Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enne, ik zou niet gaan zoeken naar deze serie op internet. Ik kwam op de wikipedia uit, en daar staat de winnaar al meteen in de eerste alinea vermeld ![]() Ook leuk om te weten: de serie is bedacht/uitgevoerd door Endemol USA (valt dus onder onze John de Mol) ![]()
|
Ik vond Yoanna er niet uit zien trouwens.
En dat meisje met die flaporen (en lelijke tand) en dat meisje vooraan op de foto in het zwart vind ik allebei lelijk. Ik snap niet waar zij hun arrogantie vandaan halen.
|
![]() |
Ik ken dit begrip echt alleen uit Gossip Girl, dacht dat het gewoon Queen B was, ofwel Queen Blair. BIZARRRRRR dat er serieus dat soort mensen bestaan. Dacht dat het die serie was van MTV, over de sweet sixteen meisjes die dan helemaal doorgedraaid zijn in hun gedrag en die dan naar bootcamp gestuurd worden ofzo door hun familie. Beetje hetzelfde idee. Denk wel dat ik het vanavond even ga kijken
![]() Trouwens als ze er in de serie allemaal zo uit zien als op de foto begrijp ik inderdaad niet waar ze de arrogantie vandaan halen, wat een wanstaltige koppen.
|
Oke, de dvd recorder was weer te vroeg gestopt (ik heb hem nu gelijk gewijzigd voor volgende week
![]() En ik vind Shavon ook irritant, dat gegil. Jeetje zeg, je snapt toch wel dat elk meisje gewoon íemand moest kiezen en dat ze je dan nog steeds aardig kunnen vinden? En ik vind dat meisje met die flaporen tof, zij heeft wel echt wat liefs in zich. En Kiana vind ik grappig; zij snapt gewoon goed hoe het werkt.
|
RTL5 zat te kutten dus ik heb het niet kunnen zien. Brittanny eruit dus? Jammer, zij was wel goed voor het vermaak. Shavon begrijpt er echt geen ruk van en Stassi en Camille vind ik wel tof, die proberen wel te veranderen.
|
![]() |
|
Stassi vind ik juist nep. Volgens mij snapt zij bijzonder goed wat ze allemaal moet doen om sterren te krijgen, maar vindt ze zichzelf nog steeds waanzinnig goed en vervalt ze thuis weer gewoon in haar oude gedrag. 't is gewoon een slimme meid.
|
Ik vond dat 'wil je het zelf houden of aan een goed doel geven' wel verschrikkelijk zeg. Ik had het mooi zelf gehouden; aardig zijn is één ding, maar over je heen laten lopen is nergens goed voor.
Uiteindelijk wel sympathiek wat ze deed en netjes dat ze haar vriend opbiechtte over haar leugens, maar om haar daar nou voor te laten winnen.. iemand als Camille kón zoiets niet opbiechten omdat zij nooit zo'n kutstreek had geflikt en daardoor loopt ze dan de prijs mis.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gossip Girl Verwijderd | 422 | 13-01-2011 13:40 | |
Films, TV & Radio |
Project Catwalk (NL) Verwijderd | 267 | 31-03-2009 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Lipstick Jungle Chick Rock | 18 | 09-11-2008 11:27 | |
Films, TV & Radio |
The King of Queens Allochthony | 38 | 31-12-2006 14:20 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling ontleend aan de Queen-song "Is this the world we created" TMLWKY | 8 | 20-06-2002 16:04 |