![]() |
|
![]() |
Ok, ik ben nu best een beetje valsjes aan het doen ..
En ik hoop dat dit niet METEEN gedelete word XD Maar ik heb echt .. ongelofelijk hard hulp nodig. Niet in lijnen van psychologische gesprekken maar een klik ![]() ''oh man, virus.'' ''oh man, weer zo'n reclametut.'' ''oh man, weer een rickroll.'' NeeNeeNee ! ''Get to the point dan'' Ok. Ik doe mee aan een wedstrijd waarmee ik 500 euro kan winnen. Daarmee wil ik een goede camera kopen. Ons vorige camera is helaas vroegtijdig overleden, ons achterlatende met niet eens garantie >.< ''Waarom moet mij dit raken/boeien/overtuigen?'' Ik heb dit jaar eindexamen, en we moesten begin het jaar al een speciale categorie kiezen om te slagen voor CKV. Ik koos voor fotografie.. en nu heb ik dus geen camera. Van school kan ik er geen lenen, die hebben alleen 4 megapixel slecht belicht blabla digitale camera's ![]() Het is echt enorm belangrijk voor me om dit jaar te slagen! Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar stem alsjeblieft op mn design: http://www.ontwerpjerussellsweatshir...32e92b0454131a |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|