Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het een beetje simpel dat je niet begrijpt wat Devilcat met haar stukje bedoelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp wel wat ze bedoelt, de vraag is 'Mijn vriend heeft foute vrienden. Wat moet ik daar mee?' en ze zegt inderdaad dat ze het hem niet kan verbieden maar dat ze het wel zou willen. En ik krijg alleen flash backs die een naar een paar jaar terug gaan. Vriendje destijds wilde niet dat ik mijn beste vriendin nog zag omdat ik in combinatie met haar een 'giebeltrutje' werd. Vandaar dat het er nogal agressief uit kwam. En verder 'zei' ik ook dat je er niet zoveel aan kan doen, je kan het hem zeker niet verbieden en het is gewoon afwachten tot hij inziet dat het geen goede vrienden zijn. Alhoewel de vraag natuurlijk is dat 'foute vrienden' zijn..
||
![]() |
Citaat:
Nee, ok, dat is wel fout ja. Sommige meisjes (wat een rotwoord) vinden de vrienden van hun vriend al fout als ze haar vriend uitgaat met die vrienden en die meisjes versieren. Gewoon omdat ze jaloers zijn. Misschien kan je er met je vriend over praten? Kan hij je gerust stellen. Misschien vind hij het allemaal wel heel interessant maar doet hij er verder niet aan mee. Tja, ik weet het ook allemaal niet...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klopt, maar ik had het even over 'verbieden'.
||
![]() |
Citaat:
Ik moet overigens ook altijd wel heel hard lachen om van die jongetjes die zo hard roepen dat ze vrijheid willen in hun relatie en heus nog wel doen wat ze zelf wil, maar ondertussen wel hun complete gedrag aanpassen aan wat de norm is binnen hun vriendengroep en dáár dus eigenlijk onder de plak zitten. Juist in een vriendengroep hoef je toch niet allemaal hetzelfde te zijn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben je van geloof veranderd? Watisdit | 62 | 19-11-2004 19:04 | |
Drugs & Alcohol |
als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen] devilcat | 23 | 14-05-2004 10:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Onsterfelijkheid Ieke | 0 | 01-02-2004 11:08 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Psychologie |
Als een vriend niet meer verder wil.. Verwijderd | 27 | 27-02-2003 20:11 |