Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet dat 'mispoes' op het bed spuiten. Dan gaat dat meisje er ook naar ruiken en zal de kat minder snel bij haar gaan zitten. Denk ik tenminste, ik ben hier iig voor gewaarschuwd door de fokker van mijn kat.
Ik denk dat het inderdaad het beste is om de deur dicht te houden.
|
![]() |
bedankt voor de uitleg maar die mispoes waar koop ik dat.die parfum is dat gewone van ons .deo of zo.ik zal het proberen.ik kan de deur wel dicht houden maar als lisa aan haar bureau zit mag de poes er dan eigenlijk niet bij omdat ze het ook zal doen.ik denk dat het een reactie is omdat mijn dochter weg is geweest.nogmaals bedankt.nancy
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hej,
ik heb hetzelfde probleem sinds kort. mijn kat was zindelijk en is lichamelijk in goede conditie. afgelopen week sliep ze bij mij in bed, en ik werd wakker van iets nats. en ja hoor, ze had in bed geplast, terwijl ik gewoon in bed lag...! meteen afgestraft, maar sinds dat moment heeft ze nog 2 keer buiten de bak geplast, in de keuken en zelfs in haar eigen mandje! dit is toch niet normaal, dat katten hun eigen "nest" bevuilen? |
![]() |
|
Er zijn redenen voor katten om niet meer op de bak te willen. Verschoon je de bak wel vaak genoeg? Heb je gewisseld van steentjes? Heb je de bak verplaatst? Heeft de kat om een andere reden stress? Verder kan er ook lichamelijk iets niet in orde zijn, misschien is ze ziek of iets dergelijks. Talloze opties.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Flora & Fauna |
Probleem met Poes Verwijderd | 29 | 30-12-2002 15:49 |