![]() |
|
Sorry was nog bezig met het bericht..en klikte perongeluk op de enter toets..>.<
Kan iemand de naam ff veranderen in Midelbare school in Breda of Tilburg? Hallo allemaal... Ik hoorde net dat ik binnenkort ga verhuizen naar een plaatsje met de naam 'Baarle-Nassau'... Nooit van gehoord? Niet zo vreemd hoor, het is een dorpje van een paar straten.. Ik zit nu in VWO4 en ik denk dat ik dan naar een middelbare school in Breda of Tilburg ga. Alleen...ik heb nogal ingewikkelde vakken zeg maar.... Als verplichte taal, heb ik dus Spaans...En nog een vak die ik heb is wiskunde D.... Nou wil ik ff vragen..Weet iemand misschien een goede middelbare school in Breda of Tilburg die sowieso Spaans geeft en als het kan ook nog eens Wiskunde D geeft? Op http://www.lesenbijles.nl/ heb ik gekeken welke middelbare scholen er allemaal in Breda/Tilburg zijn..Die scholen heb ik ook opgezocht en ik heb hun sites gezien, maar ik kom niet veel wijzer..... Er was 1 school met Spaans, maar die geven het alleen in de 2de en 3de klas...ook raar...O.o En die sites...Ze waren allemaal zo..eenvoudig zeg maar. Op de school van mijn huidige school staat echt alles...Lekker uitgebreid en overzichtelijk...Het is natuurlijk ook een erg goede middelbare school, maar ik neem aan dat in een stad als Breda of Tilburg ook goede grote middelbare scholen zijn? (Plaats waar ik nu woon is toch echt minder bekend dan Breda of Tilburg) Laatst gewijzigd op 13-11-2008 om 19:38. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|