'lo allemaal, kheb eventjes een vraag. Ik krijg op het moment 100 euro scholieren tegemoetkoming per maand, maar ik heb echt moeilijkheden om daarmee de maand door te komen. Het kan wel, maar dan moet ik echt heel krenterig doen, en dat vind ik niet zo leuk

Ik heb in principe geen vaste lasten, daar ben ik wel heel blij mee, ik heb best wel veel geluk dat ouders mijn verzekering etc. allemaal betalen, maar aan de andere kant, ik krijg geen geld van me ouders, als de 100 euro op is, dan issie op, en ik doe het ook helemaal zelf. Die 100 euro gaat er best snel doorheen in een maand. Ik vind het zelf een wonder dat het zo snel gaat, aangezien ik niet echt veel doe (mede door mijn gebrek aan geld) ik drink haast nooit, ik blow niet meer, roken ben ik ook mee gestopt, en feesten heb ik haast geen tijd meer voor. Ik hoorde laatst van een vriendin van mij dat zij een of andere lening bij haar studie financiering had, waardoor ze meer geld per maand kreeg om van te leven. Wat ik mezelf afvraag is of dat ook mogelijk is met scholieren tegemoetkoming. Een bijbaantje ofzo lukt bij mij echt niet, ik heb er echt helemaal geen tijd voor. Ik heb in het verleden een paar bijbaantjes gehad in de avond meestal, maar ik heb daar hele naare evaringen van overgehouden. Werken bij de AH, sorry dat doe ik NOOIT meer, helemaal suf werken voor peanuts. Ik heb ook gewerkt bij een callcenter, die mijn loon of niet of te laat stortte, ik krijg nog 300 euro van die mensen. Maja, dus zo'n lening zou voor mij best wel goed uitpannen. Nu maar der achter komen of het kan, want ik kan geen ja of nee vinden op de IB website.
peace