mja, je moet wat als je met 6 koppels 1,5 uur moet opvullen, en dus 2 koppels per half uur kan uitzenden), en de ondertiteling is vreselijk! Ze vertalen maar de helft, het loopt niet synchroon met wat er gezegd wordt, en het stikt van de spel- en typfouten. Ik negeer de ondertiteling nu maar gewoon.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 20:46
Verwijderd
En ik heb bij Dan Karaty het idee dat hij een paar favorieten heeft (Gianinni als persoon en Timor/Annemiek als koppel), en dat hij daar gewoon nooooooit kritiek op zal geven, ook al doen ze het niet perfect. En dat vind ik een beetje stom. Iedereen zal wel favorieten hebben, maar dat betekent niet dat je ze dan niet ook wat kritiek kan geven als ze het niet perfect uitvoeren.

Wow, ik vond die dans van Sigourney en Ivan zoooo gaaf!
Maar de jury was ook zo enthousiast vanwege de choreografie, maar dat vind ik eigenlijk niet helemaal eerlijk. Als danser kun je die niet uitkiezen, maar het is duidelijk dus wel van invloed.
Julia en Bram vond ik ook heel gaaf, en de rest vond ik ook heel goed, ben toch blij dat ik geen jury ben!

Laatst gewijzigd op 13-11-2008 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 21:59
Verwijderd
Ik post vrolijk door!

Die Dance for your Life van Gianinni!

Ik denk/hoop dat anne-may er uit gaat vanavond. Van de jongens weet ik niet. Gianinni vast en zeker niet met al het commentaar dat hij altijd krijgt.

Timor en Annemiek zijn de enige twee die nooit een Dance for your Life hebben hoeven doen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 15:50
Balance
Balance is offline
Ik vind het irritant dat m'n programma's steeds te laat beginnen doordat So you think you can dance uitloopt.
Oud 15-11-2008, 10:58
Nyawa
Citaat:
Wow, ik vond die dans van Sigourney en Ivan zoooo gaaf!
Maar de jury was ook zo enthousiast vanwege de choreografie, maar dat vind ik eigenlijk niet helemaal eerlijk. Als danser kun je die niet uitkiezen, maar het is duidelijk dus wel van invloed.
Ja, dat vind ik inderdaad een beetje raar; de dansers bedenken de choreografie toch niet? Ook bijvoorbeeld dat Euvgenia een paar keer over de ballroomdansen zei (slowfox en Weense wals was dat geloof ik) dat ze te weinig basis dansten; dat was ook waar, maar die choreografie krijgen ze natuurlijk ook maar gewoon 'opgelegd', dus waarom zou dat tot een negatieve beoordeling kunnen leiden?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 12:14
Verwijderd
Ik vond Sigourney en Ivan wel goed, maar ook weer niet zo gigantisch goed als de jury het vond.

Jammer dat Anne-May er uit is. Wel terecht denk ik, maar op een of andere manier had ze wel iets speciaals.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 13:56
Verwijderd
@nyawa: precies!
En bij Julia en Bram (dacht ik) zeiden ze 'ooh, toen ik het begin zag, dacht ik: dat wordt echt helemaal niks!' Maar dat kwam ook puur en alleen door de choreografie, en ik vind dat ze dansers op hun danstalent moeten beoordelen, hoe goed of slecht ze de choreo ook vinden..
Maar het is natuurlijk ook wel heel makkelijk om iets extra leuk te vinden als de choreo ook gewoon heel gaaf is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 21:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die spelfouten bij de ondertiteling komen doordat het een live show is en dus meteen nadat Dan iets zegt, de ondertiteling moet worden ingevoerd. Je krijgt dus sowieso iets vertraging, omdat je van te voren nog niet weet wat hij gaat zeggen. En de spel/typfouten komen omdat het dus zo snel wordt ingetoetst
Oud 16-11-2008, 11:40
Verwijderd
Ja, dat had ik ook al bedacht. En een beetje vertraging snap ik dan wel. Maar dan kunnen ze toch iemand nemen die beter is in foutloos typen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten