Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2008, 22:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wie kent ze niet: jonge, verwende meiden, die per se de mooiste, de slimste en de beste willen zijn en altijd in het middelpunt van de belangstelling willen staan. Ze hebben er alles voor over om het meest populaire meisje, oftewel een Queen bee, te zijn.

Zeven Amerikaanse haantjes de voorste worden gevolgd, die door familie en vrienden opgegeven zijn om naar Los Angeles te gaan. Daar moeten ze alles op alles zetten om de beste van de groep te worden en daarmee de hoofdprijs van 25.000 dollar in de wacht te slepen. Eenmaal in Los Angeles aangekomen, blijkt er een addertje onder het gras te zitten. De genomineerde meisjes zijn er stuk voor stuk van overtuigd dat ze zijn opgegeven omdat ze zo mooi, succesvol en populair zijn, maar het tegendeel blijkt waar: hun familie en vrienden zijn hun verwende, egoïstische gedrag beu en hebben hen opgegeven in de hoop dat ze hun gedrag zullen veranderen. Tot grote verbijstering van de Queen bees is de wedstrijd niet te winnen door de grootste diva van de groep te zijn, maar door zoveel mogelijk te veranderen.

De meisjes worden door host Yoanna House (bekend van America's next top model) en Dr. Michelle (bekend van de Tyra Banks show) aan verschillende opdrachten onderworpen, waarbij ze keer op keer geconfronteerd worden met de manier waarop ze met andere mensen omgaan. Er wordt onder meer gekeken naar de manier waarop de manipulatieve meisjes omgaan met macht. Verder krijgen ze bezoek van een aantal jongens die ze níet mogen bekritiseren en ze worden geïnterviewd door een roddeljournalist, waarna ze aan den lijve moeten voelen hoe het is als er over je wordt gekletst.
Het valt de doorgewinterde, zelfingenomen dames niet mee om bekritiseerd te worden door hun familie en vrienden. En het is nog zwaarder voor hen, om hun gedrag te veranderen. Maar de dames zijn gewend om de strijd met anderen aan te gaan. Ze zijn gewend om de beste te zijn en ze zetten dan ook alles op alles om met elke test zoveel mogelijk sterren te winnen. Want uiteindelijk wint het meisje met de meeste sterren de hoofdprijs en komt zij in het middelpunt van de belangstelling te staan

Ik zag het net bij toeval tijdens het zappen en ik vond het eigenlijk wel erg leuk. En ook eens positief. Wie gaat het nog meer volgen?
Oud 10-11-2008, 22:57
Balance
Balance is offline
RTL 5, maandagavond, 22.20-23.15 trouwens
Oud 10-11-2008, 23:20
niña
niña is offline
Godsjasje wat is dat nu weer voor een tijd
Oud 11-11-2008, 11:10
JanDeVries
JanDeVries is offline
Hilarisch programma
Oud 11-11-2008, 12:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jammer dat ik het niet meer kan zien, vond het wel heel leuk

En ook die ouders die die meisjes opgeven: zij zijn juist de oorzaak dat ze zo (verwend) zijn geworden
Oud 11-11-2008, 16:44
Verwijderd
Zo leuk. <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 16:52
JanDeVries
JanDeVries is offline
Die 18-jarige chick met die flaporen en die zonnebril, omfg wát een doos En Brittanny ook, met haar acteer- en modellenwerk en haar auto's ()Y
Oud 11-11-2008, 17:21
Verwijderd
Was die met dat gekke kapsel aan het begin? Diie niet tegen anderen praat met lelijk haar en leijke kleding.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 17:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Was die met dat gekke kapsel aan het begin? Diie niet tegen anderen praat met lelijk haar en leijke kleding.
Die blonde met die flaporen bedoel je? Dat is Camille.

Enne, ik zou niet gaan zoeken naar deze serie op internet. Ik kwam op de wikipedia uit, en daar staat de winnaar al meteen in de eerste alinea vermeld

Ook leuk om te weten: de serie is bedacht/uitgevoerd door Endemol USA (valt dus onder onze John de Mol)
Oud 11-11-2008, 17:40
Verwijderd
Oh, ik dacht is vast weer een programma van Tyra met Yoanna en Dr. Michelle (oid) erin.

Edit: ik ga overigens kijken op wiki, want ik vind het niet spanningswaardig ofzo, ik wel weten gewoon wie dr wint.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 17:45
justhanna
justhanna is offline
heeft iemand al enig idee of het toevallig in het weekend ook herhaald gaat worden?
Oud 11-11-2008, 19:13
Balance
Balance is offline
Ik vond Yoanna er niet uit zien trouwens.
En dat meisje met die flaporen (en lelijke tand) en dat meisje vooraan op de foto in het zwart vind ik allebei lelijk. Ik snap niet waar zij hun arrogantie vandaan halen.
Oud 11-11-2008, 19:19
Alice Rosenbaum
Alice Rosenbaum is offline
Omg, die Brittany! Vreselijk!

Volgens mij heeft ze wel 100 keer gezegd dat ze actrice is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 23:50
*oma*
*oma* is offline
Ik heb het gekeken op internet en ik weet niet wie er gaat winnen, ik weet wel iemand die eruit gaat .
Oud 16-11-2008, 17:22
Verwijderd
Hilarisch programma maar ik zou er niet voor thuis blijven Het zou leuker zijn geweest als ze punten zouden krijgen voor gemeen gedrag miauww
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 09:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ken dit begrip echt alleen uit Gossip Girl, dacht dat het gewoon Queen B was, ofwel Queen Blair. BIZARRRRRR dat er serieus dat soort mensen bestaan. Dacht dat het die serie was van MTV, over de sweet sixteen meisjes die dan helemaal doorgedraaid zijn in hun gedrag en die dan naar bootcamp gestuurd worden ofzo door hun familie. Beetje hetzelfde idee. Denk wel dat ik het vanavond even ga kijken .

Trouwens als ze er in de serie allemaal zo uit zien als op de foto begrijp ik inderdaad niet waar ze de arrogantie vandaan halen, wat een wanstaltige koppen.
Oud 19-11-2008, 20:30
*oma*
*oma* is offline
Vandaag de hele serie verder gekeken en ik vond het toch erg vermakelijk.
Oud 20-11-2008, 17:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waar kun je het op inet kijken?
Oud 25-11-2008, 12:01
Balance
Balance is offline
De dvd recorder had net een stukje te kort opgenomen. Wie heeft er een waarschuwing?
Oud 25-11-2008, 14:53
Verwijderd
Dat blanke meisje met lang stijl donker haar.

Ik snap niet zo goed dat Shavon twee sterren kreeg. Ik vond dat weglopen ook maar niks.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 16:05
Verwijderd
Ik erger me eraan dat Shavon elke keer weer sterren krijg terwijl ze gewoon slecht is.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 18:24
Balance
Balance is offline
Oke, de dvd recorder was weer te vroeg gestopt (ik heb hem nu gelijk gewijzigd voor volgende week ), had Brittany nog steeds de minste sterren en moest ze eruit?

En ik vind Shavon ook irritant, dat gegil. Jeetje zeg, je snapt toch wel dat elk meisje gewoon íemand moest kiezen en dat ze je dan nog steeds aardig kunnen vinden? En ik vind dat meisje met die flaporen tof, zij heeft wel echt wat liefs in zich. En Kiana vind ik grappig; zij snapt gewoon goed hoe het werkt.
Oud 10-12-2008, 19:26
Verwijderd
Ja, ze is naar huis gestuurd wegens gebrek aan vooruitgang.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 22:32
Balance
Balance is offline
Aii
Oud 11-12-2008, 12:28
JanDeVries
JanDeVries is offline
RTL5 zat te kutten dus ik heb het niet kunnen zien. Brittanny eruit dus? Jammer, zij was wel goed voor het vermaak. Shavon begrijpt er echt geen ruk van en Stassi en Camille vind ik wel tof, die proberen wel te veranderen.
Oud 13-12-2008, 12:35
Balance
Balance is offline
Stassi vind ik juist nep. Volgens mij snapt zij bijzonder goed wat ze allemaal moet doen om sterren te krijgen, maar vindt ze zichzelf nog steeds waanzinnig goed en vervalt ze thuis weer gewoon in haar oude gedrag. 't is gewoon een slimme meid.
Oud 16-12-2008, 10:34
Verwijderd
Ik vergat de eerste helft. :/
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 10:23
Verwijderd
Best lame eind. Tevreden met de winnaar iig.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 12:29
Balance
Balance is offline
Ik vond dat 'wil je het zelf houden of aan een goed doel geven' wel verschrikkelijk zeg. Ik had het mooi zelf gehouden; aardig zijn is één ding, maar over je heen laten lopen is nergens goed voor.
Uiteindelijk wel sympathiek wat ze deed en netjes dat ze haar vriend opbiechtte over haar leugens, maar om haar daar nou voor te laten winnen.. iemand als Camille kón zoiets niet opbiechten omdat zij nooit zo'n kutstreek had geflikt en daardoor loopt ze dan de prijs mis.
Oud 04-01-2009, 18:06
Verwijderd
Mja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten