Advertentie | |
|
![]() |
|
Geslacht: M
Leeftijd: 20 Nationaliteit: NL Opleiding en profiel: VWO NT 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands: door iedereen en altijd Engels: door mezelf als ik in Movie Quotes praat, paar keer per week 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed (Engels op basisschool niet meegerekend) 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Ja: geen motivatie voor Frans, Fries en Duits 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja[/QUOTE] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geslacht:
Man Leeftijd: 14 Nationaliteit: Nederlands Opleiding en profiel: TVWO2, nvt 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands. Altijd. 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Niet genoeg leren, Frans, Duits 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja. |
![]() |
|
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Nationaliteit: Nederlandse Opleiding en profiel: VWO N&G 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands, door iedereen en altijd. 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Neen, niet wanneer ik het leerde. Maar ik leerde eigenlijk zeer weinig, te weinig zelfs... 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 23 Nationaliteit: Nederlandse Opleiding en profiel: Nu: masterstudent technische natuurkunde, vroeger: TVWO, NT 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Nee 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja, natuurlijk. |
![]() |
|
![]() |
ohh,, hier heb ik mijn pws ook over gemaakt, maar dan met dialect...
Geslacht: Vrouw Leeftijd:20 Nationaliteit ![]() Opleiding en profiel:Havo, C&M nu: HBO 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Gewoon Nederlands 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Ja, dyslectie 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja, denk het wel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 Nationaliteit: Nederlands & Amerikaans Opleiding en profiel: Gymnasium, C&M 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Engels en Nederlands door elkaar (door iedereen) 2) Ben jij C. Opeenvolgend tweetalig opgevoed; je heb één taal geleerd en daarna (wel voor je 12e) een tweede taal geleerd. 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Nee 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja |
![]() |
|
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20 Nationaliteit: Nederlandse Opleiding en profiel: Nu HBO HLO microbiologie, daarvoor Havo N&T 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands, altijd en door iedereen. 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Ja. Zowel engels frans als duits gingen me heel slecht af. Ik kon er voor doen wat ik wilde en met een beetje geluk kende ik dan de woordjes, maar de spelling kon ik absoluut niet onthouden. Er is wel eens getwijfeld over dysletie maar das nooit uit een test gekomen ofzo. 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Vast. Voor talen ging dat niet op overigens want wat ik ook probeerde boven een 3 kwam het niet echt uit met schriftelijke zaken ![]()
|
Verwijderd
|
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 16 Nationaliteit: NL Opleiding en profiel: VWO (NG) 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? normaal 'gesproken' : NL soms om EN op te halen: EN voor de fun af en toe: DU 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed. 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Een beetje met Engels omdat ik er niks aan vond en we een duffe leraar hadden en ze te veel eisen stellen. Verder eigenlijk niet. 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja, maar door chronisch tijdtekort..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 23 Nationaliteit: Nederlandse Opleiding en profiel: HBO Chemie. Daarvoor HAVO N&G 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands, altijd 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed B. Gelijktijdig tweetalig opgevoed; je heb vanaf je geboorte twee of meer talen aangeleerd C. Opeenvolgend tweetalig opgevoed; je heb één taal geleerd en daarna (wel voor je 12e) een tweede taal geleerd. 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Nee, niet echt. Kon altijd wel meekomen betreffende de moderne vreemde talen. 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Ja. Omdat ik nou geen ene moer voor die k..... ...juist ja.. school over heb. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Geslacht:
vrouw Leeftijd: 23 Nationaliteit: Nederlands Opleiding en profiel: Landbouw 1) Welke taal/talen worden er bij jou thuis gesproken; door wie en hoe vaak? Nederlands door mij en drie huisgenoten. Vlaams door mijn lief. 2) Ben jij A. Eentalig opgevoed 3) Heb jij ooit moeite gehad met het leren van een taal op school; zo ja welke en waardoor komt dat? Duits. Omdat ik niet gemotiveerd was en de leraar Duits niet goed les gaf. 4) Zou je hogere cijfers halen voor een vak op school als je er meer je best voor zou doen? Nee, ik doe al mijn uiterste best. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|