Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2008, 20:53
GozerT
GozerT is offline
Weet niet of er veel mensen zijn hier die al zo'n langere relaties hebben gehad... maar, zijn er hier mensen die na 4 jaar het hebben uit gemaakt en waarom ?

gr,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2008, 20:55
Verwijderd
Ik denk niet dat je jouw verhaal kunt vergelijken met het verhaal van iemand die ook na vier jaar zijn relatie heeft verbroken.
Wellicht kun je je verhaal vertellen en dan kunnen wij je ook wat meer helpen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij is vorig jaar mijn relatie van bijna 3,5 jaar stukgelopen. Het liep al een tijdje niet helemaal lekker ondanks verschillende pogingen om het weer beter te laten gaan. Uiteindelijk bleek dat we teveel uit elkaar gegroeid waren en dat het daarom gewoon niet meer lekker ging. Voor ons beiden voelde het vooral bevrijdend maar natuurlijk is het raar om na zo'n lange tijd niet meer samen te zijn. Ik vond het nog het meest raar dat je hele levensritme weg is en dat je niet meer iemand hebt die prioriteit 1 heeft bij je, bij wie je altijd terecht kunt met je verhaal en om ff lekker te knuffelen.
Oud 18-11-2008, 21:11
GozerT
GozerT is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je jouw verhaal kunt vergelijken met het verhaal van iemand die ook na vier jaar zijn relatie heeft verbroken.
Wellicht kun je je verhaal vertellen en dan kunnen wij je ook wat meer helpen.
ik heb gelukkig nog geen "compleet" verhaal. Ook denk ik niet dat mijn verhaal invloed heeft op de verhalen van anderen, ben gewoon benieuwd hoe dat is gegaan. Ben pas 21... miss dat mensen van deze leeftijd hun verhaal willen doen, grote jeugd liefdes dus waarmee je dat je leven te delen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 22:01
Verwijderd
Ja ik, omdat zij uitgekeken leek op mij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 14:50
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
verháál
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 14:56
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik heb m'n vorige vriend na 3,5 jaar gedumpt, onder het motto "ooit ontmoet je de liefde van je leven ... en dan ben je weg natuurlijk!"

en natuurlijk is dat niet het meest hilarische of zaligmakende dat je ooit zal moeten doen, maar als het niet werkt, werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 16:27
wup
wup is offline
Mijn relatie ging net uit na ongeveer 3 jaar. Verder inderdaad wat blauw engeltje zegt: als het niet werkt, werkt het niet. Of dat nou na een maand is of na 4 jaar. Ik denk dat je leeftijd er best mee te maken kan hebben. Zelf ben ik namelijk heel erg veranderd tussen mijn 18e en mijn 22ste, wat ook een reden was waardoor het niet meer ging.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 14:46
crossbabe
crossbabe is offline
Toen ik 15 was kreeg ik een relatie op mn 19e zijn we verloofd. Heb met hem een relatie van ruim 4 jaar gehad. Veel dingen gebeurt hij heeft me bedonderd met mn beste vriendin ik hem weer terug gepakt blablabla. Toen we eenmaal verlooft waren ging het goed allebei waren we elkaar trouw (dacht ik) na een half jaar maakte hij het uit. Ik dacht dat ik die tijd door een hel ging...

Het is indd altijd moelijk als een relatie uitgaat en vooral als je zo'n lange tijd samen ben geweest... Het heeft bij mij 2 jaar geduurd voordat ik eroverheen was. Ben nu eignelijk wel blij dat het uit is... hij blijft vreemdgaan ook met zn nieuwe vriendinnen en komt toch elke keer weer naar mij toe... Tuurlijk blijf ik een zwak voor hem houden mar is vrij normaal denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten