Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het rondje sydney-cairns-darwin-adelaide-melbourne-sydney gedaan, en daarna nog met de trein van melbourne naar Perth. Ik had bij nader inzien denk ik liever meer van de westkust gedaan, aangezien je aan de oostkust toch een hoop zuipen en uitgaan hebt, en alles veel commerciëler is en het veel mensen minder om het reizen lijkt te gaan.
Ik vind Melbourne en Perth ook het leukst van het lijstje dat je noemt ![]() |
![]() |
|
Ik raad je de Gold coast sterk af. Je vindt het zoals Breg al zei geweldig of verschrikkelijk (ik vond het zef verschrikkelijk) maar ook al vind je het geweldig, is het denk geen leuke locatie om te studeren omdat je er redelijk snel op uitgekeken bent omdat het echt puur een vakantiebestemming is
In Perth (en de rest van de west coast) ben ik nooit geweest, maar heb er goede verhalen over gehoord Adelaide is een mooie rustige stad. Je moet er wel maar net van houden. Het nachtleven is wat rustiger en het centrum heeft wat meer 'historishe' (op z'n australisch dan) gebouwen Wollongong ben ik niet geweest, maar het ligt wel dicht bij Sydney en die stad is gewoon supermooi en er is heel veel te doen. Naar mijn mening de leukste stad Melbourne vond ik zelf niet zo leuk om als backpacker te zijn, maar ik heb daar een paar Nederlandse studenten ontmoet en die vonden het heerlijk om daar te studeren, zitten veel studenten, je hebt er in bijna elk weeknd een festival enz. |
![]() |
|
Ik sluit me volledig aan bij wat hierboven gezegd word. Melbourne vond ik zelf ook veruit de leukste stad. De stad is wat levendiger dan de andere steden en er hangt een prettige sfeer.
De Gold Coast ziet dr leuk uit voor 2 dagen maar je wilt er echt niet lang zitten. Gewoon een suf toeristenoord met veel high rise en een groot strand. Hier kun je echter wel de mooiste vrouwen vinden haha. Wollongong is vrij klein en is echt de sufste stad in Oz waar ik geweest ben. Adelaide ben ik zelf niet geweest maar de meningen daarover liggen heel erg verdeeld. De 1 is gek op de stad de ander vindt dr geen ruk aan. Perth is ook nog wel een optie..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[WK] Groep D (Duitsland, Australië, Servië, Ghana) WolterB | 10 | 07-06-2010 16:14 | |
Vrije tijd |
[F1] Grand Prix van Australie Mr.Oizo | 17 | 04-04-2006 17:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Australië vreest terreuraanslag Supreme Dutch | 3 | 14-11-2005 09:35 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Australië PV | 62 | 18-03-2005 18:58 | |
Algemene schoolzaken |
Backpacken in Australie??? Lindezeemeermin | 2 | 04-11-2003 14:20 |